Hullut Päivät ja stokkan herkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkuttelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkuttelija"

Vieras
Antakaas jotain vinkkejä mitä sieltä ruokapuolelta huomenna kannattais ostaa?
Oon 13v ja 5v poikien kanssa kolmistaan huomisillan kotona miehen ollessa viihteellä ja lupasin pojille, että syötäis jotain herkkuja, suolaista ja makeaa.

entiä,mut kuka hullu menee sinne ostamaan jtn??? siis juurikin tuonne herkkupuolelle...erehdyin menemään swinne kaverin kanssa,ja en oo ikinä nähnyt niin kauheita jonoja!!!!!

siis varmasti 30-40 ihmistä..ja joka kassalla...:O
onko siellä todellakin puoli-ilmasta???

jätettiin tavarat ja lähettiin paineleen pois....

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26107978:
entiä,mut kuka hullu menee sinne ostamaan jtn??? siis juurikin tuonne herkkupuolelle...erehdyin menemään swinne kaverin kanssa,ja en oo ikinä nähnyt niin kauheita jonoja!!!!!

mihin aikaa te siellä oikein kävitte? Aikasempina vuosina ei ole mun ainakaan tarvinnut paria minuuttia pidempään jonottaa. Olis tarkoitus mennä heti aamukasilta suoraan töistä yövuoron jälkeen jos vaan jaksan.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26107978:

Ei ne jonot mun mielestä ole yhtään pahempia kuin jossain Prismassa perjantai-iltana.

mä kävin tänään tampereen stokkan herkussa ja edellä ostava osti 520 eurolla ja kehas eilen käyneensä tonnin reissun... ite ostin säilyketölkeissä olevia ankan koipia pari purkkia kun oon niitä syönyt kerran kylässä ja oli tosi hyviä.. juureksia uunivuokaan ja ankankoivet päälle ja reilu tunti uunissa ja sit mustaherukkahyytelön kanssa syöden niin ei siinä muuta tarvittu... ei mausteita ei mitään...

[QUOTE="vieras";26108027]Ei ne jonot mun mielestä ole yhtään pahempia kuin jossain Prismassa perjantai-iltana.[/QUOTE]

Kyllä on isommat näillä päivillä kun Prismassa perjantaisin jonot.