Hullut päivät - idea hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liila"

Vieras
Kuvittelin, että Stokkan Hulluilla päivillä olisi halpaa tavaraa myynnissä, mutta meinasin pyörtyä, kun selasin luetteloa. Tuotteet ovat sikahintaisia. Farkut 90 euroa, talvitakit yli 100 euroa. Huhhuh.

Eipä ole minulla enää mitään asiaa Hulluille päiville.

Mitä ihmettä te ostatte Hulluilta päiviltä?

kai ne on tarkotettu semmosille ihmisille joilla normaalisti ei ois varaa vaikka 150 euron villatakkiin, nyt sen saa kaheksalla kympillä. eri asia sitten kuka haluaa ostaa 150 euron villatakin..

Herkkuja, muistikortteja, lapselle gore-tex talvikengät, jotain sellaista mitä tarvitsen ja mitä saa normaalia halvemmalla. Yleensä kirjoitan ostoslistan kuvaston perusteella ja käyn hakemassa sen mukaan. Ruokaosastolla teen sitten enemmän heräteostoksia.

Ja ne hullujen päivien vikaostokset voi sitten palautella takaisin, muutaman kerran olen lasten vaatteita vienyt takaisin, kun eivät ole olleetkaan hyviä kokeilematta.

Kai siinä on pointtina se, että merkkituotteita saa tavallista halvemmalla. Itse ostan yleensä Primadonnan rintsikat, jotka maksaa normaalisti 80-100 e ja Hulluilla Päivillä 40,-. Lisäksi kosmetiikassa on yleensä myynnissä jättikokoja samaan hintaan kuin normaalikokoja yleensä.

Hullujen päivien yksi idea on tuoda tarjolle hiukan edullisemmalla hinnalla sellaisia tuotteita, jotka eivät kuuluu normaaliin Stockan valikoimaan. Varsinaista halpaa tavaraahan siellä ei ole, mutta siinä sopivasti seonneessa ilmapiirissä ihmiset ostaa mitä vain. Ja tosiaan, kuten edellinen sanoi, tavaroita voi palauttaa.

Olin nuorena hulluilla päivillä töissä (se oli sitä noiden päivien alkuaikoja): silloin tavarat olivat aidosti halpoja, mutta valikoima huomattavasti suppeampi kuin nyt.

Yhteistyössä