Hullun hauska raskaus?

Hei. Toivottavasti saan nyt roppakaupalla kommentteja, kun viimeinkin rohkaistun kyselemään muiltakin kuin omalta lähipiiriltäni.

Olen aloitteleva sarjakuvapiirtäjä. Piirrän strippisarjaa Kiki ~Paksuna, jota julkaisen sekä facebookissa, että Kiki paksuna -osoitteessa. Kuten nimikin jo sanoo sarjani päähenkilö tulee olemaan raskaana. Lähipiirini olen jo kolunnut läpi ja omat kokemukset on listattu ylös, sekä kaikki mahdolliset nettisivut on luettu.

Nyt haluan aivan ventovierailta omat tarinansa raskaudesta. Kertokaa millaisia reaktioita oli, kun raskaustesti näytti positiivista? Millaisia raskausajan himoja teillä oli? Muita outoja sattumuksia. Kaiken ei tarvitse edes olla hauskaa, mutta kertokaa kukin oma tarinanne ja antakaa minulle ideoita uusiin strippeihin. Ehkä tämä antaa myös hyvän tilaisuuden muistella raskautta ja muut lukijat saattavat saada yllättävää tietoa tulevan raskauden varalle.

Kiitän jo nyt, jos avaatte vähän sanallista arkkuanne ja autatte taiteilijaa hädässä.
 
Ekana tulee mieleen viimeviikkoinen tapaus, kun kuuntelin esikoisen kanssa smurffeja - ja sitten aloin itkeä vollottamaan, kun joku smurffibiisi oli niin LIIKUTTAVA. Oikeasti. Nauroin ja itkin samaan aikaan, kun huvitti se oma kyynelehtiminen. Lapsi ja mies katsovat hämmentyneenä vieressä, että mistä nyt on kysymys...

Mies on myös ollut ajoittain aika huvittava. Mahani ei juuri näy takaapäin, j amieheni onkin ollut todella hämmästynyt (monta kertaa päivässä:attn:) tässä loppuraskaudesta, kun touhuan jotain selin, ja käännyn häntä kohti. "Hui, mikä rynnäkkömaha" on aika tavallinen kommentti. Luulisi jo tässä vaiheessa olevan aika selvää, ettei se vyötärö enää ole entisensä, mikä siinä jaksaa hämmästyttää?!

Tuottoisia piirtelyhetkiä!
 
Heippa!

Itselläni menossa vasta alkuraskaus joten ei nyt paljoa ole mitään kokemuksia vielä, mutta yhden pienen asian olen ainakin todennut jo eli valtava ilman kertyminen vatsaa ja se mahdoton piereskely. Joo no eihän se nyt aina ole oikein kivaa kun se tuntuu että pieru "karkaa" pienimmästäkin ponnistelusta, mutta voisin kuvitella että tuollaisessa sarjakuvamaailmassa on varmasti oiva naurun aiheuttaja:LOL: No onneksi en ole vielä itse joutunut mihinkään noloon tilanteeseen, mutta kyllä sekin päivä sieltä varmasti tulee!!!
 

Yhteistyössä