hulluhan mä olen, mutta tyhmänä ei tarvii pitää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päätön

Tunnettu jäsen
22.07.2009
41 526
4 864
113
että tällänen tapaus tälläkertaa ...

Permit me to inform you of going into a business transaction with you. I am the dauther of late chief Bakary Williams from Cote D'Ivoire, my late father was an international businessman and a cocoa marchant He also work with our x president, my father was killed by poison on September 19 2008 and as his only child they are also seeking to kill me too.

Before the death of my Father he deposited 6.5 million USD dollars in a suspense account in a bank in Abidjan and told me to seek for a forigen partner that will provide account overseas where the funds will be transferred to for Investment.

Please I am asking you to assist me so that this funds can be transfered to your account for Investment,Every documents about this fund is legal.

This is my private email address (roseline_williams8@yahoo.com) Expecting to hear from you soon.

God bless you.
Roseline Williams

Hauskimpia on ne jotka on käännätetty suomeksi kuukkelilla.

no niin näkyy olevan :D

Alkaen Roseline Williams

Hyvä,

Sallikaa minun kertoa teille menee liiketoimi sinua. Olen dauther myöhässä päällikkö Bakary Williams Norsunluurannikolta, edesmennyt isäni oli kansainvälinen liikemies ja kaakaota Marchant Hän työtä myös x puhemies, isäni kuoli myrkkyä 19. syyskuuta 2008 ja hänen ainoa lapsi ne Lisäksi pyritään tappaa minua.

Ennen kuin isäni kuoltua hän talletetaan 6,5 miljoonaa dollaria dollaria aputilille pankissa Abidjanissa ja käski hakea forigen kumppani, joka tarjoaa huomioon merentakaisten jossa varat siirretään investointeja.

Ole hyvä ja pyydän sinua auttamaan minua, niin että tämä varat voidaan siirtää tilillesi investointipankin, joka dokumentteja tästä rahastosta on laillista.

Tämä on minun yksityinen sähköpostiosoite (roseline_williams8@yahoo.com) odottaa kuulla sinusta pian.

Jumala siunatkoon teitä.
Roseline Williams

Olet onnekas! Minä sain veronpalautusta Britannian verotoimistosta reilut 900 puntaa. Onneksi huomasin mailin menneen Gmailin spämmifiltteriin, muuten olisi rahat jääneet saamatta. Piti vain klikata linkkiä ja antaa nimi, osoite, nettipankin tunnukset, pankkikortin numero ja syntymäaika. Helppoa tämä rahansaanti nykyään.

Kuumimmat

Yhteistyössä