Hullua, mulla on ihmeellinen suu :o

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36

Toi koru on ollut pois...3v. Sinä aikana olen kahdesti tunkenut siihen korun, viimeksi puolitoista vuotta sitten, ja nyt. Eikä se umpeudu. Ei millään. Sulavasti meni koru läpi, vaikka voisi kuvitella että 1,5v:ssa siihen nyt jotain kudosta kasvaa, niin ettei läpi mene :o

Korvissa sama homma...reiät eivät ole menneet umpeen sen jälkeen kun ne on laitettu, vaikka koruttomia kausia on ollut pitkiäkin...

Onkohan toi oikeasti ihan normaalia, ettei lävistysreiät parane....?

ei ne siitä enään miksikän umpeudu. Sisäpuolelle on muodostunut jo ihoa ja ei se siitä silloin umpee kasva. En kättänyt korvakoruja varmaan 3 vuoteen ja ei ne umpeen menneet. Eri asia jos heti laiton jälkeen jättää korun käyttämättä. Poikkauksia tietty löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
ei ne siitä enään miksikän umpeudu. Sisäpuolelle on muodostunut jo ihoa ja ei se siitä silloin umpee kasva. En kättänyt korvakoruja varmaan 3 vuoteen ja ei ne umpeen menneet. Eri asia jos heti laiton jälkeen jättää korun käyttämättä. Poikkauksia tietty löytyy.

Kaikilla joilta olen kysynyt, on mennyt reiät nätisti umpeen kun ovat olleet muutaman kuukauden ilman korua. Mä mietin jo, että onko mulla joku vika haavojen paranemisessa yms... :snotty:

Ei mullakaan ole ollu tuossa kolmannessa korvareiässä korua vuosikausiin, mutta vähän aikaa sitten kokeilin pistää siihen (ihan vaan mielenkiinnosta) ja ihan kivuttomasti se sieltä läpi hujahti. Tosin kuumotti korvalehteä sitten hiukka, mut kyllä se auki vielä oli. :)

Niin ja tosta, kun joku sanoi että sinne on kasvanut ihoa... Ei kai limakalvoihin nyt mitään ihoa kasva? Ja limakalvothan ovat normaalisti hyvinkin uusiutuvaa tavaraa, luulisi että se kasvaisi umpeen. Tai vähintään noi läpitulokohdat! Korvissa jotenkin ymmärtää, koska sen arpeutumisen voisi ajatella estävän umpeutumisen... Mutta suussa... Luulisi tosiaan että ainakin nyt toi sisäpuolella oleva läpitulokohta menisi umpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Niin ja tosta, kun joku sanoi että sinne on kasvanut ihoa... Ei kai limakalvoihin nyt mitään ihoa kasva?

Kyllä joillakin kasvaa. Iho kasvaa joillakin vähitellen lävistysreikään sisään.
Siksi lävistystä hankkiessa kannattaa tarkkaan miettiä sitä, ottaako sen riskin että reikä jää loppuiäksi, tai joillakin huono-onnisilla reikä kasvaa tukkoon niin että siihen jää näkyvä kudospatti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja tosta, kun joku sanoi että sinne on kasvanut ihoa... Ei kai limakalvoihin nyt mitään ihoa kasva?

Siksi lävistystä hankkiessa kannattaa tarkkaan miettiä sitä, ottaako sen riskin että reikä jää loppuiäksi, tai joillakin huono-onnisilla reikä kasvaa tukkoon niin että siihen jää näkyvä kudospatti

No ei mua se haittaa jos toi auki on, jos se vaan on ihan normaalia........

On se normaalia. Ihmisillä vain on erilaisia kudostyyppejä. Usein sellaisilla henkilöillä joilla haavat paranevat nopeasti, lävistysreiät jäävät pysyviksi tai eivät umpeudu herkästi.

On se normaalia. Ihmisillä vain on erilaisia kudostyyppejä. Usein sellaisilla henkilöillä joilla haavat paranevat nopeasti, lävistysreiät jäävät pysyviksi tai eivät umpeudu herkästi.

Aaaaa... Mulla paranee haavat kyllä yleensä (siis ihan iholla olevat) melko nopeasti....

Mulla ei korvissa oo umpeutunu ollenkaan vaikka en oo pitäny koruja moneen vuoteen. Kulmareiästä en tiiä koska en enää käytä mutta reiän paikat näkyy kyllä hyvin.

Mulla oli huulikoru pois huulesta muutaman vuoden. Kiltisti se silti meni vanhasta reiästä läpi. Lävistäjä sen tosin laittoi paikalleen neulan avulla mutta verta ei tullut eli ei se ollut umpeen mennyt.

Mulla on ruma kuoppa tuolla huulen alapuolella, mutta kyllä se tuolta suun puolelta on umpeen mennyt.
Mulla on korvareiät sellaiset, että ne eivät umpeudu. Olen saanut ensimmäiset korvikset varmaan 4-vuotiaana ja ne reiät on ja pysyy.

Kieleenkin jäi ruma arpi, vaikka sinne ei pitänyt jälkeä jäädä.
Nenässä on lävistyskoru ja se kyllä menee herkästi umpeen.

Minullakin on ihmeellinen suu. Prkl mussuttaa koko ajan irtokarkkeja, vaikkei yhtään tarviis niitä vetää!!!!!

Juu, minulla olis myös joskus teininä huulikoru.. Muitakin läväreitä. Ei ole enää.

Yhteistyössä