Hullu mummo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
1 863
7
38
Mullapa onkin vakkari väärään numeroon soittelija *tosi polleena* :whistle:

Tää mummo soittaa 013 suunnasta ja kun vastaan omalla nimellä alkaa hän huutamaan: "Nii että minnekkä tuli???" Vastaan taas omalla nimellä, johon hän alkaa kauhean sättimisen, että "Eikös se ollukaa se Sirkka siellä???". Ja "Miten se voe olla mahollista, että sinne mäni eikä Sirkalle tullu" jne. Kerran soitti kolme kertaa peräkkäin, silloin lopulta sanoin aika pahasti, ettei ole minun vikani, että hän aina näppäilee numeron väärin.

On soittanut mulle säännöllisen epäsäännöllisesti jo toista vuotta, äsken taas pärähti puhelin ja hullu mummohan siellä taas. Nyt talletin puhelinnumeron jo kännyynkin. Nimi on tietysti: "Hullu mummo".

Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
Heh, jatkossa tiedät sitten olla vastaamatta kun näytöllä välkkyy 'hullu mummo'.

:)

Tätäkin olen yrittänyt joskus, mutta mummopa soittaa vaan ja jättää vastaajaan piiiiiitkiä viestejä tyyliin: "Missä työ oottaaaaaa? Vastatkaa???? Soittakee mulle takassiiiiiiiiin?" Silleen laulavalla nuotilla :xmas: Ja tää on ihan totta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
Heh, jatkossa tiedät sitten olla vastaamatta kun näytöllä välkkyy 'hullu mummo'.

:)

Tätäkin olen yrittänyt joskus, mutta mummopa soittaa vaan ja jättää vastaajaan piiiiiitkiä viestejä tyyliin: "Missä työ oottaaaaaa? Vastatkaa???? Soittakee mulle takassiiiiiiiiin?" Silleen laulavalla nuotilla :xmas: Ja tää on ihan totta!!!

:o :laugh: :laugh: vaik oikeesti.. varmaan tosi rasittavaa.

Sitkeä mummo :)
Kerran yksi mies yritti soittaa yhden liikennelaitoksen vuoropäälikölle ja soitti varmaan 6 kertaa mulle. No mä etsin herralle netistä oikean numeron.

Mulla oli riesana hullu ruotsalainen, oli ilmeisesti tulisesti rakastunut johonkin täysin samannimiseen naiseen eikä sitten millään uskonut etten se varmasti ollut minä... Viestiä pukkasi välillä keskellä yötäkin (I miss you, please call me...) ja soitteli säännöllisesti suunnilleen puolen vuoden ajan, en todellakaan montaa kertaa vastannut kun ei kertakaikkiaan mennyt jakeluun että en ole hänen kaipailemansa henkilö, onneksi on nyt luovuttanut:)

Ja joskus vuosia sitten (olisiko sama kaima ollut taas kyseessä..) soitteli usempikin mies ihan ihme juttuja, yhden juhannuksen jälkeen tuli ristikuulustelupuhelu minne olin hävinnyt baarista? minä että:HÄH?! (olin tukevasti raskaana silloin) sitten heppu kyselee vähän nolona tuntomerkkejä, ikää yms. Että näitä on ollut minun kohdallani ihan riittävästi:) Pliis kaima, anna hoidoillesi puhelinnumerosi:):)

mun äiti löys elämänkumppanin tällä keinolla,eli se mies soitti ensin väärään numeroon ja alko sitten jutteleen äitini kanssa.
Soitti joskus myöhemmin uudelleen,kun ei ollu saanut äitiäni mielestään,ja sitten ovat olleet yhdessä siitä lähtien=)

Mulle soitteli yhteen aikaa useampi eri nainen ja kyseli Jaria. Aina sanoin, että soittaa väärän numeroon jne. Kerran soitti joku nainen taas tosi aikaisin aamulla ja vauvakin heräs, melkein sanoin, että Jari nukkuu vielä, en raskitte herättää... :kieh: :kieh:
Mutta kun kyselivät ihan koko nimellä, otin selvää numerosta, siinä oli sellainen ero, että mun suuntanro on 040 ja Jarille 044. Mun eka numero on 7, Jarille 5, muuten sama numero.
Laitoin tekstiviestin Jarille, että voisitko ystävällisesti kertoa numerosi uudelleen tyttöystävillesi, mua kyllästyttää olla puhelinvastaajanasi. Siihen loppui.

Yhteistyössä