Hullu kissa..

Empä oo tuollaseenkaan koskaan ennen törmännyt..

Oltiin kävelyllä lasten kanssa, tiellä oli kissa. Pelästy meidän keskikokoista koiraa kun innostu ensin näkemästään..ensin juoksi pakoon mut tulikin vähän ajan päästä takaisin ja hyökkäs koiran niskoihin kiinni :eek:
Lapset pelästy ihan hurjasti ja alkoivat kaikki kolme vollottaa suureen ääneen..mä siinä sit että "nou hätä..nyt kävellään vaan eteenpäin niin kisu rauhottuu sit siitä"..
No juu ei rauhoittunut..alko seuraamaan meitä ja sähisi ja mauku vuorotellen, hyökkäspä vielä toisenkin kerran koiruuden kimppuun, joka selvästikkin alkoi hermostua koko kattiin..
Kilsan verran käveltiin sitten sillain et tytöt kilju ja parku kun se kissa pyöri siin meidän ympärillä :( Teki kyllä jo mieli huitasta sitä päävikaista kattia jollain..juu mulla ei yleensä ole todellakaan mitään kissoja tai muitakaan eläimiä vastaan mutta nyt alkoi sappi kiehua :kieh:

Nyt on sitten takuuvarmaa että meidän toinen 3v ei suostu enää tulemaan lähellekkään kissoja, ennenkin niitä vähän aristanut..

Vaan tietääkö joku kissoista sen verran enempi et mikähän ihme siihen kissaan iski?? Meillä kotona aikoinaan paljonkin kissoja ja äitini on kissa ihmisiä henkeen ja vereen mutta tuollasta en oo ennen nähny..

sairas katti kuula kalloon tai omistajlle ennemmin
psyko kolli narttuvainuissa puolustaa reviiriään ? meitin katti ei kyllä tommoista tee pysyy vieraista loitolla ja omalla pihalla...

Hui! :eek:

En tunne kissoja, mutta samankaltainen vaikkakin huomattavasti lievempi kokemus löytyy. Olin viimekesänä meidän japsin kanssa kävelyllä ja muutama talo ennen kotipihaa ilmestyi tielle kissa pörhistelemään. Murisi ja kulki selkä köyryssä hitaasti. Yritin odotella että kissa lähtisi pois ja kun mitään ei tapohtunut vaihdoin kadunpuolta mutta kissa vaan seuraili meitä muristen kotiin asti.

Onneksi mitään ei tapahtunut mutta kyllä pelotti kun kissa oli isokin kuin mikä. Onneksi koira oli rauhallinen, kissa oli niin kiukkuisen oloinen että olisi varmaan käynyt kiinni jos koira olisi yhtään hermostunut.

En ollut kyseistä kissaa nähnyt aiemmin enkä kyullä jälkeenpäinkään.

tossuliini
Olipas outo katti, meillä nyt katti saa välillä ihme kohtauksia mutta niihin on jo tottunut niin ei pidä niitä minään. Mutta tollanen kissa voisi olla jopa vaaraksi ja enkä kyllä ihmettele vaikka lapset säikähtikin. Eli ilmoitus tehtävä joko omistajille tai sitten löytöeläintaloon että hakevat kissan pois jos ei omistajat välitä.

vieras
Tulee mieleen Nykin reissu pari vuotta sitten, hukkasin kaverit ja kuljin ihan paskana yksin yöllä jossain puistossa, yritin etsii taksia... Kuljin sellaisten isojen, vanhojen puiden ali ja yhtäkkiä sieltä puusta loikkaa kissa mun olkapäälle! Olin jo valmiiks parkunu ääneni käheeks ku kukaa ei vastannu puhelimee enkä osannu mee majapaikkaan, mut päästin silti kyl sellaset aariat ilmoille ku pelästyin niin perkeleesti.

Yhteistyössä