hullu helsinkiläinen naapurina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Mittani on tullut täyteen taloyhtiön rikollisesta käyttäyymisestä.
Herra ” Y ” ja hänen puolisonsa ovat kohdistaneet äärimmäistä väkvaltaaa vaikea vammaista vanhusta kohtaan. Isännöitsijä uhkaili minua törkeällä tavalla laittomasti eikä hullulle ” Y:lle ” tullut sanktioita. Miksi? Hyvä veli järjestelmä? Kuinka sairaita naapurit ovat?

Edesmennyt ” Herra X ” vakoili aikoinaan vieraitani. Tuttavani stadilaiset eivät hullun touhuja ymmärtäneet. Kun puhuin muille asiasta, he vain sanoivat että hullua täytyy ymmärtää.
” Allan ” on syyllistynyt törkeään laittomaan uhkaukseen ja vapauden riistoon.Hän on varastanut taloyhtiön omenat vuosia. Hän on kuvitellut omistavansa koko taloyhtiön. Isännöitsijä alhaisuudessaan ei tehnyt mitään. Hyvä veli järjestelämä. Eli rikos jälleen.

Nyt tuli ilmoitus, että taloyhtiö tekee sadevesien korjaustyöt. ilmoitus oli lakooninen ilman järjestelyjä. Ei kerrottu mitäään restauroinnin laajuudesta. Jouduin taas selvittämään isännöitsijän järjettömiä toimia. Ilmoitus oli harhaanjohtava ja valheellinen. Taloyhtiön poikkeava hallitus ja poikkeava isännöitsijä yhdessä saavat aikaan katastrofin.
Olen keskustellut hallituksen jäsenistä ulkopuolelle pajlon, esim en voi kutsua tähän paikkaan suurlähettiläitä asukkaiden hulluuden vuoksi. Turvajärjestelyt valtion puolelta.
Sunnuntaina 24.9.2017 asunto ” Y:n ” hallituksen jäsen hakkasi apinan raivolla mattoja pyhäpäivänä,. Onko kyseessä mielenterveysongelma vaiko väkiivalaltaisuus?

Kuka on päättänyt ja millä perusteilla ison männyn kaatamisesta Y-talon päädystä ja muiden puiden kaadon? Päätös ja perustelut kirjallisesti.
Mitä tehdään asioille? Vai jatkuuko hulluus? >>>Vai pyydänkö paikalle A-studion?

Mitä tehdään järjettömille asioille? Älkää jauhako paskaa enempää! Missä on akateemisuus?

Kuka korvaa hoitamani pensaat ja kukat? Olen ottanut yhteyttä ylempiin, koska te landepaukut ette ymmärrä yhtään mitään. "

Tällaista meillä, mukava asua hullun kanssa samassa taloyhtiössä. Itse noi snadilaiset tekevät mitä tykkäävät, kulkevat toisten pihojen poikki jne jne jne ja koko ajan lähtee yllä olevan kaltaista tajunnan paskavirtaa kaikkialle.

Yhteistyössä