hukassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
karmea vappu takana!
Meni tappeluksi... :(
En omaa kruunuani kiillota mutta mitä sanositte jos miehellänne olisi netistä haettu LOKI ohjelma jolla pääsee murtautumaan ihan kaikialle omalla koneella, se siis tallentaa kaiken konella tehdyn! esim. sähköpostini ja kaikki postini salasanat on nyt tiedossa...messenger keskustelut on luettu jälkikäteen ym.
mä näen täs asian yksityisyyden rikkona vaikka avioliitossa pitäisi olla kaikki Yhteistä mutta herttinen sentään onhan jokaisella jotain mitä ei halua aviomiehen lukevan. Tai jos ajattelee niin että joku ystäväni minulle luotamuksella kirjottaa arkaluontosia asioita ja sitten mieheni menee ja lukee ne!!
Tämä tieto tuli julki nyt vappuna :ashamed: erittäin pettynyt olo...hän lupasi ohjelman poistaa mutta kun en koneista mitään ymmärrä niin mistä tiedän millon se ohjelma on jälleen asennettu!! luultavasti tämänkin töiden jälkeen lukee,, että terveisiä vaan ISÄNNÄLLE :kieh:

No on kyllä tosi törkeästi tehty, että lukee sun postit ja mese jutut :kieh:

Sinuna minä vaihtaisin koneen käyttäjätunnukseen salasanan, niin ettei mies pääsisi koko koneelle. Siinäpä olisi sitten. Tai 'hukkaisin' jonkin tärkeän kaapelipätkän koneesta hieman enen kuin mies tuloo kotio :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:37 Aaban kirjoitti:
Siis onko hän ottanut sen ohjelman nimenomaan sen takia, että lukee kaikki sinun juttusi?! Taitaa olla aika mustasukkainen tapaus. :o
no joo...on ottanut sen takia!
toisin en omaa kruunuani kiillota niiku sanoin...minulla oli yksi netti ihastuminen mutta täysin viaton! eli ei mitään sen kummempaa ja ikinä en henkilöä nähnyt! se on ohi nyt!
Mutta silti olen pettynyt että miten koskaan voin enää kirjottaa mitään ettenkö aajattelisi että mieheni kaiken lukee posteja myöten!!! Tössänikin on sellasta sähköposti liikennettä mikä on salaista!

Yhteistyössä