Huippumalliäiti ja 17-vuotias poika - onko tämä soveliasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Entisen huippumallin Stephanie Seymourin, 42, ja hänen alaikäisen poikansa suudelmat herättävät keskustelua.

Entinen huippumalli Stephanie Seymour nähtiin joulukuun lopussa aimarannalla 17-vuotiaan Peter-poikansa kanssa. Kaksikon rantapäivästä syntyi kohu, kun valokuvaajat kuvasivat kaksikon suutelemassa ja halailemassa niin, että he näyttivät enemmän rakastavaisilta kuin äidiltä ja pojalta.

Peter on puolustellut äitiään sanomalla, että jokainen äiti käyttäytyisi samalla tavalla.

Katsokaa kohun aiheuttaneet kuvat täältä ja arvioikaa itse.

Stephanie Seymour oli yksi 90-luvun suosituimmista huippumalleista. Hän seurusteli 90-luvun alussa Guns N' Roses -laulaja Axl Rosen kanssa.

Stephanie Seymour and her son = not weird bc hes gay - What Would Tyler Durden Do

Jotkut on läheisiä... Jos olisi kyse hyväksikäytöstä, niin tuskin tekisivät julkisesti tuollaista. Vaikka kyllä hyväksikäyttäjä-äitejäkin oikeasti on.

voi herranjumala, nyt on taas oikeilla tilannekuvilla saatu kohu aikaseks... HUOH!!
uskon että aika monesta vanhemmasta sais pervon oloisia kuvia lastensa kanssa kun ammatti paparatsit pääsisivät käsiksi!

Kyllä noi näyttää kieltämättä vähän arveluttavilta mutta varsinkin jenkeissä rakkauden, siis ihan tavallisen välittämisen, osoittaminen on väärin perheen sisällä.

Jos äiti olisi enemmän äidin näköinen, kuvaaja olisi tuskin jaksanut kytätä ottaakseen shokeeraavan kuvan. Kyse on myös siitä, että ovat ulkoisesti sen näköisiä, että voisivat olla pari, kun äiti näyttää niin nuorelta.

Kyllä mun 28v mies halaa ja suukottaa äitiään, eikä siinä ole musta mitään ihmeellistä. Anoppi halaa ja suukottaa minuakin. Mä tiedän, että joistakin läheiset hellyydenosoitukset kuten halaaminen ja suukottaminen on vaivaannuttavaa, mutta älkää silti tehkö halaajista pervoja friikkejä.

No mun mielestä tossa ei ollut mitään ihmeellistä. Ei se pojan käsi ollut tarkoituksella tissillä vaan kaulan ympäri laitettuna, eikä ne suudelleet vaan poika antoi äidille suupieleen suukon. Mun poika pussaa mua ihan suulle, tämä 6v siis.

Ihan näytti minunkin silmään viattomalta! Anoppini myös antoi aikoinaan suukkoja miehelleni sekä minulle, eikä siinä sen kummempaa. Hyvien ystävien kanssa myös kuuluu suukko hyviin tapoihin. Eri perheissä eri tavat, eri maissa eri tavat. Kaipa sitä mistä vaan kohua saa aikaan jos vain hakemalla hakee.

Yhteistyössä