Huippu-urheilija ampui viisi ihmistä kuoliaaksi - kaksi heistä oli pieniä lapsia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka monta kertaa rikollisen nimeltä Floyd kuolemasta on uutisoitu ja nyt joudumme seuraamaan jopa sen oikeudenkäyntiä...
Rehellisyyden nimissä on todettava, että suurimmasta osasta poliisin tappamia emme myöskään koskaan kuule. Esim. yhdestäkään valkoisesta poliisiväkivallan uhrina kuolleesta ei täällä uutisoida, vaikka valkoisia tapetaan suuremmalla prosentilla poliisin operaatioissa.
 
vierailija
Saisko taas kerran pyytää linkkiä?

terv. valkoihoinen persu
En ole ko. tyyppi mutta tässä.

"In 2019, 259 Black people were killed by police in the United States. This compares to 182 Hispanics, 13 Native Americans, and 406 White people."
 
vierailija
Saisko taas kerran pyytää linkkiä?

terv. valkoihoinen persu
Saat itse googletella lähteitä, jos kiinnostaa, mutta fakta on se, että vuosittain poliisi ampuu melkein kaksi kertaa sen määrän valkoisia kuin mustia. Esim. viime vuonna 457 valkoista ja 241 mustaa. Kuitenkin mustat tekevät vakavista rikoksista n. 50 prosenttia ja väkivaltarikoksista yli 50 prosenttia. Eli mikäli valkoisia ja mustia tapettaisiin samalla todennäköisyydellä, mustia tapettaisiin yhtä paljon tai vähän enemmän kuin valkoisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Saat itse googletella lähteitä, jos kiinnostaa, mutta fakta on se, että vuosittain poliisi ampuu melkein kaksi kertaa sen määrän valkoisia kuin mustia. Esim. viime vuonna 457 valkoista ja 241 mustaa. Kuitenkin mustat tekevät vakavista rikoksista n. 50 prosenttia ja väkivaltarikoksista yli 50 prosenttia. Eli mikäli valkoisia ja mustia tapettaisiin samalla todennäköisyydellä, mustia tapettaisiin yhtä paljon tai vähän enemmän kuin valkoisia.
#9
on fiksumpi kuin sinä

-kiitos hänelle
 
vierailija
Saat itse googletella lähteitä, jos kiinnostaa, mutta fakta on se, että vuosittain poliisi ampuu melkein kaksi kertaa sen määrän valkoisia kuin mustia. Esim. viime vuonna 457 valkoista ja 241 mustaa. Kuitenkin mustat tekevät vakavista rikoksista n. 50 prosenttia ja väkivaltarikoksista yli 50 prosenttia. Eli mikäli valkoisia ja mustia tapettaisiin samalla todennäköisyydellä, mustia tapettaisiin yhtä paljon tai vähän enemmän kuin valkoisia.
kumma tyyppi olet
-lainaat lähdettä muttet osaa kopioida

harva alistuu tahtoosi :D
 

Yhteistyössä