huimaus jne...

Ajattelin nyt täältä kysyä että onko jollain ollut samanlaisia oireita kun mulla...tarkotus olis kyllä mennä terkkariin jos tää ei lopu mut kun on niin vaikeaa raahautua sinne
eli mua on nyt n.5 päivää pyörryttänyt eli koko maailma pyörii ympyrää ja parhaimmillaan se kestaa pari tuntia ja jossain vaiheessa päivää on ihan ok olo,joskus tulee vähän huono olo jne...Raskaana mun ei pitäis olla kun menkat ainakin loppui just muutama päivä sitten. Oon miettinyt kaikkia syitä esim. olen syönyt tosi huonosti mutta nyt paransin sitäkin ja vähän paransi asiaa. Vähän mahakin oireilee jne..

On tosi rasittavaa kun pitää jaksaa olla lapsen kanssa vaikka kuinka huippais jne... Ja on pitänyt mennä terkkarin päivystykseen,mut tuntuu siltä ettei ne kiireissään oikein perehdy asiaan vaan lykkää ensimmäiset lääkkeet käteen ja lähettää kotiin...kun ei sairasloma auta kun jo kotona olen.

Jos joku osaa auttaa ni olen kiitollinen vaikka aika arvailua se taitaa olla mut olisko syytä huolestua??

Kiitos jo etukäteen :hug: :wave: :wave: :wave:

typy
kuulostaa ettei paineet ole kohillaan.
mulla oli raskauden aikana tällaista ja verenpaineet oli päin mehtää.
lepo ja hyvä syöminen auttaa, mut kantsii käydä mittauttaan!

Samoja asioita olen itsekkin miettinyt mutta kai tarvitsin vähän "varmistusta"...nyt on jo toista päivää ihan ok olo...voi kunpa tää jatkuis!!
Mobilattia oon laittanut niskaan jne..tiedä sitten auttaako....niskat ei varsinaisesti oo kipeet,mut vähän jäykät...
Mulla raskaana ollessa oli verenpainetta kans,mut hemoglobiini oli ihan hyvä koko ajan mut arvot palautui hyviksi raskauden jälkeen...tosin ei oo mitattu nyt ehkä 9 kuukauteen eli pitäs mennä kun sinne saakka jäksais raahautua...

Kiitos vastauksista! :wave:

Yhteistyössä