Huimaus ja keinutus rv 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Mulla on ollut tänään n.viidestä asti vaihtelevasti huimausta kävellessä ja seisoessa/istuessa,ei makuullaan.Tuntuu ihan samalta kuin olis ollut veneilemässä pari päivää ja noussut kuivalle maalle.Samanlaista ""keinutusta"".Tunne ei ole koko aikaa vaan tulee aaltomaisesti mut kuitenkin aika useasti. Mietin tässä et pitäiskö soittaa johonkin vai katsoa huomiseen...Ei kuitenkaan ole paha olo muuten.Ei kai voi olla raskausmyrkytyksen oire?Mulla oli kaks viikkoa sitten kaikki arvot ok neuvolassa. Nyt rv 28+1. Jos jollain on kokemusta samasta niin kertokaa! Voihan tää olla myöskin esim.Tasapainoelimen häiriö korvassa..?

Eihän sulla vain ole ollut viime aikoina flunssaa? Mulla tuli tuollainen flunssan ""jälkitaudiksi"", kun korvassa oli tosiaan tapahtunut joku häiriö..

Muuten huimaus ei käsittääkseni ole kyllä merkki mistään vakavasta sairaudesta kuten raskausmyrkytyksestä, lähinnä tulee mieleen alhainen verenpaine taikka anemia.
Kannattaa varmaan soittaa neuvolaan jos jatkuu.

Ei ole ollut flunssaa...Ja anemia on ainakin pois suljettu.Ihmetyttää vaan kovasti.Nyt on taas aika normaali olo ja töissä yritän kestää..Aamulla vähän huimasi kun kävelin työpaikalle.

Minulla oli noilla viikoilla kans jotain tuon tapaista..Ihan ihmeellisesti pyörrytti vaikka makasi paikoillaan ja oli sellainen huono olo,kaikki arvot oli ok,ei mitään korvatulehduksia eikä flunssaa..No ilmeisesti oli kuitenkin jotain tulehdusta toisessa posk.ont.joka ois vaikuttanu sit myös tuonne korvaan.
Raskaana kun on limakalvotkin kuivemmat..Sain siihen sitten kuurin jolla parani.

Kävin äsken neuvolassa ja passittivat terveyskeskukseen jonottamaan lääkärille kun mitään ei selvinnyt:-( ankeeta vaan kun pitäis olla kuulemma saattaja,ei saa yksin mennä etten vaan kaadu matkalle.Nyt en sitten saa ketään kaveria kiinni ja mieskin on luennolla :(

Yhteistyössä