Huimaa koko ajan :(

Tässä oon nyt vkon 36 kynnyksellä raskaana ja tänään varsinki on huimannu melkeinpä koko ajan... :( Lapsi kai painaa sopivasti palleaa jaloillaan ja mulla happi loppuu!
Tosi inhottava olo, ja itkettää jo. Mieski lähti illaks/yöks töihin, kotiutuu varmaan 4 aikaan...

Toivottavasti ei tarttis isompia lapsia kovin tässä komennella, olo on kyllä vetämätön ja surkea. Miks just tää ilta pitää olla yksin tässä aikuisena; äitikään ei päässy tänään tuleen... :headwall:
Ois jo ilta että pääsis nukkumaan!
 
Mullakin ollut vastaavia ongelmia, ja viikkoja 31. Maailma keinuu vähän väliä ja liikkuminen on muuttunut tosi varovaiseksi. Neuvolassa käskettiin mitata sokeriarvoja, mutta kun ne ovat huimaushetkillä olleet 4.5-5.5, niin eivät ne sitten ole enää käskeneet.

Se juominen on todella tärkeää, pieni liikkuminen vähän väliä (ei sama asento pitkää aikaa) ja esim. kun työn puolesta joudun vielä ajamaan pitempiäkin matkoja, niin olen alkanut pitää reilun puolen tunnin välein jalottelutaukoja. Myös turvotusta yritän häätää sellerillä.

Pärjäile huimauksen kanssa,
Piika-äiti
 
Se tässä ku vatta menee ihan kivikovaks ku vähänki oon liikkeessä. Vauva on liikkunu tänään tosi kovasti -jospa se monottaa tuonne sopivaan paikkaan että meinaa äitimuori kellahtaa ketoon! Niin, eikä oo laskeutunu vielä yhtään.
Hemoglobiini on ihan ok ollu nyt, verenpaine mulla aina sellaset 50/90, välillä pari astetta enemmän.
Jotenki tuntuu että silmissä sumenee välillä ja on tosi ahdistavaa; eli siis happivajauksen tunnetta.
Tänään ei oo täällä ollu ees hellettä.
Sokereita oon mitannu ja neki ok. Juominen on mulla harjotteluasteella; sitä ku en taho muistaa... :/

Olo tällä hetkellä hieman parempi; tosin väsyttää, ja ootan et muksuja alkais väsyttää niin pääsisin iteki vällyihin kunnolla...
 

Yhteistyössä