HUIJAUSTA !!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja 222
  • Ensimmäinen viesti
222
... LAIHDUTAT HERBALIFELLÄ,

olet osa kansainvälistä miljoonahuijausta. Olen itsekin laihduttanut ja laihtunut Herbalifellä. Käytännössä dieetin teho perustuu siihen, että vähäkaloriset ja suhteellisen proteiinipitoiset "pirtelöt" täyttävät mahasi ja sitä kautta vähentävät saamaasi kokonaiskalorimäärää. Herbalife ei väitteistään huolimatta kiihdytä aineenvaihduntaasi niin, että voisit syödä mitä tahansa ja silti laihtua.

Kyseessä on verkostomarkkinoituna myyty huuhaa-tuote, jonka hinta-laatusuhde EI ole kohdallaan. Lisäksi Herbalifen ongelmana on se, että kun lopetat pirtelöiden käytön ja alat syödä taas samaan malliin kuin ennenkin, lihot uudestaan. Ikävämpi juttu on, jos olet jo sitonut itsesi ja rahasi myyjäverkostoon, ulospääsy ei välttämättä ole niin helppoa kuin sinulle annetaan ymmärtää.

En todellakaan suosittele kenellekään.

Voihan näistä eri laihdutus-tyyleistä kiistellä loputtomiin, tuokin juttusi on tosi kulunut jo.
Mutta tosiassa hebalife toimii ja ei niitä tarvitse käyttää loputtomiin, eikä kukaan pakota ryhtymään jälleenmyyjäksi.
Totta kai pirtelöt täyttää vatsaa, niillähän korvataan aterioita :headwall:
Mitäs vedätystä se on jos tuotteet ovat laadukkaita ja hyviä?
Olen myös kokeillut nutriletin ja nutridietin vastaavia ateriankorvikkeita, olivat tosi järkyttävän pahoja maultaankin.
Tuossa Kutrin dietissä on juuri samoja piirteitä mitä herbalifelläkin.
Niin että otappas asoista vähän selvää :LOL:

222
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 19:59 Sari kirjoitti:
Voihan näistä eri laihdutus-tyyleistä kiistellä loputtomiin, tuokin juttusi on tosi kulunut jo.
Mutta tosiassa hebalife toimii ja ei niitä tarvitse käyttää loputtomiin, eikä kukaan pakota ryhtymään jälleenmyyjäksi.
Olen myös kokeillut nutriletin ja nutridietin vastaavia ateriankorvikkeita, olivat tosi järkyttävän pahoja maultaankin.
Jos vaivauduita katsomaan linkin, huomasit varmaan ettei ollut minun kirjoittama, olen ottanut selvää, mutta jutun pointti ei ollut niin kuin sinä sen ymmärsit.Jotan jätä pilkkaaminen pois...KIITOS

222
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 10:00 222 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 19:59 Sari kirjoitti:
Jos vaivauduit katsomaan linkin, huomasit varmaan ettei ollut minun kirjoittama, olen ottanut selvää, mutta jutun pointti ei ollut niin kuin sinä sen ymmärsit.Jotan jätä pilkkaaminen pois...KIITOS

Susse
"... LAIHDUTAT HERBALIFELLÄ,

Käytännössä dieetin teho perustuu siihen, että vähäkaloriset ja suhteellisen proteiinipitoiset "pirtelöt" täyttävät mahasi ja sitä kautta vähentävät saamaasi kokonaiskalorimäärää."

Tämä meni oikein. Tätähän se nimenomaan on. Jos kalorimäärä on pienempi kuin kulutus, laihtuuhan sitä, eikö?! Jos Herba antaa ihmisille työkalun päästä tavoitteeseensa terveellisesti, mitä vikaa siinä on? Kun on päässyt tavoitteeseensa, ei pidä tietenkään jatkaa vanhoja huonoja ruokatottumuksia, muuten ne kilot tulevat takaisin! IHAN JOKA TAPAUKSESSA, vaikka olisit laihduttanut millä keinolla!

"Herbalife ei väitteistään huolimatta kiihdytä aineenvaihduntaasi niin, että voisit syödä mitä tahansa ja silti laihtua."

No, tällaista väitettä en ole kyllä kuullut Herbalta, vaikka olen itsekin laihduttanut sen avulla yli 25 kg. Et voi syödä mitä tahansa, vaan ohjelman mukaan: kaksi pirtelöä + yksi ateria.

Tuosta raha-asiasta voisin myös puhua pitkään, laitoin nimittäin aika paljon kiinni silloin "ennen" kaiken maailman epäterveellisiin mömmöihin, suklaaseen, kekseihin, jäätelöön... Ja, itse arvostan kyllä terveellistä painonhallintaa enemmän kuin rahan säästämistä epäterveellisellä kaalisoppadieetillä.

Ei mulla oo kaikesta huolimatta varaa laihduttaa millään Herballa, Nutriletilla ym mömmöillä vaikka kuinka haluaisin, koska ne karkit ym. mitä ostaisin muuten joudun ostamaan jokatapauksessa! Meillä on perhe joka niitä haluaa ja minä ainut ylipainoinen.. En voi kieltää muilta nautintoa jos ainoastaan minä laihdutan :/
Sinkulla se varmaan pitääkin paikkansa! Tai jos pariskunnalla on eri rahat..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 10:43 SuSu79 kirjoitti:
Ei mulla oo kaikesta huolimatta varaa laihduttaa millään Herballa, Nutriletilla ym mömmöillä vaikka kuinka haluaisin, koska ne karkit ym. mitä ostaisin muuten joudun ostamaan jokatapauksessa! Meillä on perhe joka niitä haluaa ja minä ainut ylipainoinen.. En voi kieltää muilta nautintoa jos ainoastaan minä laihdutan :/
Sinkulla se varmaan pitääkin paikkansa! Tai jos pariskunnalla on eri rahat..
Olettako sopinut karkkipäivän? Aika äkkiä siihen kaikki tottuu ei se ole niin paha jos kerran viikossa syö

Kyllä minä olen aikoinaan kahlannut nuo KUTRIN sivut hyvin tarkkaan ja tottahan se haukkuu kaikki muut laihdutustavat, koska mainostaa omia juttujaan.
Enkä väitä että Kutrin tapa on huono tai väärä, se ei vaan sopinut minulle, koska halusin nopeammin ja helpommin tulosta.
Eikä minua haittaa edes kallis hintakaan, tärkeintä mulle on että homma toimii helposti , en jaksa esim. laskea mitään pointseja tai ruokien kalorimääriä.

Yhteistyössä