huijauksen uhriko? ( työasiaa)

• Viestiketjun aloittaja kiukuttaaa
  • Ensimmäinen viesti
kiukuttaaa
eli aloitin tänään kauppakeskuskuksessa siivoojana.mulle sanottiin ja sopimuksessakin lukee että 4 kohdetta
no yllätys yllätys olikin 6 kohdetta:/
soitin esimiehelle niin sano että ahaa taisin unohtaa sanoa

mie
Alkuperäinen kirjoittaja kiukuttaaa:
eli aloitin tänään kauppakeskuskuksessa siivoojana.mulle sanottiin ja sopimuksessakin lukee että 4 kohdetta
pyydä uus sopimus jossa 6 kohdetta ja tietenkin maksu myös sen mukaan.

oho
olipas ovelaa,tekivät työsopimuksen 4 kohteeseen.Vaikka tiesivät olevan 6 kohdetta.Näin helppo tehdä ja huijata koska voivat meinata ettet ota vastaan 6 kohdetta.Mutta näin monissa paikoissa menetellään.kun siivoojista helvetinmoinen pula.

Joo samanlaista kun mä tein tossa hetken töitä niin piti olla tietty kohde ainoastaan.hommat lisäänty ja olisit joutunu omalla autolla ajeleen OMAAN piikkiin sanoin etten suostu ja sai raivarin,se oikeesti riehu ja heitti ämpärillisen vettä lattialle yms.irtisanokin mut heti kun jouduin oleen viikonsairaslomalla..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja kiukuttaaa:
pyydä uus sopimus jossa 6 kohdetta ja tietenkin maksu myös sen mukaan.
näin mäki tekisin.paitsi että jos pitäää nuo neljä ja osttaa riskin että maksetaan kuudetsa niin nuo ylimääräset 2paikkaa pitäs maksaa ylitöinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiukuttaa:
mutta kun haluan tehdä vain ne 4 mistä ollut sopimusta tehdessä puhetta.en enempää
joten voivatko sitä vaatia?
Eikö sopimuksessa ollut mitään puhetta työajasta? Kun minä siivosiin, ei sopimukseen merkitty mitään kohteita, vaan viikoittainen työaika.

Yhteistyössä