Hui:( Pelottaa...?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Siis kysyn nyt etukäteen teiltä rakkaat ihmiset ennenkuin varaan ajan lääkäriin...Mulla on ollut pahaa hengenahdistusta ihan lapsesta asti ja kukaan ei ole vienyt minua lääkäriin pienenä. Muistan kuinka kovasti yritin haukkoa henkeä niinkuin kala maalla yrittäisi ja kaikki vain nauroivat eivätkä ottaneet tosissaa,no nyt olen 18 vuotta täyttänyt eikä nuo hengenahdistukset ole mihinkään kadonneet vaan sen lisäksi nyt sitä tulee levossa vaikken tee mitään niin yhtäkkiä alkaa ahdistamaan,ja lisäksi olen tosi hengästynyt vaikken tee mitään? ja sydämen tykytys,eli mulla lyö tosi nopeaa sydän...vähän kyllä pelottaa mitä on tekeillä:( kerran kävin terkkarilla mutta sekään ei lähettänyt minua mihinkään ku sano vaan että stressiä se vaan on :( hänen mukaansa mulla on ollut siis stressiä jo 18 vuotta...*pyörittelee silmiään Nyt olen raskaana ja olen kuullut vielä että saattaa tulla hengenahdistuksia siis enhän mie kohta saa henkeä jumalauta...Onko kellään ollut vastaavaa?

Ei kuulemma ole astma sanoi joku terveydenhoitaja koska mulla ei yskitä eikä vingu hengitys tai mitään....joo menen lääkäriin ja toivottavasti pääsen johonki tutkimuksiin. Oon kuullu että sydämmessä joku vika vois olla ku ilmenee tämmöstä...:(

Koska olet kärsinyt oireista jo noin monta vuotta niin tuskin mitään vakavaa fyysistä vikaa on. Olisko kyse paniikkikohtauksista. Itse niistä kärsineenä nuo oireet kuulostavat hyvin samanlaisilta kuin mistä itse kärsin.

Voisiko sulla olla paniikkihäiriö. Mulla on samanlaisia oireita.on mulla astmakin mutta vain rasituksessa ja sen oireet ei oo samanlaiset kuin paniikista johtuvat ahdistukset. mulla se ei menny kuin lääkkeellä pois. juttele lääkärille asiasta ja toivotaan että se selviää. ite hyppäsin kaksi vuotta eri lääkäreillä ja minusta otettiin kaikki mahd.kokeet....sydänfilmit,keuhkokuvat yms yms. ja missään ei mitään vikaa...rahaa vaan paloi. sit kerran sain pahan kohtauksen ja venäläinen lääkäri otti mua kädestä ja sano että sulla on paniikkikohtaus.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Ei kuulemma ole astma sanoi joku terveydenhoitaja koska mulla ei yskitä eikä vingu hengitys tai mitään....joo menen lääkäriin ja toivottavasti pääsen johonki tutkimuksiin. Oon kuullu että sydämmessä joku vika vois olla ku ilmenee tämmöstä...:(

Mulla on astma mutta en minäkään yski, eikä minunkaan henki vingu.

ja koska olet noin kauan asiaa jo miettinyt niin sekin luo sulle vaan kokoajan pelontunnetta ja paniikkia lisää. Mulle kävi ihan samoin....olin jo ihan varma että mä kuolen pian ja itkin illat miehelle että mitä jos mulla on joku vakava sairaus ja miehellä oli tekeminen että sai mut rauhoittumaan edes senverran että saan nukuttua.

Yhteistyössä