Hui kun pelästyin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä ois uskaltanu varmaan ees mitään huutaa. Oisin luikkinu vessaan piiloon.
Hyvä, että miehes kävi kattoo ympärisöt. Ja kaippa joku avuntarvitsija ois etuoven kautta sisälle tullut.

Mä en ymmärrä, että heti säkin ap. saat syyt niskoille. Eka jostain koiran irti päästämisestä tai vaan asuinpaikasta. Hieman menee noi asiat ohi aloituksen.
Kyllä meilläpäin on niin, että jos vieras tunkee tontille, niin ihan omalla vastuulla sinne saa tulla. Jos koira puree niin sitten puree. Ei siinä oikeudessa istuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en kyllä ois uskaltanu varmaan ees mitään huutaa. Oisin luikkinu vessaan piiloon.
Hyvä, että miehes kävi kattoo ympärisöt. Ja kaippa joku avuntarvitsija ois etuoven kautta sisälle tullut.

Mä en ymmärrä, että heti säkin ap. saat syyt niskoille. Eka jostain koiran irti päästämisestä tai vaan asuinpaikasta. Hieman menee noi asiat ohi aloituksen.
Kyllä meilläpäin on niin, että jos vieras tunkee tontille, niin ihan omalla vastuulla sinne saa tulla. Jos koira puree niin sitten puree. Ei siinä oikeudessa istuta.

Samaa mieltä. Tämä on meidän tontti, jos sinne joku tulee öriseen, koira reagoin sen uhkaavana niin siinä on tunkeilija vastuussa.

entäs tällänen tilanne.vanhemmat vaikka pihatöissä.
lapsi tuo kotiin kaverinsa joka huomaa että asunnossa on terrassa käärme.
oma lapsi kieltää siihen koskemasta, mutta kuitenkin kaveri avaa oven(lukossa, mutta avain roikkuu vieressä) ja käärme pääsee puremaan lapsen kaveria.
kuka vastuussa?

Yhteistyössä