Hui kauheeta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Mitäs kauhutarinoita te nyt keksitte mun iltani ratoksi, kun
mieheni lähti vilkasvirtaisen joen keskelle saareen ryyppäämään veljensä ja kahden serkkunsa kanssa?! :kieh:

Siis aiempaan tämän päiväiseen ketjuun viitaten, kun Pehmeä pupun mies oli "kadonnut" ja tuli vastaukseksi tyypilliset "vieraissa, kuollut, poliisilaitoksella.."

Itse en siis ole ukostani nyt huolissani. Ajattelin,että turha pilata iltaani sellasella panikoinnilla, kun aina se on ennenkin palannut ehjänä reissuiltansa. Eikä ees ole sellanen kylmän karsee etiäisolo niin kuin silloin kun appiukko kuoli... :whistle:
Ja harvoinhan tuo mies juopottelemassa käy.Omassa saaressa on ihan turvassa. Saunovat, grillaavat ja ryyppäävät. tuskin keksivät sieltä mihkään baariin lähteä ruorijuoppoina, kun ovat siinäkin varovaisia.

Niin ja maksoi taas "tullia". :D Haki mulle sipsiä, suklaata ja limpparia kun mun tekee aina mieli herkutella jos olen yksin kotona iltaa.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja jupu:
oliks se sun ukkos joka teki kuolemaa tuulikaapissa melko lähiaikoina?

:laugh: se mitään kuolemaa tehny. vainoharhanen akka olin silloin. en nyt halua enää itteeni nolata panikoimalla. kylläpä sieltä ilmotetaan jos jotain sattuu. turha minun on alkaa mitään stressaamaan kun en siellä tapahtuville asioille mitään voi. :whistle:

Yhteistyössä