HUI KAMALA -----

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma Mia

Vieras
mä olen jo pitkään ihmetellyt täällä palstalla kirjoittavien motiiveja.. siis, kun kerrotaan yksityiskohtaisesti asioista,jotka ovat tunnistettavissa. Itse en hirveästi ilostuisi, jos huomaisin/tunnistaisin ystäväni tai tuttavani täällä arvostelevan ja puivan itseäni,elämääni tai asioitani yleensä. Tarkoitan, että kuinka moni onkaan ajatellut ennen arvosteluketjun aloittamista sitä, että ko arvostelun kohde voisi myös palstailla samalla palstalla? Viittaan nyt esim tuohon grillaus-ilta-ketjuun.
..enkä siis ole ko aloittajan mielipidettä vastaan, päinvastoin, oli aihetta odottaa muutakin kuin mitä saivat. Itse kysyn aina etukäteen allergiat ja tarjolla on useita sortimentteja kun ruokavieraita kutsutaan. Ko tapauksessa olisi voitu keskutella rouvien kesken etukäteen että mitäs syötäisiin tänään ;o)
Monasti täällä vaan kertoillaan asioista täysin tunnistettavasti. Pelottaa ajatella miltä arvostelun kohteista tuntuu, joskus he voivat olla väärinkäsitysten uhreja myöskin. Enkä kehtaisi enää olla tekemisissä arvostelun kohteen kanssa jos kiinni jäisin. Enkä myöskään arvostelijan kanssa jos itseni löytäisin kirjoitusten ja arvostelujen kohteena palstoilta.
Hienotunteisuus taitaa olla unohdettu hyve...

Mä kerron vain omia asioitani. Kaverit tietää nikkini ja ne jotka tunnistaa juttujen perusteella, tietää täällä kertomani jutut muutenkin. Yleisellä tasolla/joskus yksilöiden puhun muista ihmisistä, mutta en sellaista jota en kyseisen henkilön kuullen voisi sanoa. Tyyliin "näin tytön jolla oli valkoiset puputossut". Joskus tulee puitua ärsytyksiäkin, mutta eipä nekään mitään valtionsalaisuuksia ole.

Yhteistyössä