löytyiskö kirjoittelu seuraa turun seudulta? perheeseeni kuuluu miehen lisäksi tytöt 1,8v ja 7kk. B)
iltsunatsu 11.01.2005 #1 löytyiskö kirjoittelu seuraa turun seudulta? perheeseeni kuuluu miehen lisäksi tytöt 1,8v ja 7kk. B)
noora1 11.01.2005 #2 hei! asustelen turun seudulla ruskolla.perheeseen kuuluu avomies,pojat melkein 4v ja 1,6 v sekä haukkuli.tällä hetkellä olen taas takaisin työelämässä,mutta olisi kiva saada uusia ystäviä.kirjoittele!
hei! asustelen turun seudulla ruskolla.perheeseen kuuluu avomies,pojat melkein 4v ja 1,6 v sekä haukkuli.tällä hetkellä olen taas takaisin työelämässä,mutta olisi kiva saada uusia ystäviä.kirjoittele!
katie4 12.01.2005 #3 Moikka täältä löytyisi kahden pojan 27-vuotias äiti, pojat on 2,5-vuotta, ja 7 kk,osoite mihin voi meilata on katie4@luukku.com
Moikka täältä löytyisi kahden pojan 27-vuotias äiti, pojat on 2,5-vuotta, ja 7 kk,osoite mihin voi meilata on katie4@luukku.com
vanukas79 20.01.2005 #4 Heippa! Uusia ystäviä ei ole koskaan liikaa Meidän perheeseen kuuluu kolme lasta, kirjoittele ihmessä meiliosoite on delfin79@suomi24.fi ja asumme Turussa =)
Heippa! Uusia ystäviä ei ole koskaan liikaa Meidän perheeseen kuuluu kolme lasta, kirjoittele ihmessä meiliosoite on delfin79@suomi24.fi ja asumme Turussa =)
Maruska harmaana 29.01.2005 #5 Täällä yksi turkulainen äippä..Kirjoitelkaa minulle osoitteeseen marru84@postiloota.net
mööri 05.02.2005 #7 Heissan, Olen ruskolainen ja toistaiseksi hoitovapaalla. Perheeseeni kuuluu mies ja 1-vuotias tyttö. Minulle voi kirjoitella osoitteeseen ma_ri_na@netti.fi
Heissan, Olen ruskolainen ja toistaiseksi hoitovapaalla. Perheeseeni kuuluu mies ja 1-vuotias tyttö. Minulle voi kirjoitella osoitteeseen ma_ri_na@netti.fi