Tyhmää, mä en tajuu mitä tässä pitää tehdäAlkuperäinen kirjoittaja mites:käviskö tää?
jatkoa ykkös osaan
http://amanita-design.net/samorost-2/
laita pullosta tulppa reikäänAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:en mäkää ymmärrä, mitä tossa pitää tehä, että saa sen yhen elukon pois siitä juomasta vettä, että saan sitä siihen pataan...
kiitti....Alkuperäinen kirjoittaja nii:laita pullosta tulppa reikäänAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:en mäkää ymmärrä, mitä tossa pitää tehä, että saa sen yhen elukon pois siitä juomasta vettä, että saan sitä siihen pataan...
Kalauta vasaralalla robottia päähän.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Kiusaa apinaa niin kauan että unikoista tippuu ooppiumia ja nukuta etana sillä ja vie vasara.
tipula pallura ekasta "vaosta" niin että mato ryömii "kissan" luo joka syö ja oksentaa sen, jolloin kärpänen menee syömään oksun ja sit lentää hämähäkin verkkoo, jolloin hämppy tekee verkon jota pitkin meet alas...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mun tarttee päästä vissiinki alaspäin tosta kolosta, mutta tikspuut on menny rikki...ja nyt tossa lentelee joku kärpänen....
Ja se laiskiainen syö sen öttiäisen ja yrjöö. Viehättävää.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Sen yhen kiipeevän öttiäisen reitiltä pystyy poistaan sen tukoksen.
Mulla ei oo es kärpästä?Alkuperäinen kirjoittaja juu:tipula pallura ekasta "vaosta" niin että mato ryömii "kissan" luo joka syö ja oksentaa sen, jolloin kärpänen menee syömään oksun ja sit lentää hämähäkin verkkoo, jolloin hämppy tekee verkon jota pitkin meet alas...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mun tarttee päästä vissiinki alaspäin tosta kolosta, mutta tikspuut on menny rikki...ja nyt tossa lentelee joku kärpänen....
Ei kun pura este sen yhen öttiäisen tieltä ja herätä laiskiainen kun se on sen kohalla.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mää oon noita öttiäisiä tiputellu, mutta mitää ei tapahdu....