Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="teppana, post: 17766874, member: 39490"]</p><p>Huh miten paljon tekstiä taas! Kaikki olen kyllä lukenut.</p><p>[tästä tulikin tämmönen tylsä omanapa päiväkirjakirjotus. teitä on varoitettu.]</p><p>Kerron ensin vähän meidän viime viikosta, kun viimeksi kirjottelin oltiin menossa polttopuita hakemaan. </p><p>Viikko sitten sunnuntaina oltiin menossa hakemaan polttopuita mun mummolasta noin 70km päästä. Koska mun autossa on koukku yleensä minä ajan peräkärryn kanssa. Menomatkalla alettiin kuuntelemaan että peräkärrystä kuuluu kumma ääni, mies sitten osasi heti epäillä kärryn laakereita. Joo,. ihan tuusan pskana toinen puoli. Onni onnettomuudessa, se meni menomatkalla eikä kotia päin tullessa kuorman kanssa! Mies purkasi kärryn sunnuntaina, vaihdettiin kuiytenki mulle vielä talvirenkaat kun maanantaiksi lupasivat huonoa keliä, mitä ei sit kuitenkaan tullut. Ajeltiin sit vaan takas kotiin ja tarkotus oli maanantaina kun mies on saanut haettua uuden laakerin, korjaa kärry, kasaa kuorma ja ajaa se kotiin. Lisäks vaihtaa miehen autoon talvikumit alle. Siinä sunnuntai iltana huomattiin että kiva, lämminvesivaraajakin on sanonut sopimuksen irti ja se vuotaa. 1976 vuodelta se onkin joten ehkä se olikin sen aika jo hajota? Mies meinasi että käy saunassa kuitenkin ja alkaa sit hakea netistä uutta tilalle. Ja yöksi menee vedet poikki ettei varaaja vuoda enempää. 'ehdotin sit et eikö vaan varaajan voi sulkea tarviiks koko vesi laittaa poikki. Hyvä minä. Mies meni vääntää varaajan pois, niin se hana siitä innostu vuotaa niin apljon että oli pakko sulkea koko vesi yöksi. </p><p>Maanantai aamuna mies lähti töihin 6 maissa, keli oli vielä ok. Seitsemältä soitti mulle, että kyl teidänkin nyt täytyy lähteä kun keli tulee huononemaan ja vesikin on poikki. Olipas rivakka lähtö, en edes vessassa kotona käynyt. penskat autoon, eli koira ja Eeva ja kohti miehen töitä. Kävin sitä kautta vaihtaa auton, se sai talvirenkaallisen ja mä uskalsin (=takaveto+huonokeli+kesärenkaat) vielä siinä vaiheessa ajaa miehen auton mun porukoille. Oltiin jo puol ysin aikaan aamulla mun vanhemmilla. Koiran kanssa elämää hankaloittaa vielä se, että sillä on juoksut, mun siskon koirat myös mun vanhemmilla ja ne on tietty uroksia. Nice. Kata sai sit olla vaan yhdessä huoneessa.. </p><p>Mitään huonoa keliä koskaan tullutkaan! Saatiin kärry korjattua ja tehtyä puukuorma. Miehelle talvirenkaat ja lähdettiin ajaa kuormaa meille kotiin. Eeva ja Kata jäi mun vanhemmille, mun pikkusisarukset tuli purkuavuksi. Kuorma oli pakko purkaa jos peräkärryn tarvii uuden varaajan hakuun. Kauhee ikävä oli Eevaa sen koko 3h kun oltiin pois, syötin sen just ennen ja äiti oli sit antanu sosetta sillä aikaa kun olin pois. Ja oli nukahtanut pienellä itkulla äitin syliin. Mein oli Eevan kans helpompi olla sen vedettömyyden takia mummolassa yötä.</p><p>Tiistaina tultiin, mies oli jo paikallistanu vuodon ja se olikin joku älytön muoviletku jolle ikä oli tullut vastaan. Äitin putkimiesserkku tuli korjaa vuodon ja saatiin taas normi vesi käyttöön. </p><p>Tiistaina loppu myös miehen yt-neuvottelut töissä. Sillä jatkuu työt kyllä mutta se otti yhden toiset potkut aika vakavasti. Oli tosi pahoillaan. Vielä kun se asia hoidettiin niin ihmeellisesti. Ei taida olla ihan normi käytäntö et kerrotaan että sä saat lähteä, sulla on 5 min aikaa kerätä kamat ja saatetaan ulos. Ymmärrän et noin tehdään vaik jos työntekijä jää kiinni varastamisesta tms. mut en tommosessa isossa yhtiössä ja ylemmälle toimihenkilölle. </p><p>Mies oli lähdössä töiden puolesta keskiviikko aamuna Naantaliin ja se ottikin meidät mukaan! Oltiin siis ke-to yö Naantalin kylpylässä yötä. Kävin yksin väähn kylpemässä illalla, ei uskallettu Eevaa viedä sinne ja mies oli niin väsynytkin että sai jäädä vahtii likkaa. Sitäpaitsi, minust vesi oli kylmää! Mies alko nukkuu illalla 20.45, Eeva 21.05. Kävin sit vielä itekseni illalla kahvilla ja kattelin töllöä rauhassa. Aamulla käytiin aamupalalla ja sit puolen päivän aikaan lähdettiin jo ajelee takas kotia kohti. Mies oli aamupäivän töissä. </p><p>Perjantai meni ihan vaan kotosalla. Mies meni illalla käymään Eeva mukanansa mökillä, anopin ja appiukon luona. Mä en jaksa sitä anoppia aina, se vouhottaa Eevasta niin et mua ärsyttää. Ne oli ehkä 2,5 h pois ja mulla oli heti kauhee ikävä Eevaa.. Vaik tiesin et se pärjää kyllä. Ja hyvinhän niillä oli mennyt. </p><p>Lauantaina menin Eevan kanssa Helsinkiin siskon luokse. Miehellä oli tarkotus dokailla illalla niin sanoin etten jää semmosta kattelee vaan meen evakkoon. Käytiin sit Eevan ja pikkusiskon kans kaupungilla vähän kaupoissa ja ajeltiin ratikalla saitsarikierros kun mä en tajuu niiden ratikoiden päälle mitään. Joo, oon vähä dorka.</p><p>Sunnuntaina tultiin kotiin. Semmonen menoviikko että oksat pois. Jospa tän viikon ihan rauhottuis?</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="teppana, post: 17766874, member: 39490"] Huh miten paljon tekstiä taas! Kaikki olen kyllä lukenut. [tästä tulikin tämmönen tylsä omanapa päiväkirjakirjotus. teitä on varoitettu.] Kerron ensin vähän meidän viime viikosta, kun viimeksi kirjottelin oltiin menossa polttopuita hakemaan. Viikko sitten sunnuntaina oltiin menossa hakemaan polttopuita mun mummolasta noin 70km päästä. Koska mun autossa on koukku yleensä minä ajan peräkärryn kanssa. Menomatkalla alettiin kuuntelemaan että peräkärrystä kuuluu kumma ääni, mies sitten osasi heti epäillä kärryn laakereita. Joo,. ihan tuusan pskana toinen puoli. Onni onnettomuudessa, se meni menomatkalla eikä kotia päin tullessa kuorman kanssa! Mies purkasi kärryn sunnuntaina, vaihdettiin kuiytenki mulle vielä talvirenkaat kun maanantaiksi lupasivat huonoa keliä, mitä ei sit kuitenkaan tullut. Ajeltiin sit vaan takas kotiin ja tarkotus oli maanantaina kun mies on saanut haettua uuden laakerin, korjaa kärry, kasaa kuorma ja ajaa se kotiin. Lisäks vaihtaa miehen autoon talvikumit alle. Siinä sunnuntai iltana huomattiin että kiva, lämminvesivaraajakin on sanonut sopimuksen irti ja se vuotaa. 1976 vuodelta se onkin joten ehkä se olikin sen aika jo hajota? Mies meinasi että käy saunassa kuitenkin ja alkaa sit hakea netistä uutta tilalle. Ja yöksi menee vedet poikki ettei varaaja vuoda enempää. 'ehdotin sit et eikö vaan varaajan voi sulkea tarviiks koko vesi laittaa poikki. Hyvä minä. Mies meni vääntää varaajan pois, niin se hana siitä innostu vuotaa niin apljon että oli pakko sulkea koko vesi yöksi. Maanantai aamuna mies lähti töihin 6 maissa, keli oli vielä ok. Seitsemältä soitti mulle, että kyl teidänkin nyt täytyy lähteä kun keli tulee huononemaan ja vesikin on poikki. Olipas rivakka lähtö, en edes vessassa kotona käynyt. penskat autoon, eli koira ja Eeva ja kohti miehen töitä. Kävin sitä kautta vaihtaa auton, se sai talvirenkaallisen ja mä uskalsin (=takaveto+huonokeli+kesärenkaat) vielä siinä vaiheessa ajaa miehen auton mun porukoille. Oltiin jo puol ysin aikaan aamulla mun vanhemmilla. Koiran kanssa elämää hankaloittaa vielä se, että sillä on juoksut, mun siskon koirat myös mun vanhemmilla ja ne on tietty uroksia. Nice. Kata sai sit olla vaan yhdessä huoneessa.. Mitään huonoa keliä koskaan tullutkaan! Saatiin kärry korjattua ja tehtyä puukuorma. Miehelle talvirenkaat ja lähdettiin ajaa kuormaa meille kotiin. Eeva ja Kata jäi mun vanhemmille, mun pikkusisarukset tuli purkuavuksi. Kuorma oli pakko purkaa jos peräkärryn tarvii uuden varaajan hakuun. Kauhee ikävä oli Eevaa sen koko 3h kun oltiin pois, syötin sen just ennen ja äiti oli sit antanu sosetta sillä aikaa kun olin pois. Ja oli nukahtanut pienellä itkulla äitin syliin. Mein oli Eevan kans helpompi olla sen vedettömyyden takia mummolassa yötä. Tiistaina tultiin, mies oli jo paikallistanu vuodon ja se olikin joku älytön muoviletku jolle ikä oli tullut vastaan. Äitin putkimiesserkku tuli korjaa vuodon ja saatiin taas normi vesi käyttöön. Tiistaina loppu myös miehen yt-neuvottelut töissä. Sillä jatkuu työt kyllä mutta se otti yhden toiset potkut aika vakavasti. Oli tosi pahoillaan. Vielä kun se asia hoidettiin niin ihmeellisesti. Ei taida olla ihan normi käytäntö et kerrotaan että sä saat lähteä, sulla on 5 min aikaa kerätä kamat ja saatetaan ulos. Ymmärrän et noin tehdään vaik jos työntekijä jää kiinni varastamisesta tms. mut en tommosessa isossa yhtiössä ja ylemmälle toimihenkilölle. Mies oli lähdössä töiden puolesta keskiviikko aamuna Naantaliin ja se ottikin meidät mukaan! Oltiin siis ke-to yö Naantalin kylpylässä yötä. Kävin yksin väähn kylpemässä illalla, ei uskallettu Eevaa viedä sinne ja mies oli niin väsynytkin että sai jäädä vahtii likkaa. Sitäpaitsi, minust vesi oli kylmää! Mies alko nukkuu illalla 20.45, Eeva 21.05. Kävin sit vielä itekseni illalla kahvilla ja kattelin töllöä rauhassa. Aamulla käytiin aamupalalla ja sit puolen päivän aikaan lähdettiin jo ajelee takas kotia kohti. Mies oli aamupäivän töissä. Perjantai meni ihan vaan kotosalla. Mies meni illalla käymään Eeva mukanansa mökillä, anopin ja appiukon luona. Mä en jaksa sitä anoppia aina, se vouhottaa Eevasta niin et mua ärsyttää. Ne oli ehkä 2,5 h pois ja mulla oli heti kauhee ikävä Eevaa.. Vaik tiesin et se pärjää kyllä. Ja hyvinhän niillä oli mennyt. Lauantaina menin Eevan kanssa Helsinkiin siskon luokse. Miehellä oli tarkotus dokailla illalla niin sanoin etten jää semmosta kattelee vaan meen evakkoon. Käytiin sit Eevan ja pikkusiskon kans kaupungilla vähän kaupoissa ja ajeltiin ratikalla saitsarikierros kun mä en tajuu niiden ratikoiden päälle mitään. Joo, oon vähä dorka. Sunnuntaina tultiin kotiin. Semmonen menoviikko että oksat pois. Jospa tän viikon ihan rauhottuis? [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Minä rakastan sinua"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Nyt se on selvitetty: savuaromi aiheuttaa syöbää mutta biiggi ei
Tänään 01:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Puolustusministeri Antti Häkkänen (kok) pitää EU:n kaavailemaa lyijyhaulien ja -luotien täyskieltoa riskinä Suomen ja koko Euroopan turvallisuudelle"
Tänään 00:41
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?
Tänään 00:29
Johnny Appleseed
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ministeri Riikka Purra: "Tavallisen työtätekevän suomalaisten ostovoima kasvaa"
Tänään 00:28
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Sota Ukrainassa tulee päättymään aikaisemmin USAn presidentiksi valitun Donald Trumpin aikakaudella, kertoo maan presidentti Volodymyr Zelenskyi"
Tänään 00:24
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
Tänään 00:15
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Sannan sote: HUS vähentää 800, pääosin hoitohenkilöstöä
Tänään 00:12
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Eurojaakko tyhjensi pussinsa Suomen päälle, 120 milliä kylmää käteistä ruiskaistiin juuri suomeen- onnea sinä voittaja!
Eilen 23:38
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 852
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 802
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 708
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 662
Aihe vapaa
7.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 646
Aihe vapaa
8.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 626
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
Tänään 05:22
Aihe vapaa
2.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
Tänään 05:20
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Tänään 05:10
Aihe vapaa
4.
Minkä painoinen olet? Voitko hypätä miehesi "syliin"?
Tänään 05:06
Aihe vapaa
5.
”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰
Tänään 04:58
Aihe vapaa
6.
Oravamusiikkia
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 03:59
Aihe vapaa
7.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 03:28
Aihe vapaa
8.
Saksan liittokansleri Olaf Scholz (DEMARI) soitti tänään hyvälle ystävälleen Vladimir Putinille
Tänään 02:34
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Vauvat ja taaperot
HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu