huhtikuussa '05 synnyttäneet

Kavereita kaipailen,kokemuksia kuulostelen ja "gallupia" väsäilen... Kun mulle sanotaan koko ajan et mun tyttö on liian pitkä ja liian laiha... minkä kokosia teidän muksut on? meil 8630g ja 76cm. lapsi on terve ja hyvin voiva,ehkä pikkusen laiha... tyttö synty huhtikuun alussa.

Kavereita kaipailen,kokemuksia kuulostelen ja "gallupia" väsäilen... Kun mulle sanotaan koko ajan et mun tyttö on liian pitkä ja liian laiha... minkä kokosia teidän muksut on? meil 8630g ja 76cm. lapsi on terve ja hyvin voiva,ehkä pikkusen laiha... tyttö synty huhtikuun alussa.

Meidän tytsy syntyi huhtikuun kolmas ja nyt 71cm ja reilu 9kg
Älä huoli, lapset on niiiiiiin eri kokosia. Esim veljeni 1v tyttö oli meidän likan ikäsenä ainakin 5cm pidempi ja pari kiloo kevyempi, joten oli aika "luikku" :LOL: mutta söi silti kuin hevonen. Energiankulutus oli vaan nopea ja muutenkin on todella vilkas tyllerö!

En mä sillee paineita ota,suututtaa vaan kun kaikkien vauvojen pitäis muka olla 'pulleroita palleroita'.:D miks vauvat ei saa olla omanlaisia ja näkösiä??? miks pitää mennä aina käyrien mukaan??? kun kuitenkin lääkärit on sanonu meidän tytöstä,et se on pirtee,eloisa ja touhukas napero... :D

Yhteistyössä