Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Solina83, post: 14153361, member: 30978"]</p><p>Moikka. Nyt pääsenkin oikein tunteella keskittymään ja lukemaan muiden kirjoituksia ja vastailemaan niihin.</p><p></p><p>Kestositeistä, en ole innostunut. Mutta kuukuppia kerkesin parikuukautta käyttää hyvin kokemyksin ennenkuin päästi siitä vaivasta tälläisellä positiivisella tavalla eroon. Ja tarkoitus onkin jatkaa sen käyttöä sitten kun on taas aiheellista.</p><p>Mutta ihan perus kertissiteillä hoidellaan jälkivuoto....</p><p></p><p>Vauveleiden päänymäryksestä, meillä esikoisella, tyttö oli pipo 32 cm syntyessään ( 2260g ja 43cm)</p><p>Kakkosella, poika, pipo olikin sitten 37cm ( 3400g ja 49cm ) aikamoinen jytky syntyessään kun vertasi esikoiseen.</p><p>Tästä tulee eilisen ultran perusteella joku noiden välimuoto, koon puolesta. Mutta se selviää sitten kun tyttö syntyy =)</p><p></p><p>Meillä on isopäisiä lapsia, paino ja pituuskäyrät menevät molemmilla miinuksella mutta pipo plussakäyrällä.</p><p></p><p>Rintsikoista, miulla kasvoi esikoista odottaessa kuppikoko kahdella, parissa viikossa. Ja siihen ne nyt on jämähtäneet. Eli d/dd ja ympärys n. 80 riippuu vähän mallista. Nyt ei ole tissit kasvaneet, onneksi. Tulossa on carriwellin imetysliivejä 2kpl kokoa L Eiköhän niillä sitten pärjää imetysajan kun joitakin vanhojakin on vielä tallessa. Lisäksi lindeksiltä ostin imetystopin. Kesällä kiva ja yöllä voisi myös olla näppärä.</p><p></p><p>Oletteko muuten imetystä miettineet? Minä toivon että imetysonnistuu ja aion jatkaa niin pitkään kuin se hyvältä tuntuu minusta ja vauvasta. Esikkoa en voinut imettää ollenkaan ja kakkosta täysimetin 6kk ja kokonaan lopetin kun poika oli 1v6kk</p><p>Toivottavasti samaan pystyisi tämänkin neidon kanssa.</p><p></p><p></p><p>Mahan öljyilystä ja rasvauksesta. Mie rasvailen tuota leikkausarpea ( nyt kuukausi umpparin poistosta ) bebanthenilla kun sitä kuivaa ja kiristää muuten niin kovin. Sitten loppumahaa ihan vauvaöljyllä tai perusrasvalla.</p><p></p><p>Mie olen nyt ihan innoissani siitä eilisestä ultrasta, me saadaan tyttö =) Akkavalta tähän taloon.</p><p>Ja kun sai tietää että vauva kasvaa ja voi hyvin. Ja liikkuu vilkkaasti =) Ainahan nuo lääkärit ja th ovat kyllä huokailleet kun ei saa sydänäänit yms kuunneltua kun kaveri ei pysy paikallaan =)</p><p></p><p>JJ-t:hän aiot olla ahkera. Oletteko muut jo suunnitelleet mitä puette vauvalle kun hän kotiutuu synnäriltä?</p><p>Mie vähän luulen että meidän tytölle puetaan body ja puolipotkarit ( ostin just aivan ylisöpöt valkoiset minihousut ) ja sitten kevyt toppis siihen päälle. Ja tietty hattu ja tumput.</p><p>Mutta katsoo sitten vähän säätä. Mahdollisesti vielä kaukaloon peitto päälle.</p><p></p><p>Painosta, mulla se on tosiaan nyt nousstu vain 700g mikä on toisaalta vain hyvä. Vähän olin vauvan kasvusta huolissaan mutta eilinen ultra kertoi että tyttö painaa jo 880g joten hyvin voi pieni =) ja käyrillä menee.</p><p></p><p>Kelan papereista, vein ne kelaan 30.12 netissä ei vieläkään näy niitä kirjattuna edes saapuneeksi. Mutta eilen kun laitoin sinne mailia niin ovat kyllä tulleet perille ja lupasivat käsitellä ne kahdenviikon sisään. Hyvä etteivät ole hukanneet niitä. Mutta ärsyttää odotella. Tahtoo saada sen äippäpakkauksen.</p><p></p><p>mamma67 mukavaa lomaa.</p><p></p><p>Toi mun eilinen lääkäri sanoi muuten että niin kauan kuin ultralla mitattuna kohdunkaula on yli 3cm niin ei huolestuta. Vasta sen jälkeen jos menee alle... Mulla oli n. 4cm </p><p></p><p>SädeI meillä oli koiran kanssa nuorempana tosi pahoja eroahdistuongelmia. Söi mm. muovimaton lattiasta... Lopulta auttoi vasta kun saatiin eläinlääkäriltä siihen lääkitys ja aloitettiin yksinjäämiskoulutus ihan alusa.</p><p></p><p>Väreistä, meiltä löytyy sekä vaaleanpunaisia prinsessa unelmia kuin retroa ja kaikkea laidasta laitaan. Ja uusia kun ostelen niin vähän tulee fiiliksen mukaan hommattua.</p><p></p><p>Paape, meillä on poitsulle ja tälle vauvalle tulossa ikäeroa n. 2v8kk ja tarkoitus on pärjätä vaunuilla ja poika sitten seisomalaudalla. 4vuotias pyöräilee ja kävelee sitten mukana. </p><p>Tai sitten, tilanteesta riippuen. Poika menee rattaissa ja vauva kantoliinassa.</p><p></p><p></p><p>Miinulainen, osaanottoni. Meillä myös neiti on mahan yläosassa poikittain ja sitten nyrkkeilee ja monottaa äiti parkaa... meinaa välillä vähän ahdistaa.</p><p></p><p>Ruttanalle onnea ratassetin saapumisesta. </p><p></p><p>Onnea muillekkin vaunuja yms hankintoja tehneille.</p><p></p><p>Musiikin soittamisesta vauvalle joku kirjoitteli ( anteeksi, en muista nimimerkkiä ) Mie kuuntelen muutenkin niin vähän musiikkia etten ole tällekkään erikseen soitellut.</p><p>Tästä porukasta lähtee meteliä muutenkin niin paljon kokoajan että vauva varmaan kaipaa hiljaisuuttakin.</p><p>Mutta minullahan on käytössä Bola-koru jota pidemmän liki kokoajan. Katsellaan tunnistaako vauva sitten syntymän jälkeen tutun helinän. Sitten toimii imetyskoruna.</p><p>Lisäksi meillä on nasu pehmolelu vauvalle unikaverina joka soittaa hiljaista unisävelmää. Sitä olen nukkumaanmentäessä soittanut vauvalle. Haaveena että oppisi yhdistämään sen nukkumiseen....</p><p></p><p>Leluista, meillähän on jo tyttö ja poika joten molempien leluja löytyy tasapuolisesti. Ja molemmat niillä leikkivätkin tasapuolisesti.</p><p></p><p></p><p>Huh, tulipas pitkä pätkä tekstiä. Toivottavasti en nyt unohtanut mitään oleellista.</p><p></p><p>Mukavaa viikonlppua kaikille.</p><p></p><p></p><p> Mulla on vauvakuume, oikein odottaa huhtikuuta ja että saisi oman rakkaan nyytin syliinsä ja hoivattavaksi.</p><p></p><p> Nimistä muuten, oletteko niitä jo miettineet? Meillä olisi pojalla nimi oikeastaan jo päätetty. Mutta tämä tyttö tuntuu olevan hankalampi tapaus.</p><p></p><p></p><p> t: Solina ja Neiti rv 25+6</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Solina83, post: 14153361, member: 30978"] Moikka. Nyt pääsenkin oikein tunteella keskittymään ja lukemaan muiden kirjoituksia ja vastailemaan niihin. Kestositeistä, en ole innostunut. Mutta kuukuppia kerkesin parikuukautta käyttää hyvin kokemyksin ennenkuin päästi siitä vaivasta tälläisellä positiivisella tavalla eroon. Ja tarkoitus onkin jatkaa sen käyttöä sitten kun on taas aiheellista. Mutta ihan perus kertissiteillä hoidellaan jälkivuoto.... Vauveleiden päänymäryksestä, meillä esikoisella, tyttö oli pipo 32 cm syntyessään ( 2260g ja 43cm) Kakkosella, poika, pipo olikin sitten 37cm ( 3400g ja 49cm ) aikamoinen jytky syntyessään kun vertasi esikoiseen. Tästä tulee eilisen ultran perusteella joku noiden välimuoto, koon puolesta. Mutta se selviää sitten kun tyttö syntyy =) Meillä on isopäisiä lapsia, paino ja pituuskäyrät menevät molemmilla miinuksella mutta pipo plussakäyrällä. Rintsikoista, miulla kasvoi esikoista odottaessa kuppikoko kahdella, parissa viikossa. Ja siihen ne nyt on jämähtäneet. Eli d/dd ja ympärys n. 80 riippuu vähän mallista. Nyt ei ole tissit kasvaneet, onneksi. Tulossa on carriwellin imetysliivejä 2kpl kokoa L Eiköhän niillä sitten pärjää imetysajan kun joitakin vanhojakin on vielä tallessa. Lisäksi lindeksiltä ostin imetystopin. Kesällä kiva ja yöllä voisi myös olla näppärä. Oletteko muuten imetystä miettineet? Minä toivon että imetysonnistuu ja aion jatkaa niin pitkään kuin se hyvältä tuntuu minusta ja vauvasta. Esikkoa en voinut imettää ollenkaan ja kakkosta täysimetin 6kk ja kokonaan lopetin kun poika oli 1v6kk Toivottavasti samaan pystyisi tämänkin neidon kanssa. Mahan öljyilystä ja rasvauksesta. Mie rasvailen tuota leikkausarpea ( nyt kuukausi umpparin poistosta ) bebanthenilla kun sitä kuivaa ja kiristää muuten niin kovin. Sitten loppumahaa ihan vauvaöljyllä tai perusrasvalla. Mie olen nyt ihan innoissani siitä eilisestä ultrasta, me saadaan tyttö =) Akkavalta tähän taloon. Ja kun sai tietää että vauva kasvaa ja voi hyvin. Ja liikkuu vilkkaasti =) Ainahan nuo lääkärit ja th ovat kyllä huokailleet kun ei saa sydänäänit yms kuunneltua kun kaveri ei pysy paikallaan =) JJ-t:hän aiot olla ahkera. Oletteko muut jo suunnitelleet mitä puette vauvalle kun hän kotiutuu synnäriltä? Mie vähän luulen että meidän tytölle puetaan body ja puolipotkarit ( ostin just aivan ylisöpöt valkoiset minihousut ) ja sitten kevyt toppis siihen päälle. Ja tietty hattu ja tumput. Mutta katsoo sitten vähän säätä. Mahdollisesti vielä kaukaloon peitto päälle. Painosta, mulla se on tosiaan nyt nousstu vain 700g mikä on toisaalta vain hyvä. Vähän olin vauvan kasvusta huolissaan mutta eilinen ultra kertoi että tyttö painaa jo 880g joten hyvin voi pieni =) ja käyrillä menee. Kelan papereista, vein ne kelaan 30.12 netissä ei vieläkään näy niitä kirjattuna edes saapuneeksi. Mutta eilen kun laitoin sinne mailia niin ovat kyllä tulleet perille ja lupasivat käsitellä ne kahdenviikon sisään. Hyvä etteivät ole hukanneet niitä. Mutta ärsyttää odotella. Tahtoo saada sen äippäpakkauksen. mamma67 mukavaa lomaa. Toi mun eilinen lääkäri sanoi muuten että niin kauan kuin ultralla mitattuna kohdunkaula on yli 3cm niin ei huolestuta. Vasta sen jälkeen jos menee alle... Mulla oli n. 4cm SädeI meillä oli koiran kanssa nuorempana tosi pahoja eroahdistuongelmia. Söi mm. muovimaton lattiasta... Lopulta auttoi vasta kun saatiin eläinlääkäriltä siihen lääkitys ja aloitettiin yksinjäämiskoulutus ihan alusa. Väreistä, meiltä löytyy sekä vaaleanpunaisia prinsessa unelmia kuin retroa ja kaikkea laidasta laitaan. Ja uusia kun ostelen niin vähän tulee fiiliksen mukaan hommattua. Paape, meillä on poitsulle ja tälle vauvalle tulossa ikäeroa n. 2v8kk ja tarkoitus on pärjätä vaunuilla ja poika sitten seisomalaudalla. 4vuotias pyöräilee ja kävelee sitten mukana. Tai sitten, tilanteesta riippuen. Poika menee rattaissa ja vauva kantoliinassa. Miinulainen, osaanottoni. Meillä myös neiti on mahan yläosassa poikittain ja sitten nyrkkeilee ja monottaa äiti parkaa... meinaa välillä vähän ahdistaa. Ruttanalle onnea ratassetin saapumisesta. Onnea muillekkin vaunuja yms hankintoja tehneille. Musiikin soittamisesta vauvalle joku kirjoitteli ( anteeksi, en muista nimimerkkiä ) Mie kuuntelen muutenkin niin vähän musiikkia etten ole tällekkään erikseen soitellut. Tästä porukasta lähtee meteliä muutenkin niin paljon kokoajan että vauva varmaan kaipaa hiljaisuuttakin. Mutta minullahan on käytössä Bola-koru jota pidemmän liki kokoajan. Katsellaan tunnistaako vauva sitten syntymän jälkeen tutun helinän. Sitten toimii imetyskoruna. Lisäksi meillä on nasu pehmolelu vauvalle unikaverina joka soittaa hiljaista unisävelmää. Sitä olen nukkumaanmentäessä soittanut vauvalle. Haaveena että oppisi yhdistämään sen nukkumiseen.... Leluista, meillähän on jo tyttö ja poika joten molempien leluja löytyy tasapuolisesti. Ja molemmat niillä leikkivätkin tasapuolisesti. Huh, tulipas pitkä pätkä tekstiä. Toivottavasti en nyt unohtanut mitään oleellista. Mukavaa viikonlppua kaikille. Mulla on vauvakuume, oikein odottaa huhtikuuta ja että saisi oman rakkaan nyytin syliinsä ja hoivattavaksi. Nimistä muuten, oletteko niitä jo miettineet? Meillä olisi pojalla nimi oikeastaan jo päätetty. Mutta tämä tyttö tuntuu olevan hankalampi tapaus. t: Solina ja Neiti rv 25+6 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Ruotsi heitti ilmastorahastoon 8 miljardia
17 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Oltaisiinko valituksia kuultu (näin valtavasti) jos yliopistokurssille oltaisiin palkattu Sara Sieppi hyväilemään itseään?
27 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Perjantai-ohjelmassa tänään myötähäpeäjakso
59 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Päivän OrpoPurra: HUS vähentää 800, pääosin hoitohenkilöstöä
Tänään 21:31
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Minne olisi helpointa päästä opiskelemaan erityisopettajaksi?
Tänään 21:30
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mieheni yritettiin ryöstää turun keskustassa
Tänään 20:52
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Marco Hietalan päivä!
Tänään 20:14
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Nainen rakastui vankilakundiin: Pian arki tappo-ohjeita esittelevän miehen kanssa kävi mahdottomaksi"
Tänään 18:13
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 847
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Eilen 10:36
Luettu: 750
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Eilen 07:32
Luettu: 694
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 660
Aihe vapaa
7.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 645
Aihe vapaa
8.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Eilen 08:12
Luettu: 611
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Minne olisi helpointa päästä opiskelemaan erityisopettajaksi?
Latest: Johnny Appleseed
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Uusi miss Suomi 2024
Latest: Johnny Appleseed
2 min sitten
Aihe vapaa
5.
Ruotsi heitti ilmastorahastoon 8 miljardia
15 min sitten
Aihe vapaa
6.
Mieheni yritettiin ryöstää turun keskustassa
21 min sitten
Aihe vapaa
7.
Siinäpä naisille katsottavaa
24 min sitten
Aihe vapaa
8.
Oltaisiinko valituksia kuultu (näin valtavasti) jos yliopistokurssille oltaisiin palkattu Sara Sieppi hyväilemään itseään?
27 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu