Katjuska minäkin kirjoittelin täällä -11 kun odotin esikoista, eikä sillon muistaakseni kukaan vielä edes puhunut mistään facebookryhmistä. Nykyään on harmillista seurata näitä ryhmiä kun ne kuihtuu pikkuhiljaa kasaan.
Ja jotenkin luontevampaa kirjoittaa kasvottomana valkovuodoista, tissikivuista ja hiivatulehduksesta.
Facessa kun omalla naamalla kirjoittaa tuntemattomille, tuntuu kuin menisi kadulla kasvotusten vastaantulijalle sanomaan "hei, kylläpäs tulee paljon valkovuotoa, oliskohan mulla hiiva!?"
Sulla on kyllä hyvä testivarasto!
Pitää itsekkin vielä paketti pc:itä hakea ja vaikka sain digiin 1-2 niin pitää se 3+ vielä saada.
Melinda Eikö se ole hyvä ettei ole oireita? Muistan kun esikon aikaan palstalla monikin oli suruissaan ja huolissaan kun ei ollut oireita, mutta minä ainakin olin tyytyväinen, että pärjäsi koko raskausajan kärsimättä.
Näyttikö se testi nyt vahvempaa viivaa? En ehtinyt vielä käydä himotestaajissa kattomassa laitoitko sinne kuvaa.
Alainne se on jännä verrata Suomen suosituksia muihin maihin! Muualla kun kummastellaan sitäkin, että meillä nakataan lapset pihalle pakkaseen yksin nukkumaan jääkarhujen ja rosvojen armoille.