Me tullaan hukkumaan noihin vauvanvaatteisiin! Mummini toi laatikollisen vaatteita, kun oli niiiiin söpöjä.. lisäksi useammalta kaverilta on tullut kassillisia vaatteita ja tavaroita. Odotan, että saisimme hommattua hoitopöydän, jossa on laatikoita vaatteille, niin sitten alkaa suuri vaatejärjestely. Hoitotason laatikoihin pienimmät, ja kaappiin tilaa isommille. (sitten energisesti äitiyslomalla...) Olen jo vähän lajitellut kokojen mukaan noita, mutta huhhuh, jos tätä tahtia kertyy! Äitini on varmaan kuitenkin myös jotain hankkinut, vaikka olen kovasti toppuutellut. Nuo pikkuvaatteet eivät kuitenkaan kauaa mahdu...
Liukkailla olen kävellä töpötellyt varovasti, kaatuminen mahan päälle pelottaa.
(.) Nyt on maha alkanut tuntumaan painavalta ja kovalta, ja jotenkin kuin vatsalihakset eivät enää tukisi samalla tavalla kuin ennen, ihan kuin olisivat väistyneet tuosta päältä ja alta.
Ai niin, ootteko huomanneet, että tuolla on jo lokakuunkin ketju! Mutta oikeestaan tässä hätkähdyttää enemmän se, että helmikuisissa on jo ekat vauvat syntyneet!
Kevis + poikanen 29+6
Liukkailla olen kävellä töpötellyt varovasti, kaatuminen mahan päälle pelottaa.
(.) Nyt on maha alkanut tuntumaan painavalta ja kovalta, ja jotenkin kuin vatsalihakset eivät enää tukisi samalla tavalla kuin ennen, ihan kuin olisivat väistyneet tuosta päältä ja alta.
Ai niin, ootteko huomanneet, että tuolla on jo lokakuunkin ketju! Mutta oikeestaan tässä hätkähdyttää enemmän se, että helmikuisissa on jo ekat vauvat syntyneet!
Kevis + poikanen 29+6
Viimeksi muokattu: