Vauvan laskeutuminen: sen verran haluan
Lumme helpottaa sun oloa, että yhdellä mun tutulla on myös vauva laskeutunut aikaisin. Syntyi sitten loppujen lopuksi rv39...Voi siis olla, että inhottavista olotiloista yms. vaivoista huolimatta kaikki menee ihan hyvin. Syntyneellä vauvalla tuo näkyi vain hieman kallon muodossa, sillä aikainen kiinnittyminen aiheutti luonnollisesti pienen pehmeiden luiden muotoumista. Ei näy kuitenkaan enää niin pahasti kun on tukkaa sen verran kovasti lapsen päässä
Tsemppiä jatkoon sullekin, koita ainakin vähentää stressiä niin kroppa jaksaa paremmin :flower:
Mulla itsellä myös vauva on hilkkua vaille kiinnittynyt, mutta ei onneksi aiheuta mitään pahempia vaivoja (paitsi lantionpohjan lihasten väsymistä, mikä näkyy sitten pissan lirahteluna kun on päivän ollut jalkeilla ja hypännyt töissä).
Mammax1: ei oo kiva kun on pitkät välimatkat. Tosin munkin 100km tuntuu lyhkäseltä, kun sulla on melkein tuplasti pidempi matka. Se on sitten taas hirveetä pähkäilyä, että lähteäkö vai ei, kun takaisin ei haluaisi joutua lähtemään, eikä tietysti turhaan sairaalassakaan olemaan (eivät laita helposti kotiin tuon pitkän välimatkan takia). Ja supistusten kanssa autossa kärvistely on kyllä sitten ihan tuskaa, kun turvavyö rajoittaa liikkumista
Paljon jaksamista supistuksien kanssa painiville sekä flunssapotilaille :hug: kummatkin vaatii sitä lepoa, lepoa ja lepoa, joten ottakaa rennosti (helpommin ehkä sanottu kuin tehty)
Ihanaa kuitenkin, että osalla tulee myös noita
hyviä neuvola-/ultrakuulumisia. Se on hienoa, että asiat ovat hyvin
Jännä miten tämä
loppuraskauden seuranta vaihtelee paikkakunnittain. Mulle sanoi, että nyt 30 viikosta eteenpäin seurataan parin viikon välein ja sitten lopussa käydään viikottain.
Omaa napaa: Täällä myös flunssan kourissa. Pari päivää on tehnyt tuloa ja onneksi ilmoitin töihin illalla, että oon tänään pois. Heräsin nimittäin neljän jälkeen ja olo on kamala :snotty: Sanomattakin selvää, että aivastelu, yskiminen ja niistäminen on tässä tilassa ihan tuskaa, kun pitää varan vuoksi mennä pytylle istumaan, kun alakerran lihaksisto on jo ihan lopussa ja levon tarpeessa
Sokerirasitus tuli myös eteen, kun neuvolassa huomattiin että mullla on sukurasite. Töiden vuoksi pääsen vasta parin viikon päästä, joten "innolla" odotan tuota viimeistä viikkoa. Mahtaa pikkukaveri pitää aikamoiset pirskeet vatsassa, kun paaston jälkeen nykäisen sen juoman, yöks : /
Äh, nyt kuuluu aivastelua ja niiskutusta muksujen huoneista. Taitaa mennä sitten viikonloppu koko perheellä flunssaa potien. Mieskin niisti monta kertaa ennen töihin lähtöä vaikka aikamoinen supermies on ollut tautien suhteen. Taidanpa vönkiä täältä sohvan kolosta ja lähteä keittelemään mustikkasoppaa....
Boomkaa ja papunen 30+5