Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

Tänäänhän oli aika monella ultra? Uutisiaa odottelen!!

Nimiä ei ole päätetty ja tuskin päätetäänkään ennen vauvan syntymää. Toki niitä muutamia pyöritellään, mutta ei niistä välttämättä tule sitä oikeaa.

Kiloja ei ole tullut tähän mennessä vielä yhtään. Olen onneksi pystynyt pitämään tuon syömsein kurissa hirveestä nälästä huolimatta. Esikoisesta kiloja kertyi ekalla kolmanneksella varmaan viisi... Hups. :)

Neksu 9+1
 
Tänään oli meillä np-ultra Tampereella Terveystalossa ja siellä meidän pikkuinen näytti jo ihan vaavilta ja kaikki oli hyvin! :heart: En voi uskoa... oon niin onnellinen ja häkeltynyt siitä, että minun vatsassa köllii tuollainen pieni ihmisenalku. Kätilö oli mukava ja rauhallinen, jäi tosi positiivinen kuva tosta paikasta kaikkiaan. Ikää saatiin 11+2 eli 2 päivää enemmän kuin kuukautisten mukaan olisi ollut, mutta LA:ta ei muutettu noin pienestä heitosta. Oli kiva yllätys, että ultrakuvan sai vaihdettua välillä 3D:ksi ja saatiin kolmiulotteisiakin kuvia mukaan! :) Koska te muut olette muuten aikaisemmissa raskauksissa käyneet ensimmäisen kerran neuvolalääkärillä?

Nyt pitäisi alkaa pakkaamaan, kun huomenna alkaa kauan odotettu ja todella tarpeeseentuleva parin viikon loma! :p

Karviaismarja ja tiiti 11+2
 
Eilen meillä oli ultra Femedassa ja siellä se muru köllötteli, liikuskeli ja voi oikein hyvin! Pituutta oli 26mm (crl-mitta) ja sydän sykki ja ja ja! Oli ehkä maailman söpöin tyyppi! Muistutti erehdyttävästi tikkaria :D
Meidän lääkäri oli Olavi Ylikorkala, jota voin suositella hyvin lämpimästi. Hintaa koko hommalle tuli 75 euroa (kelakorvauksen sai alkup. summasta 80e).

HappyHappy! Ollaan päästy omien piinaviikkojen yli ja nyt ihan oikeasti raskaana ja näin "pitkällä"!

Fujin & 9+3 (ajatelkaa, että plussasin kuus viikkoa sitten - miten voi olla että aika on mennyt näin nopeasti ja silti hitaasti?)
 
Meillakin oli ultra eilen - ja oli siis np-ultra. Jotenkin mua on informoitu ihan hirveen huonosti tan uuden laakarin taholta, eli kun ultra oli jo takana, sanoi, etta joo, sekin oli kunnossa. Jotenkin alan miettia, etta pitaiskohan nyt sittenkin menna sinne sairaalaan, missa ekakin syntyi, koska vaikka se lekuri on kiireinen, siella saa odottaa, ja ei ole takuita kuka kerkee synnytykseen, niin ainakin siella kerrotaan enempi.

Mutta siis kaikki naytti hyvalta - pienen pikkuiset kadentyngat vispasivat kovasti. Uhkailiko aitiansa? Heiluttiko han? Onko meille tulossa nyrkkeilja? :heart:

Kysyin lekurilta, etta milloin voidaan kertoa esikoiselle ja sanoi, etta vaikka nyt - "eihan tassa nyt enaa huonosti kay". Antoi mukaansa jonkun tarvikepaketin (mainos-sellainen) ja kun astelin laakarista puistoon missa piti tavata ukko ja esikoinen, paatin, etta nyt on kerrtottava. Oli jo ihmetelly kun raijasin niita vaippoja kotiin, ja nyt oli tuttia ja tuttipulloa... Ei ensin oikein nayttanyt tajuavan tama meidan melkein 4-vuotias, mutta sitten alkoi kyseleminen. Ja tana aamuna eka kommentti olikin, "aiti, katotaan sun mahaa". Vahan hirvitti, kun mielessa kummittelee se maagiset 12-13viikkoa, mutta toisaalta, pakko luottaa vahan intuitioonsa joka sanoo, etta kaikki menee hyvin nyt.
Eli kerrottiin myos jos miehen perheelle myos. Eihan tassa enaa huonosti voi kayda ;) KOP KOP KOP!!

Itun emo 9+6
ps. mites hammaslaakarilla kaynti? mulla olis ollut tanaan aika, mutta peruin kun on nuhainen olo - kaksi viimeista kertaa on kayttanyt erikoispuudutetta raskaanaoleville (josta kuulemma puuttuu adrenaliini), mutta silti hirvittaa...kokemuksia puudutuksista raskausaikana?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neksu
Kivoja ultrakuulumisia! Onnittelut ja halaus tasapuolisesti :)

Tää viikko on tähän asti ollut parempi kuin viime (kop*kop* puuta), se nälkä on rantautunut tänne, ja huomaan myöskin että 2-3h välein tulee nälkä! Ja on syötävä! Ehkä siksi osittain kuvotus hävinnyt kun olen yrittänyt syödä tasaisesti.. Se onnistunut tietty paremmin kun on ollut kotona tai yövuorossa, saa nähdä miten tää viikonloppu menee taas töissä..

Eka neuvola takana! jeij :) Eipä siinä mitään ihmeempiä, oli miellyttävämpi täti kuin luulin.. Tosin järkytys olikin mun painoindeksi jonka takia joudun kans sokerirasitukseen vaikka iän puolesta en joutuisi. Masentaa tuo paino, mutta eipä siihen voi raskauden aikana muuten vaikuttaa kuin terveellisellä ruokavaliolla, vauvan syntymän jälkeen sitten!

Mielialat vaihtelee..plääh. tuttua varmaan monelle! Itkukin herkässä usein.

Raskausajan vitamiineistä, itse olen huono nielemään tabletteja, onko jollain kokemusta Minisun valmisteen monivitamiineista? netistä luin että olisi "helposti nieltäviä", minkä kokoisia mahtaa olla? Tosin lisäksi löysin keskusteluja että ne olisi aiheuttanut huonoa oloa... Itse olen nyt murskannut Orionin multivitamiinejä jotka on isoja, enkä niitä jaksa jokapäivä syödä!
 
Paha olo sen kun jatkuu.. :x Useasti on tullu eilen ja tänään yökkä mutta mitään ei tule ylös asti. Eipä ainakaan auta asiaa kun tuo meidän mini herää jo ennen kuutta..

Voi että, moni on jo päässy käymään ultrassa. Onnittelut kaikille ihanista uutisista!!
Minäkin sain tänään ultra-ajan!! Reilu 3 viikkoa vielä pitäis malttaa :stick:
NP 7.10.13
 
Ansku-89 mulla on tällä kertaa just tuo Minisun multivitamin mama, ja aika isoja tabuja kyllä on. Ei ihan perinteisen pillerin muotoisia vaan sellaisia "ovaaleja" ja itse oon kyllä hyvin saanut nieltyä, ei myöskään jää kurkkuun kiinni (varmaan joku kalvo?). Mulla tais viimeksi olla Ladyvita mama jos en väärin muista? Ne oli hieman pienempiä mutta perinteisen tabletin muotoisa, niissä oli se jakoviiva että saa pienemmäksi jos tarvitsee. Siinä mielessä voi olla parempi? Itse otin niitäkin yhden päivässä mutta kuulin myöhemmin että niitä pitäis ottaa useampi päivässä? En tiedä onko totta, tosi kauan kyllä kesti se paketti :D

Ihanaa että ootte saaneet hyviä uutisia ultrasta :)

(?) Mun "en ajattele mitään keskenmenoriskejä" -ajatukset sai nyt kauhistuttavan käänteen kun näin aika järkyttävää unta tuossa aamuyöllä. Ensin huomasin että selkäni on täynnä sellasia ällöttäviä roikkuvia kasvaimia (varmaan illalla miehen kanssa käydyn kasvainkeskustelun seuraus?), ja sitten rupesin tihkumaan lapsivettä! Siis en verta, vaan lapsivettä. Ja jotenkin heti tajusin unessa että nyt meni kesken, kun ollaan näin aikaisessa. Sitten meninkin kauppaan (raivosin jollekin lesbopariskunnalle kun ohittivat kassajonossa) ja ostin vanhoja autoja (siis salmiakkia) ja mietin siinä kun ladoin tavaroita hihnalle että tää kaikki johtuu nyt siitä kun oon ottanut niin rennosti noi ruokasuositukset. Että jos vielä onnistun tulee raskaaksi niin varmasti noudatan kirjaimelleen noita ohjeita! Ja seuraavaksi siinä unessa sitten pyörryin siihen kassalle.

Oli vähän ristiriitaiset fiilikset siinä heräillessä. Oon nähnyt kaikennäköisiä unia raskauteen liittyen, esim ennen kuin testit suostuivat näyttämään plussaa niin näin unia että kuitenkin raskaana olen. Nyt toivon että vaan jotkut alitajunnan pelot purkautui, eikä ollut mistään enneunista kyse. Aion kyllä jatkaa maalaisjärjen noudattamista noissa ruoka-asioissa, unestani huolimatta. Vähän kyllä vieläkin tärisyttää tuo. :$

Olot menee vaan päivä päivältä pahemmaksi, illalla tehtiin itse pizzaa ja mies joutui hoitamaan lopun täyttämisen ja illemmalla vielä kylmään laittamisen. Nyt en pysty käymään jääkaapilla kun haisee ne pizzat siellä! Eli tuttu inho rasvaista kohtaan on nyt rantautunut tänne. Illalla kun yritin niitä pizzoja kylmään laittaa niin sain puolittain oksennettuakin sitten, mutta mitään kunnollista ei tapahtunut. Toivotaan että päästään tästä vaiheesta yli parissa viikossa, ettei nyt jatku tällaisena taas ikuisuutta. Senkin takia että vois todistaa miehelle että en puhunut ihan puutaheinää kun sanoin että toisessa raskaudessa suurimmalla osalla pahoinvointi helpottaa :D Luin siis näin synnärillä siitä kansiosta, jälkikäteen luetun perusteella en tiedä millä prosenteilla he on tuon päätelmän kyllä tehneet :p

No nyt toi tytsä heräsi tuolta niin lähden paimentamaan taas nuhanenää :)

Kp & Kultakala 8+2
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Itun emo Sinulla todellakin np-ultra todella aikaisin! Meille ne ei edes suostuneet antamaan aikaa 11+, vaan ovat aika tarkkoja siitä 12+.

ON Täällä myös käyty ultrassa. Yksi pieni siellä oli :heart: Oikeassa paikassa, oikean kokoinen, sydän löi ja vauvakin liikkui kovasti. Nyt sitten odotellaan nt-ultraa.

Neksu 9+2
 
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :)
Vielä pitäisi jaksaa odottaa kolme viikkoa, että itse pääsee kurkkaamaan pikkuista.

Onko teillä muilla ollut oireena paha maku suussa? En nyt oikein tiedä, onko se nyt sitten metallin makua vai mitä, mutta varsinkin aamuisin herätessä ja syömisen jälkeen ihan hirveä maku. Mieskin antaa aamupusun aika varovasti, että saattaa vähän henki haistakin, en ihmettelisi... :D Purkkaa ei tee mieli syödä, koska siitä tulee paha olo. Lasten ksylitolpastilleja sitten purkan sijaan, välillä nekin vaan öklöttää. Sitten mietin myös, voiko ientulehdus vaikuttaa tuohon? Mulla on nimittäin alkanut ikenet vuotaa taas tosi herkästi. Viime raskaudessa kun kävin hampilääkärillä, niin sanoi, että tulehdus on tosi yleinen raskaana olevilla. Silloin en itse huomannut mitään. Hampaita hoidan nykyään entistäkin paremmin, siitä ei pitäisi olla kiinni.

Esikoinen oli tänään ekaa kertaa leikkikoulussa. Olipa äidille jännä paikka, kun jäi sinne "en halua"-asenteella. Hyvin oli kuitenkin mennyt. Ensi kerralla on toivottavasti jo helpompaa.

Kovasti tuo esikoinen muuten juttelee, että haluaa pikkuveljen tai siskon ja haluaa rakastaa vauvaa! :heart: Kuopuksen kanssa taas saattaa tulla ongelmia, on nytkin tosi mustis, jos siskonsa on mulla sylissä.

Karviaismarjalle hauskaa lomaa ja kaikille mukavaa viikonloppua!

Äippyli ja Nyytti 8+0 (joko tosiaankin niin paljon!)
 
Moi, ma soitin mun laakarille ja kysyin, etta miten ne syt jo kattoi sen, ja sanoi, etta sen kylla nakee jo nain aikasin. Tuntui tyhmalta kyseenalaista vaikka toisaalta, ainahan voi pyytaa second opinionin. Muta joo, nailla mennaan. Mutta seerumikoe siis vasta 5 viikon paasta.

Lisaks kysyin siita puudutuksesta ja sanoi ettei haittaa koska on lokaalinen puudutus. Se etta mun hampulekuri kayttaa adrenaliinitonta, on viela parempi vaikka sanoi ettei siita tavallisestakaan ole vaaraa lapselle.

Nain siis. Ajattelin silti soittaa mun enstiselle laakarille, ihan vaan kuullakseni onko niilla sama kaytanto ton np-ultran kaa (muistelen etta oli myohemmin).
 
Niskaturvotusultran ajankohdasta. Meillä päin se tehdään kunnallisella puolella ymmärtääkseni viikoilla 11 tai 12, mutta monet yksityiset tekevät sitä viikkojen 9 ja 13 välillä. Eli ei se loppujen lopuksi niin tarkkaa ole, mutta ehkä silloin viikoilla 11 ja 12 on kaikkein ihanteellisin ajankohta. Mä luulen myös, että mitä tarkempi ja uudempi laite, sen enemmän sitä ajankohdan vaihtelua voi olla. Meillä Turussa nt-seula otetaan samana päivänä kuin ultra. Se on mukamas niin tarkkaa, että se pitää ottaa samana päivänä ja vasta ultran JÄLKEEN, ei siis koskaan sitä ennen. Kuulostaa mun mielestä tosi oudolta, että se on näin, kun siinä on muualla Suomessa tosi paljon vaihtelua. No, eipä mulla ole niin väliä, miten ne otetaan, kunhan otetaan :)

Mulla muuten myös vuotaa raskausaikana ikenet verta. Tämän tekee vielä pahemmaksi se, että mulla on tosi paljon ongelmia pestä hampaita. Hammasharjan kun lykkää suuhun, niin yökkäys tulee heti. Mun hammaspesut onkin olleet sellaisia viiden sekunnin juttuja. Xylitol-pastilleja olen syönyt; purkka ei maistu, eikä suuvettä saa kurlattua. Saa nähdä, onko mun hampaista mitään jäljellä alkuraskauden jälkeen...

Ihanaa kun on viikonloppu :) Mä en aio tehdä mitään järkevää. Mennyt opiskeluviikko imi musta mehut ihan täysin. Haluaisin vaan nukkua!
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Tänään kävin varhaisultrassa jyväskylässä terveystalolla ja tosi mukava lääkäri oli. Kaikki oli oikein hyvin ja pienokaisella mittaa huimat 12,3 milliä :D:heart: pelotteli jo että onkohan täällä kaksoset, kun kohtu oli kuulemma sen verran iso! Onneksi ei ollut ja olisipa ollut hassu sattuma kun serkkuni saa myös keväällä kaksoset :whistle:

Pahoinvointi on ehkä aavistuksen helpottanut ja huomenna pitäisi töihin yrittää... Kiloja tosiaan on lähtenyt se 3, kun ei ole ruoka maistunut. Esikoisesta kiloja tuli 16 kun tuo ruoka maistui :whistle: mutta kaikki onneksi suli pois ekan 3 kk:n aikana. Nyt ajattelin pitää yhden herkkupäivän viikossa, jos himot vaan antaa myöten ;)

Vemia + törötintti 7+5
 
Anteeksi palstahiljaisuus! Jotenkin koulunkäynti ie voimat niin ei jaksa kirjotella muualle kun fb! Tulinkin samalla vähän muistuttelemaan että jos ja kun porukka sinne haluaa tulla niin mulle vaan viestiä :) Viestit käyn kuitenkin lukemassa monta kertaa viikossa!

Pari oireetonta viikkoa takana ja olinkin jo miltei valmistautunut keskenmenoon, rv 6+2 ei siellä varhaisultrassa näkynyt syke jne, mutta kävin uusiks 9+6 ja siellähän se pieni pyllyään heilutteli ja sydänkin löi hienosti <3 Oon niin onnellinen! Nt-ultra mulla on 30.9

Luen nyt teidän kuulumisia! Tervetuloa kaikki uudet :)

Adalie & Pikku 10+3
 
Näen kyllä viestit kun käyn täällä päivittäin vaikken tänne kirjottelisikaan :)

Ansku-89 entäs imeskeltäät/pureseltavat? Mulla oli esikoista odottaessa pureskeltavat, en muista yhtään merkkiä mut kuitenkin!
 
Mukava kun on ollu hyviä Ultra kuulumisia :heart:

Täällä TJ 10 päivää ultraan :) Oloja ei sen kummempia ole kun noi tissit edelleen ja syötävää tekee mieli sen 2-3h välein sen varmaan näkee sitten vaakassakin:D no en jaksa ottaa ressia siitä nyt oli kumminkin melkein 20 kg alhasempi lähtöpaino kun tuon pikku kakkosen kanssa.

Lista pistetty taas kuosiin

Yönenkeli ja tiitiäinen 10+6
 
Fujin öllis tais olla vaan vierailulla muusta ketjusta, on jonkun fbryhmän yp ja pyysi että voisin liittää meidän ryhmään jonkun sieltä :) Mutta kun ollaan sovittu että tän ketjun jutut jatkuu siellä, niin en ota ryhmään ketään "ohi" :)
 
Aaahhh okei! Mä jo mietinkin etten oo mitään kuullut ja ajattelin, että jos on jostain syystä vain fb-ryhmässä niin sais tietoja tännekin :)

Täällä toivottavasti enää vajaa kolme viikkoa siihen kun pääsee itse liittymään - toiveet on paljon aikaisempaa korkeammalla.

Onko teillä muuten herkkupäivää vai annatteko mennä just niinkuin hyvältä tuntuu?

F&9+5
 
Mulla ei tällä hetkellä ole herkkupäivää. Yritän toki syödä herkkuja vain viikonloppuisin, jotta edes jokin roti pysyisi. Mutta tämä pahoinvointi on ollut niin hirveää, että mä olen katsonut, että tällä hetkellä sillä ei ole mitään väliä, miten paljon syön ja mitä. Jos tuntuu siltä, että jäätelöä on saatava, niin mä syön jäätelöä. Jäätelö muuten tuntuu oikeasti auttavan pahoinvointiin. Sitten kun pahoinvointi helpottaa, palaan yhteen herkkupäivään viikossa ja jatkan taas kunnon liikkumista, joka sekin on nyt jäänyt, kun oksensin viikon alussa tehdessäni lihaskuntoharjoitteita...

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä paitsi pakkaamista. Me muutetaan kahden viikon päästä, ja olen jo hyvissä ajoin alkanut pakata, ettei tule sitten muuttostressiä ja -paniikkia, kun viime tipassa alkaa laittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Itun emo
Täälläkin vietetty hiljaisuutta tän palstan osalta.. :ashamed: Jos taas yrittäis jotain rustailla..

Vitamiineista olitta puhunu.. Ite syön Multitabs vitamiineja, ne menee tosi helposti alas kurkusta eikä okseta.. Viime raskaudessa söin Minisunin vitamiineja ja ne oli isoja! Tosi vaikee saaha alas yökkäämättä.. :x Voin siis suositella noita Multitabseja! :)

Ainiin, onnea kaikille jotka oli hyviä uutisia saanu ultrista! Itellä pitäis malttaa vielä 10päivää.. :) Jos sinne asti ainaki pimittäis töissä kertomista kun ei vielä ole tuntunut siirroissa tai muissakaan pahalle.. Hoitotyötä siis teen kotihoidossa ja siellä ei aina tuo ergonomia ole niin kohdillaan..

Karviaismarjalle tosiaan hyvää lomaa ja nauti! :wave: Itsekin jään lokakuun alussa pariksi viikkoa lomalle ja sitten on vielä joulukuussa ja tammikuussa viikko.. Niitä myös odotellessa!

Täällä meinaa flunssa iskeä päälle.. :/ Itse niistänyt koko päivän.. :snotty: Äsken vein pojankin nukkumaan niin kuulostaa jo yskivän tuolla.. Toivottavasti ei ole tulossa pikkuinen kipeäksi..

Olo on oikeastaan ihan hyvä nykyään! Huono olo ei ole ollut paikalla vähään aikaan.. Mikään ruoka ei vaan maistu kun yrittää kaappia katsoa.. :/ Jotain silti yritettävä syödä kun muuten tulee huono olo jos on liian nälkä.. Nyttenkin tuolla odottaa viinirypälerasia kunhan koneelta pääsen sohvalle! :) Piti odottaa että saan pojan nukkumaan, muuten olisi ollut liikaa kaverina syömässä.. ;) Äiti olisi saanut ollenkaan.. :popcorn:

Hammaslääkärillä olen itse käynyt jo tän raskauden aikana ja oon menossa ens kuussa uusiksi! Täällä ainaki raskaana olevat ja niiden miehet pääsee jonojen ohi hammashoitajalle ja hampaat suositellaan hoitaan kuntoon! Ja on puudutettu ihan entiseen tapaan.. En toki tiedä onko käyttäny jotain eri ainetta mut oon kertonu kyllä että raskaana ollaan.. Luulis niitten sillon huolehtivan asiasta.. :) Niin ja ite oon käsittäny et niin kauan voi käyä kunhan pystyy siinä penkissä makaan pää alaspäin hyvällä ololla..

Jopas siinä taas tuli tälle kertaa.. Nyt syömään niitä viinirypäleitä!

manije ja sintti 10+5(piti ihan laskee missä mennään!) :heart:

Vielä mulle vois muuttaa ton la:n 8.4! Ollut ennen tuo 10.4 siis mut neuvolassa muutti sitä..
 
Viimeksi muokattu:
Taalla rantautui flunssa :( Paa tykyttaa ja rakaa riittaa. Yak! Oon vetanyt raakaa valkosipulia, kurlannut suolavedella ja juonut paljon kuumaa mehua. Eikohan se silla. Kurkku oli viime yona niin kipee, etta piti nousta kurlailemaan, etta vahan helpottais. Ja auttoi!

Jatski todellakin auttaa pahaan oloon - tai mulla nimenomaan vadelmasorbetti joka maistuuu ihan jaisilta vadelmilta. Nam! Mutta paha olo on onneks alkanut jo vaistya. Illalla myohaan saattaa viela yokko-aalto pyyhkasta, mutta muuten ihan jees.

Nyt oon kaks paivaa olut sisalla ja vahnko alkaa keittaa! Toisaalta, ulkona sataa vetta joten ei nin hirveesti harmita.

Ruokahaluista: kaikki suolanen ja etikkainen maistuu. Vedin just pienia suolakurkkuja sampylan valissa.. Ja tietty kaikenlaiset hedelmat.

Ens viikolla ajattelin kertoa toissa - saattaa heilla olla jarkytys suuri kun kerron pistavani kaikenlaiset lailliset vapaat yhteen potkoon, jotta voin olla ainakin sen 9 kotona. Peukkuja, etta reaktionsa on inhimillinen (vaikka jonkunlainen lainsuoja mulla onkin).
 
Kuinka paljon siellä fb-ryhmässä on jo porukkaa? Ilmeisesti sinne on vaan otettu jengi vain tästä pinosta? Käykö sieltä vielä porukka kirjottelemassa täällä vai onkohan sitä jo täysin ulkopuolinen siitä porukasta...?! Olihan se, että voi odottaa vielä muutaman viikon sinne tulemista? Mäkin kovasti haluaisin olla osana sitä ryhmää, mutta mutta... Pelottaa liittyä sinne "liian" aikaisin, joka mulla tarkottaa ennen rakenneultraa.

Varsinaista herkkupäivää ei ole. Perjantaisin yleensä syödään miehen kanssa jotain mättöä eli pizzaa, heseä tms. Jäätelöä syön, kun tekee mieli. Karkkia en syö muutenkaan yhtään ja sipsejä tosi harvoin. Leivokset ja keksitkin on melko vähissä, kun edellisessä raskaudessa ei tehnyt yhtään mieli makeaa ja siinä sitten pääsin irti herkuista. Mulle taitaa tuo suolainen ruoka olla heikko kohta...

Lumimyrsky Meilläkin muutto edessä kahden viikon päästä tai itse asiassa saatetaan saada avaimet jo aikaisemmin. Pitäs vissiin alottaa pakkaaminen, mut ei oo vielä kerenny. Huomenna vois yrittää!

Neksu 9+3
 
Neksu fb-ryhmässä on tällähetkellä 43 jäsentä, muutamia on poistunut keskenmenon takia. Ja juu siellä on ihmisiä vaan tästä pinosta, ei ketään "ulkopuolista", osa kirjoittelee täällä, osa ei. Tietty siellä on omat juttunsa ja täällä omat mutta ei mitään sisäpiirijuttua :D En ite ainakaan jaksa kirjottaa tänne samoja juttuja kun sinne ja toisinpäin. Tarkotuksena oli että otetaan lisää porukkaa siihen asti kun viimesilläkin huhtikuisilla on ollut nt-ultra, ettei ryhmä paisuisi kamalan isoksi ja syntyisi taustailijoita. Kaikki olette lämpimästi tervetulleita =)
 

Yhteistyössä