Heips!
Tänne oli taas tullu hurjasti tekstiä
.
Wendylle ja
pupalle suuret halaukset ja surunvalittelut :'(
Felina, Mun mielestä kaikkein pahinta oli just se, että piti jäädä keskenään sinne sairaalaan. Synnytin yheksältä illalla niin mies joutui lähtemään sit ihan samantien kotio, koska osastolla jo nukuttiin. Sit vaan valvoin koko yön ihan pöllönä ja yritin yksikseni sisäistää että mitä hemmettiä on tapahtunu O__o. Toivon, että tällä kerralla ei tarttis olla kuin yks yö sairaalassa.
Vauvanvaatteita tuli tänään postissa ^___^ Myönnän myös, että ostin muutaman pienen söpön mekon kirppikseltä viikonloppuna
. Piilotin ne työhuoneeseen ettei mies pidä mua ihan sekopäänä
. Tänään tulleet pikkuvaattet oli sellasia jotka menee kyl kummalle vaan sukupuolelle, mut oon silti ihan varma että se on tyttö!
Ulkona kävin syömässä esikoista odottaessa ihan normaalisti ja käyn nytkin. Aina ei jaksa laittaa ite ja ulkona syöty ruoka vaan maistuu välillä niiiiin hyvältä. Just haaveilin tossa pitsasta
.
Hiuksiakin värjäsin esikoista odottaessa ja eiköhän tuota tuu nytkin tehtyä. Ihan harakalta näyttää jo nytkin niin saati sitten jos on maantienharmaat hiukset :>.
Esikoiselle varattiin
vauvavakuutus 3kk ennen syntymää varuiksi, mutta ei sille vielä ole ollut käyttöä. Kuitenkin haluan sen pitää, koska ei kiinnosta lähteä jonottamaan päivystykseen pikkusen kanssa. Tälle tulevallekin varmasti varataan vakuutus, kunhan vaan muistais ajoissa
.
(.) Viikonloppuna juhlittiin esikoisen puolivuotis synttäreitä ja tänään oli sitten rokotuksia. Mua väsyttää ihan sikana. Varmaan stressasin kakun leipomisista ja viime yö meni taas ihan harakoille. Esikoinen tekee hampaita ja on ollu flunssanen niin yöt on ollu vähän fiftysixty nukkumisen kannalta. Tällä viikolla käyn antamassa ne labrat ja ens viikolla on lääkäri. Pari viikkoa vielä ultraan!
Mun pötsi 8+5
katso liitettä 13755
Adalmis ja kerttu 10+4