Huhtikuiset 2022

vierailija
Moikka!
Useasti olen aina vaan lueskellut näitä raskaus ryhmiä ja jännäilyt mukana. Joko olisi aika liittyä mukaan. olen muutama raskaustestin jo tehnyt mutta tänään tuli selkeä plussa. Tänään olisi 3+5. Oireita on ollut jo nelisen päivää. Pahaa oloa ja rinnan arkuutta. Tämä olisi neljäs lapsi kunhan kaikki menee hyvin.

Preglife on kiva appi jonka käytin edellisessä raskaudessa.
 
Voisin liittyä varovaisesti mukaan huhtikuisiin Onko jo fb ryhmä?
tervetuloa! Kaikki me taidetaan vielä varovaisen toiveikkaasti olla mukana. Fb ryhmä on, mutta vielä niin pieni ettei siellä ole aktiivisuutta. Toivottavasti saadaan sinne lisää porukkaa pikkuhiljaa ❤ Mulle voi yv laittaa nimen ja mistä tunnistaa profiilin, niin pyydän kaveriksi, jotta voin liittää ryhmään.
 
vierailija
tervetuloa! Kaikki me taidetaan vielä varovaisen toiveikkaasti olla mukana. Fb ryhmä on, mutta vielä niin pieni ettei siellä ole aktiivisuutta. Toivottavasti saadaan sinne lisää porukkaa pikkuhiljaa Mulle voi yv laittaa nimen ja mistä tunnistaa profiilin, niin pyydän kaveriksi, jotta voin liittää ryhmään.
Saanko laitettua sulle viestiä vai pitääkö mun rekisteröityä ensin kaksplussalle :)
 
Empppu
Moikka!
Mä liityn teidän huhtikuisten seuraan. Eilen plussasin ja nyt pitäis olla kuukautisten mukaan jo rv 7+0, mutta Clearbluen viikkonäkymä näyttää 4-5 viikolle. Tein tätä ennen 4 negatiivista testiä, joista 2 vielä viikko sitten niin en jaksa uskoa että ois vielä 7. viikolle kerinnyt.
Meiltä löytyy 9kk esikoinen ja nyt tämä - toivon mukaan - seuraava tulokas oli mieluinen yllätys näin pienellä ikäerolla ❤ Tosin nyt alkoikin sitten ihan hirveä stressi kun meni suunnitelmat uusiksi töiden ja kaiken muunkin suhteen

Hei mitenkä siihen suljettuun Facebook-ryhmään pääsi?
 
Moikka!
Mä liityn teidän huhtikuisten seuraan. Eilen plussasin ja nyt pitäis olla kuukautisten mukaan jo rv 7+0, mutta Clearbluen viikkonäkymä näyttää 4-5 viikolle. Tein tätä ennen 4 negatiivista testiä, joista 2 vielä viikko sitten niin en jaksa uskoa että ois vielä 7. viikolle kerinnyt.
Meiltä löytyy 9kk esikoinen ja nyt tämä - toivon mukaan - seuraava tulokas oli mieluinen yllätys näin pienellä ikäerolla Tosin nyt alkoikin sitten ihan hirveä stressi kun meni suunnitelmat uusiksi töiden ja kaiken muunkin suhteen

Hei mitenkä siihen suljettuun Facebook-ryhmään pääsi?
Tervetuloa! Mulle yv nimi ja mistä profiilin tunnistaa :)
 
Heippa kaikille!
Mä nyt varovaisesti liityn jo tänne keskusteluun, haalea mutta selkeä viiva saatu nyt moneen testiin ja huomenna tarkoitus tehdä digitaalinen vielä, laskettu aika menisi huhtikuun loppuun et nyt on 3+ jotain kun tarkkaa aikaa en tiedä❤ meillä siis 9 kk yritystä takana ja tämä on meidän esikoinen jos vain menee hyvin loppuun asti❤ Isäni menehtyi kesäkuun alussa äkillisesti sairaskohtaukseen, joka järkytti meitä kyllä todella paljon mutta nyt sitten saatiin tällainen ilon pilkahduskin tämän rankan ajan jälkeen❤ oireita ei oikeastaan ole kuin menkkakivun tyyliset kivut ja viime yönä jännästi nipisteli alamahaa ja siihen heräsin
 
Heippa kaikille!
Mä nyt varovaisesti liityn jo tänne keskusteluun, haalea mutta selkeä viiva saatu nyt moneen testiin ja huomenna tarkoitus tehdä digitaalinen vielä, laskettu aika menisi huhtikuun loppuun et nyt on 3+ jotain kun tarkkaa aikaa en tiedä meillä siis 9 kk yritystä takana ja tämä on meidän esikoinen jos vain menee hyvin loppuun asti Isäni menehtyi kesäkuun alussa äkillisesti sairaskohtaukseen, joka järkytti meitä kyllä todella paljon mutta nyt sitten saatiin tällainen ilon pilkahduskin tämän rankan ajan jälkeen oireita ei oikeastaan ole kuin menkkakivun tyyliset kivut ja viime yönä jännästi nipisteli alamahaa ja siihen heräsin
Osaanotot! ❤ Varmasti rankkaa aikaa nyt, mutta ihana että olette saaneet jotain muutakin mietittävää kaiken surun keskelle!
 
Hei kaikki Huhtikuiset ketkä vain uskaltavat ja tahtovat tässä vaiheessa liittyä suljettuun Facebook -ryhmään, niin viestiä joko mulle tai Hentsculle niin lisäillään. Siellä vasta 6 henkeä niin ihan kiva ois saada jo hommaa käyntiin
Hei niin, onko se suljettu ryhmä myös salainen, eli pystyykö ulkopuoliset näkemään keitä ryhmässä on? Ja näkyykö omassa profiilissani sitten tämä ryhmä?
 
Onko muilla ollut älytöntä hengästymistä? Mies nauraa, ku ei tarvi kun pieni mäki kävellä ylös niin puuskutan ku pikajuna ja syke huitelee 98-105 välillä ja pakko pysähtyä.. :D mutta pitkällä matkalla se kyllä helpottaa jossain kohtaa

Mikä rv saitte kunnon plussan testiin? täällä menossa nyt oletetusti 4+3 ja vielä on aika paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva mutta selkeän punainen kuitenkin ja digi näytti eilen raskaana 1-2. Mietin ja pohdin, että onko normaali viikkoihin nähden.. :)
 
Tässä mun viivakehitys, tänään tuli viimein kunnon dye stealer (21 dpo / 5+0) ja huomenna aion nykästä viimesen digin ja saada siihen +3 weeks. Sit loppuu testailut hyvillä mielin!
Eka haamu tuli 9 dpo iltapäivällä, ekat "kunnon viivat" tuli jotain 12-14 dpo. (Tai no riippuu katsojasta, mutta 12 dpo ei tarvinnut tikkua niin tihrustaa enää vaikka haalea oli sekin.)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Onko muilla ollut älytöntä hengästymistä? Mies nauraa, ku ei tarvi kun pieni mäki kävellä ylös niin puuskutan ku pikajuna ja syke huitelee 98-105 välillä ja pakko pysähtyä.. mutta pitkällä matkalla se kyllä helpottaa jossain kohtaa

Mikä rv saitte kunnon plussan testiin? täällä menossa nyt oletetusti 4+3 ja vielä on aika paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva mutta selkeän punainen kuitenkin ja digi näytti eilen raskaana 1-2. Mietin ja pohdin, että onko normaali viikkoihin nähden..

Mulla tuli 2-3 weeks 1.8. eli 4+1. Se voi olla että oot ihan siinä ja siinä hilkulla että tulis myös toi 2-3 jos ei oo laimee pissa ja jos vasta tänään tai huomenna olisit mitannu.

Ite just laskeskelin aika tarkkaan et millon kantsii digittää jotta varmasti saa sen 2-3, koska muuten olisin saattanut huolestua turhaan, se on niin pienestä kiinni vielä. Etenkin kun tuntuu että aamupissatkin on välillä nyt ihan laimeita kun munuaiset käy vähän ylikierroksilla näköjään.


Mulla btw myös hengästymistä ollut ja esim. juoksulenkit on ollu ihan vitsi vaan, kun ei jaksa, ei pysty.
 
Täällä kanssa alkaa hengästyttää paljon helpommin.

Mulla tuli digiin laimeesta iltapissasta 2-3 4+3/dpo17. Samana aamuna tikussa viivat oli lähes tasavahvat. Dpo 21 testiin viiva ilmestyi samantien vahvempana.

Aika tuntuu taas matelevan, kun odottaa vain varhaisultraa. Oireet on aika vähäiset ja kun kemiallisen pelosta päästiin, niin olen alkanut jännittään tuulimunaa. Onneksi on aika paljon tekemistä, niin pysyn jotenkin järjissäni :D
 
Täällä muuten kans oireet ollu nyt ihmeen vähäiset!

Lähinnä rinnat on kipeet ja alavatsaa välillä vähän kouristelee, milloin mistäkin kohdasta. Ja tosiaan hengästyy helposti/ei jaksa kovin fyysisiä juttuja.

Ehkä tää on tyyntä myrskyn edellä, oottelen sitä kunnon väsymystä ja huonoa oloa saapuvaksi.
 
Samoin täällä ihmeen vähäiset oireet olleet, melkein en meinaa uskoa koko juttua ollenkaan. Sain tosiaan haamut pari pv ennen menkkojen oletettua alkupäivää ja oletetulle alkupäivälle uhrasin clearblue digin, kun en malttanut säästellä. Se oli positiivinen ja tarkemmin kun miettii niin itku on herkemmässä/liikuttuminen, että onhan se oire kai sekin. Nyt siis 4päivää menkat myöhässä, aina olleet tarkat. Onhan se uskottava. Sitten sitä alkaa kuvittelee että varmaan joku tuulimuna kumminkin. Jos on hirveetä piinailla plussaa niin sitten on kyllä tämäkin kun sen plussan saa :eek:
 
Tässä mun viivakehitys, tänään tuli viimein kunnon dye stealer (21 dpo / 5+0) ja huomenna aion nykästä viimesen digin ja saada siihen +3 weeks. Sit loppuu testailut hyvillä mielin!
Eka haamu tuli 9 dpo iltapäivällä, ekat "kunnon viivat" tuli jotain 12-14 dpo. (Tai no riippuu katsojasta, mutta 12 dpo ei tarvinnut tikkua niin tihrustaa enää vaikka haalea oli sekin.)
No voi prse, tänään 5+1 ja CB antokin 2-3 viikkoa vaikka pitäis olla jo 3+.
Pakko varmaan huomenna soittaa neuvolaan että pääsis ultraan koska oviksen ajankohta oli kuitenkin satavarma.

Oon vaan jo nyt ihan varma ettei ne ota kuitenkaan mua tutkittavaks.
 
@Eimy mitä lueskelin netistä ennen kuin tein itse viimeisen digin, niin tuntui kovasti olevan vaihtelua, koska digi näytti 3+. Sillä en ihan heti 5+ uskaltanut tehdä, etten saisi ylimääräistä huolta. 3+ vaatii jo kuitenkin niin paljon enemmän hcg:ta kuin 2-3 ja kaikillehan nuo testit ei edes näytä oikein. En huolestuisi vielä, luultavasti olet siinä ihan hilkulla saada 3+ :)
 
Nytkövihdoin
Täällä pyöritty jo vuosia, mutta nyt taitaa olla aika vihdoin kirjoittaa jotain! Meillä yritystä olisi tullut täyteen tämän kierron jälkeen vuosi (ja olisi ollut aika soittaa aikaa lapsettomuustutkimuksiin), mutta nyt vihdoin sain ensin haaleatakin haaleamman haamuviivan raskauskeijun herkkään dpo10 (tai dpo11). Viiva alkoi nopeasti vahvistumaan ja eilen illalla dpo13 (tai dpo14) clearbluen viikkonäytölliseen digiin jo ”raskaana 2-3”. Eli täytyy uskoa, että raskaana tässä vihdoin ollaan ja kemiallinen alkaa olla suljettu pois. Toivotaan, että tästä saadaan nyt pieni syliin huhtikuussa!

Oireita tähän saakka: rinnat kipeät sivuilta, alavatsassa menkkamaista juilintaa, välillä pientä huimausta ja huomasin myös tuon hengästymisen. Ihmettelin sitä, mutta ilmeisesti muillakin
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
No voi prse, tänään 5+1 ja CB antokin 2-3 viikkoa vaikka pitäis olla jo 3+.
Pakko varmaan huomenna soittaa neuvolaan että pääsis ultraan koska oviksen ajankohta oli kuitenkin satavarma.

Oon vaan jo nyt ihan varma ettei ne ota kuitenkaan mua tutkittavaks.
Tuo 5+1 on niin lähellä tuota 2-3, että on noilla päivillä täysin normaali mielestäni. Hcg kun tuplaantuu 1,5vrk välein, niin huomenna saattaa näyttää jo 3+. ☺ Nuo testit kun ei ole 100% tarkkoja kuitenkaan. Tekisin uuden testin, näin aikaisin ei neuvola varmaan tee asialle mitään, kun sykekin näkyy aikaisintaan 5+6 ja alkio niin pieni.
 
Nojoo.. Aattelin etten enää tuhlaa noihin rahoja, noi CB:t on ollut kyllä tietyllä tavalla tosi pettymys kun ovis-digikin näytti aina melkein viikkoa etuajassa hymynaamaa ja nyt noi viikkodigit aiheuttaa ylimäärästä stressiä.
Liuskat on näköjään best.

Jotenkin tosi ärtynyt olo kun mietin tota hyödytöntä neuvolaakin. Tiedän että pääsisin sinne ultraan jos valehtelisin että on hirveät kivut tai jos olisin tekemässä aborttia.
Mutta rehellisyydellä ei ultraan pääse tsekkaamaan että alkio on oikeassa paikassa.
Miksei se vois olla ihan rutiinijuttu, sillä säästäis moni äiti munanjohtimensa kun ei tarttis kuukausikaupalla odotella että ektooppinen aiheuttaa hengenvaaran.
 
Viimeksi muokattu:


Tein tänää dpo 13 näin hyvät viivat, eilen yllätyin ku päätin vaa ykskaks et testaanpa negan pois alta mut sit alkoki piirtyy viivaa heti! Mitä hittoa.. :D
Meillä yritystä reilut 2vuotta, mahtuu varhaista km, kun myös keskeytyneitä, pisin raskaus eteni vk 12 kun keskeytyi, se oli kamalaa ja traumaattista:(
Pari kertaa nähty pienet sikiöt sydämen sykkeineen ja sit se toivo on valunut pöntöstä alas.
Vähän varpaillaan tässä mennään päivä kerrallaan. Enkä tahdo asiaa vielä sisäistää.
Hoidot olisi alkanut parin kk päästä, toivon että tämä menisi nyt hyvin loppuun asti ❤
Mulle tämä olisi 3. Miehelle esikoinen :love:

@Eimy En olisi huolissaan, noi digit ei oo niin tarkkoja. Yhden muistan joka ei koskaan saamu 3+ mutta on jo tainnut synnyttääkin vauvan tai ainakin on loppumetreillä. Ymmärrän toki huolestumisen mutta yritä säkin ottaa päivä kerrallaan❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna ja Eimy

Yhteistyössä