Huhtikuiset 2021

Turkoosi89
Heih! Täällä plussasin tänään laskurin mukaan LA 26.4. En valitettavasti ole ennättänyt lukea tän ketjun kaikkia viestejä, mut olisin kans tosi kiinnostunut suljetusta FB-ryhmästä. Esikoisen aikaan tehtiin 100 hengen ryhmä ja se on edelleen aktiivinen. Mun mielestä rajaus tiettyyn määrään olis kiva, kun kuitenkin jaetaan aika henkilökohtaisiakin asioita. Jos siis joku voisi ohjeistaa, miten ryhmään pääsee, niin mielelläni olisin liittymässä!
 
Heih! Täällä plussasin tänään laskurin mukaan LA 26.4. En valitettavasti ole ennättänyt lukea tän ketjun kaikkia viestejä, mut olisin kans tosi kiinnostunut suljetusta FB-ryhmästä. Esikoisen aikaan tehtiin 100 hengen ryhmä ja se on edelleen aktiivinen. Mun mielestä rajaus tiettyyn määrään olis kiva, kun kuitenkin jaetaan aika henkilökohtaisiakin asioita. Jos siis joku voisi ohjeistaa, miten ryhmään pääsee, niin mielelläni olisin liittymässä!
@saasoo Mahtuuko FB-ryhmään vielä? Muistin, että mullahan olikin tunnukset tänne ja oon siis sama henkilö kuin ”Turkoosi89” eli plussannut tänään ja toista lasta odotan :)
 
  • Rakkaus
Reactions: jonnas1984
Moikka! Hyppään nyt tähän keskusteluun tuolta vauva haaveissa ryhmästä.
Viime kuukautisten aikaan otettiin kuparikierukka pois ja ajatuksissa olin valmistautunut siihen, mahdollisesti raskauden seuraavan vuoden aikana. Mutta se tapahtuikin heti ekasta. Olo on hyvin hämmentynyt ja kutkuttava. Tuntuu että ajatukset on hukassa:LOL:
Toivoisin myös pääseväni osaksi FB-ryhmää:)
Oon 28v ja mies 29. La 17.4/ 1. Lapsi/ Tays.
 
Tänään tuli haalea plussa. Oon vähän pihalla, missä vaiheessa olisin silti, kun edelliset menkat ollu kesäkuun alussa mut toisaalta niiden jälkeen oli muutaman viikon tuhruvuotoa, joka ei housuihin asti tullu mut vessapaperiin tarttu. Eli oliko menkat vai ei... Oon sit testaillut välillä ja tänään oli positiivinen. Imetän vielä 8 kk ikäistäni ja se voi kiertoa sotkea. Luulen et la ois kuitenkin huhtikuussa. Jos ei mikää kohdunulkoinen tms oo.
Hämmentää, jännittää, vähän kauhistuttaa ja toisaalta kutkuttaa. Oispa jännää jos meille tulis näin kohta vauva taas.
 
Mulla tosiaan kierto niin pitkä niin en ihan ollut varma milloin hedelmöittyminen on tapahtunut. Pieni aavistus kuitenkin on ollut ja tein tänään digin, joka näytti Raskaana 2-3 eli viikot mätsäis tuohon mun arveluun :) eli tod näk. nyt 4+5. Vähän voi huokaista helpotuksesta

Mites muiden viikko on alkanut? Toivottavasti täällä vielä vähän saataisiin keskustelua aikaiseksi ettei kaikki bongahda heti fb:n puolelle :) itse olen vielä niin epävarma niin uskallan liittyä vasta myöhemmin

@Tupasvilla1 tsemppiä jännäilyyn
 
Mulla on tosi epävarma olo..tosiaan perjantaina tein todella haalean plussan, mut äsken ku tein pc testin, ni eipä se ole vahvistunut kuin vähän. Viivan kyllä huomaa, mutta on paljon haaleampi kuin toinen viiva..Mietityttää, et pitäis olla jo vahvempi viiva..laskeskelin et olis 4+2.
Digiä en uskalla tehdä, mut ehkä kannattais, niin näkis mitä se sanoo :unsure: (y)
 
@Aniaj varmasti riippuu merkistäkin kuinka hyvin se viiva vahvistuu. Testasitko peräkkäisinä päivinä? Raskaushormoni ymmärtääkseni nousee joka toinen päivä. Kokeile tehdä digi niin saat varmuuden asiaan :) Onko teillä muilla näillä alkumetreillä (4+) mitään oireita vielä? Mulla on ainoastaan nännit kipeytyneet, ei ole kyllä oikein mitään muuta... välillä kummasti jomottelee kohdun seudulla. Muistaakseni esikoisen kanssa pahoinvointi alkoi jo heti plussaamisen jälkeen, toivottavasti pääsen vähemmällä tällä kertaa...
edit. Ai niin, mulle La 22.4/2. Lapsi/ulkomaat
 
Mulla on tosi epävarma olo..tosiaan perjantaina tein todella haalean plussan, mut äsken ku tein pc testin, ni eipä se ole vahvistunut kuin vähän. Viivan kyllä huomaa, mutta on paljon haaleampi kuin toinen viiva..Mietityttää, et pitäis olla jo vahvempi viiva..laskeskelin et olis 4+2.
Digiä en uskalla tehdä, mut ehkä kannattais, niin näkis mitä se sanoo
Ehkä toi digi vois olla hyvä, varmaan tois vähän sitä tietoa näyttäisikö viikot tuota sun arviota. Toivotaan, että viivat vahvistuvat
 
Moikka!

6+5 ja viikko alkoi yhtä oireettomana kuin edellinen viikko oli. Rintojen arkuuskin lähti, joten ei ole oikein mitään oiretta tällä hetkellä Portaat hengästyttää, mutta ehkä se on vaan huono kunto!

Ja kaikki face-ryhmään haluavat, mulle yksityisviestillä täällä oma nimi ja kuvailu millainen profiilikuva :)

Onnea kaikille plussanneille ❤
 
Täällä lähti viikko käyntiin, yllätys yllätys, väsyneenä :D Vaikka nukuin yli 8 h. Väsymys edelleen se vallitsevin oire, tuntuu et muut vaihtelee päivästä, vuorokauden ajasta ja hetkestä riippuen. Huono olo pysyy sellaisena tasaisena lievänä darraolona, joka tuntuu lähes koko ajan ja pahenee kunnolla huonoks oloks, jos nälkä tulee tai esim. bussissa. Oksentamaan en oo joutunut, onneks. Nyt menossa viikot 7+1-7+3 välillä. Rinnat aristaa vähän puristaessa tai jos makaa niiden päällä, mutta hyvin vähän edelleen. Alavatsaa ja alaselkää juilii ajoittain.

Tällä viikolla eka neuvola ja varhaisultra!!❤❤❤ Ihanaa, tätä on odotettu.

Ja onnea kaikille plussanneille:love:
 
https://aijaa.com/g8R2Mn
Ekassa kuvassa pc liuskalla tehdyt. Ylempi la ilta dpo12 ja alempi dpo14 tänä aamuna..hirvittävän haaleat..

https://aijaa.com/UYczl2 digi antoi äsken tämän tuloksen.

Emt, ehkä mietin liikaa..en osaa yhtään luottaa tähän, ku noi liuskojen viivat on noi haaleat. Oon siis tehnyt muitakin testejä ja kaikissa kyllä näkyvä plussa, mutta hyvin haalea.
Noh katsotaan, katsotaan :) ehkä tätä jännitystä lisää se, et kahdesta aikaisemmasta olen plussannut heti tosi vahvat plussat!
Kääääk!
 
Ultrassa käyty ja syke löytyi! Viikot on ultran mukaan 5+6 eli la siirty 13.4.
Veren vuodolle ei tiedetty selitystä. Vuoto hiipui jo vkl aikana ja tänään ei ole vuodellut yhtään.
Voi että, ihanaa! Varmasti ihan eri tavalla suhtautuu nyt raskauteen kun tietää, että siellä varmuudella on joku! Voi kun mullakin olisi mahdollisuus siihen varhaisultraan, niin uskaltaisi myös luottaa vähän enemmän siihen että ehkä asiat menisivät tällä kertaa paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
Täällä kaikki oireet hävinneet, ehkä sellaista hieman kuumeista oloa lukuunottamatta. Oireiden häviäminen saa joka kerta aika hysteeriseksi, kun se on aina ennakoinut keskenmenoa! En oo uskaltanut kirjoitella oikein mihinkään, kun ei tiedä miten tää asia edistyy. Ei ole sellaista syvää väsymystäkään kuin aikaisemmissa raskauksissa, toki kiitän siitä ehkä osittain tuota rautalisää mitä napsin joka päivä.
Nyt olisi vasta 5+1. Kuukausi sitten vuoto kemiallisesta alkoi 5+2, ja sitä edellisessä kierrossa oli se kkm joka keskeytettiin rv 8+ muistaakseni.
Ehkä tää tästä. Jos katsoisin vaikka varhaisultra-ajan ensi viikolle. :)
Tsempit kaikille täällä. <3
 

Yhteistyössä