Huhtikuiset 2021

vierailija
En viitsi vielä kirjautua. Mutta tulen lueskelemaan tätä ketjua ja kirjoittelemaankin enemmän, jos raskaus tästä jatkuu.
Maanantaina dpo 10 tuli pc:llä selvä haamu. Ja tänään dpo 12 jo ihan selvä viiva. (Testi vaan ei meinannut toimia kun ei väri lähtenyt aluksi kulkemaan ollenkaan) Perjantaina pitäis menkkojen alkaa. Testasin varhain kun oli tukkoinen olo, pientä kuvotusta ja alavatsalla tutunoloinen tuntemus. Nyt jo väsyttää ja vähän turvottaakin. Alaselkää jomottelee välillä.
Olen 40+ ja iän takia moni asia pelottaa. Lapsia on ennestään jo useampia.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Katinka<3 ja 3milia
vierailija
En viitsi vielä kirjautua. Mutta tulen lueskelemaan tätä ketjua ja kirjoittelemaankin enemmän, jos raskaus tästä jatkuu.
Maanantaina dpo 10 tuli pc:llä selvä haamu. Ja tänään dpo 12 jo ihan selvä viiva. (Testi vaan ei meinannut toimia kun ei väri lähtenyt aluksi kulkemaan ollenkaan) Perjantaina pitäis menkkojen alkaa. Testasin varhain kun oli tukkoinen olo, pientä kuvotusta ja alavatsalla tutunoloinen tuntemus. Nyt jo väsyttää ja vähän turvottaakin. Alaselkää jomottelee välillä.
Olen 40+ ja iän takia moni asia pelottaa. Lapsia on ennestään jo useampia.
Ainii...laskettu aika taitais olla ehkä 10.4.
 
@Kuumeilija40 miten meni testaaminen? :)

Mulla oli eilen illalla jomotusta vatsalla ja selällä, tuntui ettei missään asennossa ollut hyvä. Nyt tänä aamuna ei taas oksennus ollut kaukana, kun iski taas sellanen paha olo ja huimaus. Onneksi meni ohi, ku vähän join sokerista ja menin heti sen perään töissä aamupalalle:rolleyes:
 
vierailija
En viitsi vielä kirjautua. Mutta tulen lueskelemaan tätä ketjua ja kirjoittelemaankin enemmän, jos raskaus tästä jatkuu.
Maanantaina dpo 10 tuli pc:llä selvä haamu. Ja tänään dpo 12 jo ihan selvä viiva. (Testi vaan ei meinannut toimia kun ei väri lähtenyt aluksi kulkemaan ollenkaan) Perjantaina pitäis menkkojen alkaa. Testasin varhain kun oli tukkoinen olo, pientä kuvotusta ja alavatsalla tutunoloinen tuntemus. Nyt jo väsyttää ja vähän turvottaakin. Alaselkää jomottelee välillä.
Olen 40+ ja iän takia moni asia pelottaa. Lapsia on ennestään jo useampia.

Ylempi dpo 10 ja alempi dpo 12.
Tänään dpo 13, ja oireet kadonneet.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Täällä herätty taas yöllä vessaan ja sen jälkeen huono olo enkä saanut unta ja nyt väsyttää:sleep: Juilimista myös edelleen aina silloin tällöin ja rinnat aristaa vähän, että eiköhän siellä kaikki oo hyvin❤ Huomenna testaan, tulispa nyt leffaviivat tai ainakin selvästi vahventuneet :X3:
 
Mullakin vaihtelee oireet päivästä riippuen vaikka kuinka! Välillä oli sellasia päiviä (varsinkin heti plussan jälkeen), ettei ois arvannukkaan olevansa paksuna :D Nyt kun on oireita niin toivoo, että oispa vähemmän ja sitte ku niitä ei oo, niin toivois niitä olevan.
 
Tänään dpo 10, ja siksi tosi varovasti kurkkaan tänne puolelle (vaikka jo teitä aikaisemminkin käyny kurkkimassa salaa ;)
https://aijaa.com/QJwUYK

Ehkä maanantaina uskallan listoille jos ei mitään radikaalia ehdi tässä tapahtumaan välissä. Silloin pitäisi vasta menkat alkaa. Kierukka poistettiin tän kuun alussa ja ikääkin jo 36v, niin en tosiaankaan odottanut näin nopeeta toimintaa. Ja siksi en uskalla uskoa, että kaikki voisi mennä hyvin. On ollut niin surullista luettavaa vauvahaaveissa, että se tiputtaa kyllä alas jos hiukankin meinaa innostua. En ole ennen osannut murehtia missään kohtaa raskaudessa ja kolme tervettä poikaa olenkin saanut. Toki viimeisestä aikaa 10 vuotta. Nyt näin vanhempana ne pelot vaan meinaa väkisinkin hiipiä ajatuksiin..

Ihan hirveesti onnea teille kaikille raskaudesta! Niin paljon toivon, että me kaikki saataisiin omat pikkuset terveinä syliin <3
 
Mä liityn kans tänne plussanneiden joukkoon. Varovaisin ja innokkain mielin. Meillä vajaa 2v tyttö ja ollaan pikkusisarusta jo tovi toivottu
Tänä vuonna 2 keskenmenoa joten todella pelontunteiset fiilikset tuleeko tästäkään mitään.
Viikot kai nyt 4+4 ja la 4.4
Kiinnostais sitte se pienempi fb ryhmä jahka on varhaisultrassa käyty Ikää 25v
 
Mä liityn kans tänne plussanneiden joukkoon. Varovaisin ja innokkain mielin. Meillä vajaa 2v tyttö ja ollaan pikkusisarusta jo tovi toivottu
Tänä vuonna 2 keskenmenoa joten todella pelontunteiset fiilikset tuleeko tästäkään mitään.
Viikot kai nyt 4+4 ja la 4.4
Kiinnostais sitte se pienempi fb ryhmä jahka on varhaisultrassa käyty Ikää 25v
Ollaampa me pumpulit oltu aktiivisia huhtikuisten tehtailijoita:LOL:

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Mä ajattelin huomenna testata digillä, että tulisko jo 3+:unsure: Oon kyllä tänään lukenut niin paljon huonoa tuosta 3+:n ilmaantumisesta, että en oo ihan varma, että kannattaako tätä pettymystä hankkia vielä.
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Royalmf ja 3milia

Yhteistyössä