Jihuu! Pieni möllykkä melkein 1.5cm pitkä ja sydän löi vahvasti! Koko täsmäsi viikkojen kanssa joten la säilyy samana.
Nyt vois ehkä jo vähän vapaammin hengittää...
Nyt vois ehkä jo vähän vapaammin hengittää...
Mä meinasin langeta tähän ansaan Olikohan joskus rv 8+ kun oireettomuus huolestutti ja tein r-testin ja haaleampaa se näytti kuin kontrolliviiva. Tajusin kuitenkin googletella, että voi haalistua Vieläkin jännäilen miten tässä käy, np-ultra vasta lokakuun alussa. Menin sitten haksahtamaan kotidoppleriin Pari kertaa ollaan kuultu lyhyitä hetkiä sopivan nopeita sykkeitä...uskottelen itselleni, että kaikki olisi okHei, tässäpä erikoisuus mihin netin syövereissä törmäsin: tiesittekö, että tavallisen raskaustestin viiva haalenee, kun hcg:n taso on noussut tarpeeksi korkeaksi? Oli pakko testata, alla kuva testeistä normaalisti tehtynä (ylempi) ja vedellä laimennetusta pissasta tehtynä (alempi). En uskonut ensin, mutta onhan noissa viivoissa selkeä ero vahvuudessa! Tämän siis lähinnä tänne kirjoittelen jos joku aihetta googlailee vaikka huolestuneena
katso liitettä 2240
Minä muutan @IlonaSu kun pääsen läppärille.
Kiitos!
Hyvä tietää tuo Postafen! Taidan jostain toisesta apteekista hakea uuden mielipiteen, kun neuvolaan on yli kuukausi vielä. Voisihan sinnekin toki soitella ja kysyä.
Okei ei siis kannata vielä hehkuttaa@Huhtikuinen18
Mä jo viime viikolla hehkutin miehelle miten ihanaa on ollut kun ei ole ollut pahoinvointia. No, tällä viikolla, rv12, on ollut ihan liikaakin. Tuntuu ettei syöminenkään oikein enää auta vaikka kuinka kikkailisi.