Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Pitkästä aikaa taas... =) Ja paljon on tapahtunut. Hirmusesti onnea kaikille plussanneille! :heart: Ja paljon voimia epäonnisille. Kurjaa kun joutuu lukemaan surullisia uutisia. :hug: Hirmusesti haleja.

Tämä koko hoito on tosiaan hurjan rankka kokemus ja koettelee kyllä päätä ja perhesuhteita. Meidän naisten osuus kärsimyksissä on paljon suurempi kuin miesten, mutta ne vastaavasti joutuu kärsimään meidän kiukutteluista, niin tasapainottuu tilanne. Se on kuitenkin henkisesti niillekin tosi rankkaa. Olen koko ajan yrittänyt pitää sen mielessä, jotta järki pysyis itselläkin kasassa. Työ on auttanut tosi paljon. Joo, meni jo omaan napaan...

Shenda Lugesteronet tulee laittaa alapäähän. Niin pitkälle kun vaan saat :) Mulle apteekkari silloin sanoi, että ne otetaan suun kautta kun kysin samaa asiaa kun Sinä nyt. Epäilin kuitenkin ja kysyin TAYS:ssa asiaa, ja onneks kysyin. Luget on aika ärsyttäviä ja tahmaavia, mutta kyllä niitä laittaa kun tietää, että hyvä tarkoitus niillä vaan on :D

Vielä ).( PP7 menossa ja pieniä tuntemuksia tuntuu. On vaikea ajatella mitä siellä tapahtuu. Toivottavasti kiinnittymistä :) Tää on kyllä yhtä PIINAILUA. Välillä kuitenkin mietin jotain muutakin, ehkä sekunnin, ja sitten taas palaan mietimään onnistumista.. Kunpa aika menisi jo eteenpäin. Uskaltaisinkohan testata jo maanantaina? Mitäs Huurre, millon aiot? Kätilö kyllä sanoi, että ei kannata liian aikaisin, koska luget saattaa tehdä sen paljon puhutun haamun.
 
Amelie: miten niin LUGET voi tehdä haamun??? pitääkö ne sit lopettaa ennen kuin testaa? vai tekeekö ne sen haamun vain tietyt ekat päivät?? en mä ainakaan oo niin ymmärtänyt.

Mutta voi olla että ne sitten tekee ja tää mun "plussa" oli sitten siinä! :( en siis testannut tänä aamuna, kun en halunnut olla ihan hölmö; ihan kuin se raskaus johonkin karkais, jos ei testais.. :ashamed: No, äsken sitten pissin Cittarin tikkuun eikä siihen kyllä oikein enää mitään tullut. :( rinnat ei oo enää kipeet eikä juurikaan okseta - no, jännityksestä johtuen on paha olo. :(
mä en kestä.
no, ilmoitan huomenna aamulla miten on käynyt kun pissin "kunnon" testiin eli CB digit. tai Predictor - molemmat "herkkiä". pelottaaaa. katotaan nyt kumpaan pissin...
 
dreamer En kyllä oo minäkään kuullut, että luget vois tehdä haamun. Pregnylistä sen sijaan on täälläkin mainittu, että jos turhan aikasin menee testin tekemään, se voi vaikuttaa..Epäilen kyllä noita Amelien juttuja nyt ;)

Teet sen uuden testin vielä dreamer ja unohdat nuo lugehöpötykset! Tsemppiä!

Amelie Minä en kyllä testiä tee ennenkö on piinapäivät loppuunkuluneet eikä vuotoa näy. Ehkä pp15 jos ei oo vuoto alkanu. Oon niin skeptinen :)
Mullakin on jos minkämoista "oiretta"... jotka ei kyllä viittaa yhtään mihinkään.. :)
Tissit on lugesteronien "ansiosta" niin kipeet, että liivit päällä nukun.
Alaselkä koko ajan vähintään toiselta puolen kipeä ja kipu vastaa vasempaan munikseen..
Kiukku on ollut tänäänkin seuranain ja esim. ukon pusut tuntuu vastenmielisiltä vaikka toisaalta olis kiva pusutella..otappa tästä selvää! Olit kyllä just niin oikeassa Amelie tuon asian suhteen, että melkein tasoihin mennään näiden kärsimysten suhteen kun miehet joutuu meitä hormoonihirviöitä kuuntelemaan ja kattomaan. No, onneksi on ihana ukko joka ymmärtää ja on kärsivällinen.

Noiden ym. oireiden lisäksi tänään on ollu pikkasen taas ahistusta pitkästä aikaa.. ja mieli on heitelly niin paljon etten enää itteäni tunnista. Karmeaa, jos koko mahdollinen raskausaika olis tämmöstä!! :eek:
Enhän mä sitä kestäis. Siksi tästä ei varmaan mitään tuukkaan.
Niin, ja nuo oireet, joita luettelin... ne vaan sitten jotenkin kummasti sopii myös PMS-oireisiin ja niitähän ne on... Että menkkoja ootellessa :)
Se voiski olla mun mielenterveydelle parempi vaihtoehto.. välillä tuntuu. :x

Kyllähän tämä nainen osaa tuon oman navan kaivelun. Se saa riittää nyt!

Kristiina76 Raporttia ootellessa! Tsemppiä :) :hug:

Firefox Älä sinä nyt vielä pp5 ala tommosia höpöttämään! (Paraskin sanoja minä ;) ) Oikeestihan me ei voida tietää vielä mitä tulee tapahtuu... vaikka usko meinaakin loppua. Mäki oon aatellu, et nää ajoittaiset kuumat puuskat kertoo siitä, että keltarauhanen alkaa surkastua ja menkat tulee... Ihmettelen vaan, et miten keltarauhanen voi surkastua ku noita LUGEJA änkee koko ajan tuonne alapäähän :/

Dream73 :hug: VOIMIA!

SojaTsemppiä piinistelyyn! :)

Electra & Karatin Onnea saaliista! Aika lailla sama tulos meillä kaikilla.. Ei se määrä vaan laatu! Ja lääkäri ei oo välttämättä läheskään aina oikeassa... IHMEITÄ tapahtuu!!! Ja laatu paranee kohdussa! :)

Shenda Me ollaan hoidoissa Väestöliitolla Hesassa...

Kaikille piinistelijöille TSEMPPIÄ ja plussapuhuria!
Neganneille VOIMIA ja jaksuhaleja :hug:
KAIKILLE :heart:

Huurre pp7
 
Shenda ei ne Luget tee haamuja, itse niitä vielä kokoajan käytän, huomenna kun klinikalta (Fertinovassa me myös) tulee puhelu tän päivän verikokeen tuloksesta, niin kysyn myös, kauanko niitä vielä pitää käyttää. Nyt otat vaan ihan rauhassa muutaman viikon ja testaat sitten kun on aika.

Dreamer78
nyt ihan rauhassa, ja toivotaan parasta!

Tässä pitkässä taipaleessa on pelko aina mukana kuvioissa, ensin pelko, ettei koskaan tule raskaaksi, sitten pelko sen pienen menettämisestä ennenkuin sen saa maailmaan. Kovasti koetellaan ihmistä tässä asiassakin.
 
Tähtisade: Ollaan saatu kyllä Kela-korvaukset kaikista kuudesta hoidosta (jos ei ne niitä rupea takaisin perimään..). Lääkäri on kirjoittanut perustelut, ja ilmeisesti yhtenä kriteerinä on neljännestä hoidosta alkanut raskaus, jonka jälkeen homma nollautui??
Kela-korvaukset ovat menneet klinikan kautta suoraveloituksena.
Onneksi on korvannut, on tässä rahaa palanut ihan tarpeeksi muutenkin :LOL:
Ja nyt vasta siihen rahanmenoon täytyy varautua, kun luovutushoidoissa ei Kela-korvausta saa ja ovat muutenkin kalliimpia..

Electra: Ollaan tosiaan tämä luovutus-solu-homma jo aika lailla prosessoitu ja läpikäyty. Olin siihen jo valmis neljännen hoidon jälkeen, mutta kun siitä tulikin sitten plussa, joka sitten meni kesken, niin pitihän sitä vielä yrittää, ja sitten vielä yrittää..
Mutta nyt on se tie käyty, eipä tarvitse jossitella.
Eteenpäin vaan.. kyllä se vielä iloksi muuttuu, tai sitten ei..
 
No raportoinpa jo nyt, kun huonoja uutisia on. Tänäiltana alkoi jatkuva menkkajomotus ja alaselkäkipu (ei sellanen hetkittäinen kun tähän asti) ja vessassa käydessä kuukautisveren ihan haistaa. Testasin liuskatestillä ja haamu on kyllä enää todellinen haamu, ei paljaalla silmällä oikeen erotakaan enää :( Näin siinä sit kävi.

Ilmeiseti kiinnittymisyritystä oli, koska oli se pieni vuotelu pp8 ja heikot plussat pp14 ja 15. Haluun kuitenkin veritestin ja varmuuden negasta, että mun on pakko lopettaa tää tyhmä haaveilu ja vauvanvaatteiden ostelu :( Tyhmä tyhmä tyhmä minä, mitä mä oikeen kuvittelin!!!!
 
Epäilee ken haluaa, mutta niin sanottiin TAYS:ssa. Että ei kannata testata ennen kuin 14 päivää on mennyt siirrosta, koska siihen asti LUGET voi vääristää testin lopputuloksen tekemällä siihen haamun!!!! Tää ei ole Huurre mitään höpinää, en kai täällä turhaan ihmisiä ohjeistaisi =) . Kerroin vaan miten mua ohjeistettiin. Ja nimenomaan sen takia kätilö niin sanoi, ettei tulisi pettymyksiä. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä. :ashamed:

Dreamer Hirmusesti onnea! Ihan selvät viivat siinä on!
:heart: :heart: :heart:
 
Hei,

Anteeksi, että tunkeudun pinoonne. :ashamed:
Oli ihan pakko tulla kommentoimaan tuota luge-keskustelua virheellisestä plussasta. Klinikalla, jossa minä olen hoidossa käytetään lugeja aina raskausviikolle 12 asti, joten sehän tarkoittaa, että luge-plussa tulisi aina. Olen itse testannut jo kaksi täysin puhdasta negaa, vaikka luget olleet päällä veritestiin asti. Pregnylin tiedän aiheuttavan virheellisiä plussia vielä 10 päivää pistämisen jälkeenkin, mutta itse en tuohon luge-plussaan usko. Pahoittelen, jos pahoitin jonkun mielen, se ei ollut tarkoitukseni. :wave:

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia. :heart:
 
Mulla oli hieno päivä! Sain kyytiini yhden 8-soluisen ja yhden ruppusen, joka ei olisi kestänyt pakastusta. Yksi 8-soluinen meni pakkaseen. Sitkeät kaverit kestivät kolmen päivän viljelyn. Testipäivä olisi 8.6. kaksi viikkoa punktiosta. Ensi viikolla keskityn luonnon helmassa vain hautomiseen :)

(o) pp0

Kristiina, ei kai peli vielä ole menetetty! Odotetaan veritestiä!

Dreamer, :flower:

Plamsu, surullisia uutisia :hug:
 
[/url][color=Green3]


Mukana menossa torstaina 28.5.2009:



Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp15

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp14

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp14

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, siirto 20.5., pitkä kaava, VL pp8

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp8

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, siirto 22.5 pitkä kaava pp6

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp6

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS, siirto 22.5. pp6

soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp1

Nuppu76: 2.IVF, punktio, siirto, pp-

karatin: siirto 27.5. pp1

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., lyhyt kaava pp1

Electra: 3.ICSI, siirto 28.5., pitkä kaava pp0

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF
Kristiina76: 4.IVF
Zin: 1.IVF
dreamer78: 1.ICSI



Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Plamsu75: 1.IVF

 
En minäkään ole kuullut, että Luget haamua aiheuttaisi, Pregnylistä kyllä. Samoin minut on ohjeistettu jatkamaan Lugeja vielä, vaikka raskaus alkaisinkin.

Voi Kristiina, kunpa ei kuitenkaan alkais :'( Plamsulle kans iso hali.


Electra kovasti peukutuksia!!!

ON: Mahaa juilii vieläkin ja on tosi turvonnut olo, autoillessa tuntuu kaikki kuopat ikävältä, samoin kävellessä tärinä. Aikaisemmissa punktioissa juilintaa on ollut lähinnä punktion jälkeisenä päivänä.

Zumenonit ei enää aiheuta mulle pahaa oloa, nyt oon kyllä syönyt kuin pieni porsas. Hirmuisen väsynyt kyllä olen, sängystä nouseminen oli todella vaikeaa aamulla. No,
enää 2 aamua, sitten alkaa :attn: lomalomaloma :attn:
 
Näinhän tässä sitten kävi... Siirron piti olla vasta huomenna, mutta soittivat mut jo tänään paikalle. Olin vähän ihmeissäni soitosta ja yritin kysellä syytä?! Mulle vaan sanottiin, että on turha odotella huomiseen. 14 munasolusta 12 oli ollut kypsää ja 8 hedelmöittyi. MUTTA... vain kaksi oli nyt siirtokelpoista ja ne loput kuusi sellasia, että tuskin jaksaa pakkaseen saakka. Kysyin vielä lääkäriltäkin syytä, mutta sekin vaan sanoi ettei ole järkeä odotella huomiseen. Kysyin kyllä, et onko tää siirto nyt siis tuhoon tuomittu ja Lri vastas ettei oo. Olo on silti niin epätoivoinen, vaikka yritän ajatella positiivisesti. Kaksi vkoa täytyy nyt sitten piinailla ja yrittää olla stressaamatta. Hitto, odotukset oli niiiiiiin korkealla tällä kerralla. Ehkei meitä ole sitten tarkoitettu vanhemmiksi?! :'(
Noh, lomaa odotellessa!
 
Janski Kyllä kaikki muutkin jatkaa lugen käyttöä jos plussa tulee. Mutta niin kuin sanoin, että siihen 14. päivään ASTI luget VOI aiheuttaa harhan. Niin mulle sanottiin ja ei kovin kivalta tunnu kun hirveä sanaryöppy tulee vastaan.

Voimia Tikille ja Plamsulle. :hug:

Taidan itsekin poistua näistä kuvioista, ei ole oikein mieltä enää. :wave:
 
Niin, minut voi siirtää tuonne myöhemmin onnistuviin, en usko että se pp14 nega muuttuu miksikään vaikka vuoto ei vielä ole alkanutkaan.

Kiitos kaikille lohdutuksista, ei tämä onneksi niin koville ottanut kun on jo niiiiin monta pettymystä taustalla. Ainahan sitä toivoo mutta usko ei monasti riitä siihen plussan tuloon ja hyvä näin niin ei putoa sitten niin korkealta. Meikäläiseenkin on jo 9 alkiota siirretty ilman minkäänlaista kiinnittymisyritystä joten kyllä sitä mennään aikast lailla jalat maassa nykyään eikä liikoja toivota.

Se syksyn hoito saatetaan tehdä ellei siinä vaiheessa ole mitään tietoa munasolujen luovuttajasta. Olisihan se kuitenkin aika edullinen hoito kun on julkisella ja lääkekattokin on jo täynnä tälle vuodelle niin ei kirpaisisi niin pahasti tällä kertaa.

Plamsulle ja Tikille :hug:

Lopuille pinolaisille jaksuja omiin vaiheisiinne!

Minä poistun, kiitän ja kumarran ihanasta seurastanne, on tämä vain sellainen henkireikä tämä palsta kun meillä ei kukaan tiedä näistä hoidoista ja vaikeuksistamme.

Mukavaa kesää :wave:
 
Onko kellään tuntunu mitään "oireita"????
Mulla välil tuntuu tuollaista menkkamaista jomotusta ja vihlontaa.
Ja sitten toissa päivänä ja eilen pisti kerran hartiata..mä soittelin jo ihan paniikissa klinikalle mutta sanoivat että jos ensi viikolla jatkuu niin sitten näytille.

Eikös alkionsiirrossakin alkiot voi vaeltaa vaikka minne ja nyt pelkään tuota kohdun ulkopuolista raskautta ihan sikana.

Jos tää nyt meneekin perseelleen koko homma :(
 
Tähtisäde
Voi voi täällä on ollut huonoja uutisia! :hug: Lohtuhali kaikille tasapuolisesti.

Olin keskiviikkona ultrassa ja limis oli vieläkin tosi ohut (6,1mm). Siirtoon ei kuulemma kannata edes lähteä, sillä alkiot ovat niin hyviä, että niitä ei kannata tällaisen kuivan kesän oravaan siirtää... Päätettiin nyt vielä koittaa lisätä VIIMEISEN kerran annostustusta. Nyt siis käytössä 3kpl Zumenonia suun kautta/pvä + 2kpl alakautta + 300g Estradottia + Disperiinit. Ensi maanantaina ultra ja jos ei ole ihmettä tapahtunut niin sit kai luovutetaan. En mä tiedä pääsenkö ikinä käyttämään pakkasen alkioita kun ei ole mitään mihin niitä siirtää. Ja julkiselle pääsyn ehtona on se, että pakkanen on tyhjä. Minäkin siis hyppään nyt listalta pois ja jään kärvistelemään. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Käyn teitä täällä kurkkimassa! :wave:
 
Zin
[/url][color=Green3]


Mukana menossa perjantaina 29.5.2009:


Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp13

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, VL pp9

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp9

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, siirto 22.5 pitkä kaava pp7

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp7

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS, siirto 22.5. pp7

soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp2

karatin: punktio 25.5, siirto 27.5,pp2

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., lyhyt kaava pp2

Nasu1981: 2.ICSI, punktio 26.5, siirto 28.5, TAYS pp1

Electra: 3.ICSI, punktio 25.5, siirto 28.5, pitkä kaava pp1

eevi-antero: punktio 27.5, siirto 29.5, pp0

Nuppu76: 2.IVF, punktio 27.5, siirto 29.5, pp0

Maima: 1.IVF, punktio 26.5, siirto 29.5, TAYS pp0

plasebo: 2.ICSI, punktio 25.5, siirto 28.5, pitkä kaava, OYS pp1

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:

dreamer78: 1.ICSI
Kristiina76: 4.IVF
Zin: 1.ja 2. IVF:n välissä



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF




Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Dream 73:3.ICSI
Plamsu75: 1.IVF
tiki-71: 2. IVF
 
Zin
Moi,

Lisäilin puuttuvia nimiä tuohon listaan (jos löytyy virheitä niin kertokaa) ja siirsin Kristiinan ja itseni vielä haamuilijoihin Dreamerin seuraksi. Kun ei tää tunnu niin varmalta - ainakaan mulla. Pidän teille kovasti peukkuja että menkat pysyvät poissa ja haamut vahvistuvat!! b :) d

Dream, Plamsu ja Tiki: tosi kurjia uutisia. :( Voimia ja haleja teille kaikille! :hug: Toivottavasti pääsette yrittämään uudelleen syksyllä. Plamsu mulle kävi aivan samalla lailla kun sulle ekan IVF:n kanssa viime kuussa - menkat alkoivat samana iltana kun sanoivat että raskaushormoni on liian alhainen ja oli ollut jo positiivinen raskaustesti. Se oli kyllä tosi matto-jalkojen-alta -fiilis. :(

Shenda, kohdunulkoisen riski on vaan noin 3%. Riippuen sun iästä raskauden "riski" on 30-50% IVF:ssä. Äläs nyt maalaile piruja seinille!

Toivottavasti Eevi-Antero, Nuppu ja Maima pääsette/pääsitte siirtoon tänään. Ja kovasti tarrausvoimaa kaikille piinailijoille!

(o) Mä meen maanantaina uuteen verikokeeseen, jossa mun säälittävän Hcg=31 pitäis vahvistua yli 300:ksi että tähän raskauteen voisi uskoa. Kotitestin viivat ovat aika vahvoja mutta mulla ei ole mitään oireita edelleenkään. Paitsi että väsyttää ja palelee, mutta mulla on flunssa ja täällä on kylmä...

Hauskaa viikonloppua kaikille!

t. Zin (rv4+5??)


 
Juu, odotettu tulos eli hcg vaan 12 viikoilla 4+5 eli kaameen alhanen... kuitenkin uus veritesti vielä maanantaina, jos vuoto ei sitä ennen ala, koska piiienen piiieni teoreettinen mahku voisi olla myöhäseen kiinnittymiseen ja siks noin alhaseen arvoon... Mutta siis arvon pitää sit ma olla tosi paljon suurempi, että se plussa olis.
Toisaalta kiukuttaa, kun piina vaan jatkuu mut toisaalta oon kiitollinen, että pelataan varman päälle :) En mä jaksa enää ees itkee, tuli mitä tuli, viikonloppu nautitaan helteestä B)

TSEMPPIÄ KAIKILLE tasapuolisesti!! Tehkää te muut niitä plussia nyt meidän epäonnistenkin edestä :D
 
Amelie80 Mä pahoittelen todella paljon, että epäilin julkisesti tuota sulle annettua infoa lugesteronien vaikutuksesta! Ymmärrän, ettei oo kiva, jos kaikki suhtautuu skeptisesti kun itselle on näin kerrottu!
Älä PLIIIS lähde minnekkään!! Mä haluan, että jatkat tällä palstalla!!
Ja me kaikki voidaan ottaa opiksi tällasista... ettei aleta epäillä et joku "höpisee" täällä omia juttuja. Eri klinikat antaa erilaista infoa, onhan se ennenkin nähty ja nyt kaikki pyytää anteeksi Amelielta epäilyksiä!! :ashamed: Tää on muutenkin niin vuoristoista tää juttu, et ei saa enää koetella toisia, niinkerta!! :snotty:

Toivottavasti et lähtenyt minnekkään... :/

Sinua kaipaa Huurre pp9 (oireet hävinny, rintojen arkuus yms. loppunu..menkat tulee :( )
 

Yhteistyössä