huhhuh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ressiä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ressiä pukkaa

Vieras
Ihmetyttää nämä jotka tylsistyvät kotona!
Kun aina on 50 työtä jonossa odottamassa, eikä mahdottomia ehdi, kun joka välissä tulee se sapuskaa pöytään siivoa jäljet ehkä tähän liittyen vielä käy kaupassa mieti ruoat.

Juuri perkasin mustikoita ja esikoinen taas muistutti, että olen luvannut hiukset leikata ennen koulujen alkua ja siis 100 muuta hommaa on. Mutta jos aikoo että sapuska on pöydässä ei tässä ehdi tehdä kuin tuon mustikanperkuun aamupalan ja päiväruoan välissä ja kaikki muut odottaa.

siis ihmettelen vaan näitä tylsistyjiä. Joskus olisi ihan kiva harrastaa myös jotain omaa. leivon myös joskus monta kertaa viikossa kun meilä tulee syötyä nopeasti ja tykkään itsekin itse tehtyä syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jaa. No mä käyn töissä, hoidan kotiaskareet ja harrastankin vielä.

Joo, mullekin tuttua. Kun oli vaan yks pieni, ja kävin töissä, tuntui, että aikaa oli harrastaa (tanssin kerran viikossa, kerran viikossa kuntonyrkkeily), leipoa monta kertaa viikossa ja marjastaa ym. Mutta tuota sapuskapuolta tietysti ei ollut paljon mitään kun en ollut kotona itse laittamassa sapuskaa pöytään siivoa jäljet, vaan pelkästään se päiväruoka, jonka yhdessä miehen kanssa laitoimme kun lapsi katsoi lastenohjelmat.

Ei tässä ole kummempaa tekemistä nytkään. Ainahan voisin vaikka ... ööö ... en keksi. :xmas: Olen aamulla imuroinut, ruuan jälkeen aina siistin keittiön. Mitään mustikoita ei tähän hätään löydy. En silti narise, ihan mukavaa on oleilla vaan. :D

Yhteistyössä