huhhuh..*valivali..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
alotetaas nyt eka vaikka tästä mun mahasta: oon raskaana viikolla 13+4 tai jotain sinne päin mutta tää maha on jo niin valtava ettei se todellakaan jätä epäselväksi että raskaana ollaan!! siis tää on ihan järkyn iso!! ei puhettakaan että tavallisia housuja (etes verkkareita) saisin ahettua päälleni!!! pakko olla mamma pökät koko ajan!
ja tokaks: pesin kolme ikkunaa ja imuroin ja luutusin olohuoneen lattian niin nyt on sit taas paikat niin kipeänä, että itkua pukkaa!! siis lantion seutu on niin järkyn kipeä!!! eihän tää nyt voi jo näin aikasin olla tää maha näin iso ja paikat näin julmetun kipeet?!!! :o |O |O |O :'( :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Tuplat? :D
Onnea muuten raskaudesta.

ei sielä ole kuin yksi.. kahesti ultrattu! :D mutta on tällä äitillä kyllä vatsaa!! niinku olisin jo puolivälissä tai ylikki!! :o ihme hommaa.. ei voi johtua lihomisestakaan kun paino on tippunu pari kiloa.. :/

Monesko lapsi? Mulla ainakin toisesta jo rv12 oli valtava maha ja kaikki tiesi että raskaana oon. Ja liitoskivutkin alkoi vaivaamaan tosi aikaisin. Ensimmäistä odottaessa ei ollut moista.

Yhteistyössä