huhhuh, exä pistää taas parastaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kermakinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen mielestä se ilmeisesti kertoo hänen markkina-arvostaan (katsokaa, kelpaan muillekin!), kun on uusi naisystävä jo kolmen viikon kuluttua erosta. Siitä syystä hän halunnee jo esitellä koko suvulle uuden valloituksensa. Harva kyllä ajattelee asiasta samoin kuin kyseinen mies, vaan pikemminkin tilanne herättää läsnäolijoissa sääliä tai jopa hupia. Tyhmä mies. Oikeesti.

Mä olen luonteeltani sellainen, että antaisin miehen naisystävineen tulla paikalle ja hoitaisin paikalle vielä miehen isomummonkin. Kahvipöydässä esittelisin miehen uuden ystävättären suvulle ja ystäville. Sit katselisin sen jälkeen ihmisten naamoja ja reaktioita. :D

Jospa tuo nainen onkin ollut kuvioiss jo kauemmin, ja siksi ex ei ajattele että se olisi paha-asia?
Itse en todellakaan päästäis exää, ja uutta naisystävää minun asunton. Tai edes lapsen lähelle..

Hyvä meininki taas. 1v lapsi ja jo erottu. Ainahan voi tapahtua mitä vaan, ei siinä mitään, mutta tämmösiä tapauksia on NIIN paljon. No ei kai siinä mitään, kai se on suomalainen luonnonlaki että lasten pitää kasvaa ilman isää. Itte en viittiny siksi hetken hurmassa tehä lapsia nuorena vaan vasta sitten kun tapasin "sen oikean". Ja siinäkään ei tarttenut lasta alkaa pukata hetimiten.

Nyt on kaksi lasta ja kyllähän riitaa on välillä, mutta on myös selvää, että lapsilla on isä läsnä.

Niin. Se ei ole sama asia. Lapsi saa suurimman turvan toisiaankin rakastavista vanhemmista. Mutta toki parempi jos lastaan rakastava isä on edes jonkin verran läsnä.

Se on ihan totta, että erossa lapset menettävät vanhemmuudesta tosi paljon. Synergiaetu kahden yhteen hiileen puhaltavan vanhemman välillä on merkittävä. Vanhemmat tukevat toisiaan, jaksavat enemmän, viitsivät nähdä enemmän vaivaa, innostuvat yhdessä, välttävät pahimpia karikoita kun toinen välillä ojentaa, jne.

Eron jälkeen nämä menevät äkkiä toiseen suuntaan, vaikka on kaksi vanhempaa, kumpikaan ei ole parhaimmillaan. Vaikka uudesta puolisosta olisi muuten eron jälkeen iloa, koskaan hänen kanssaan ei pääse todelliseen yhteiseen vanhemmuuteen.

Kun sanotaan että lapset kärsivät erossa, niin tämä on yksi merkittävä menetys, jota ei yleensä edes huomioida.

Miehen mielestä se ilmeisesti kertoo hänen markkina-arvostaan (katsokaa, kelpaan muillekin!), kun on uusi naisystävä jo kolmen viikon kuluttua erosta. Siitä syystä hän halunnee jo esitellä koko suvulle uuden valloituksensa. Harva kyllä ajattelee asiasta samoin kuin kyseinen mies, vaan pikemminkin tilanne herättää läsnäolijoissa sääliä tai jopa hupia. Tyhmä mies. Oikeesti.

Mä olen luonteeltani sellainen, että antaisin miehen naisystävineen tulla paikalle ja hoitaisin paikalle vielä miehen isomummonkin. Kahvipöydässä esittelisin miehen uuden ystävättären suvulle ja ystäville. Sit katselisin sen jälkeen ihmisten naamoja ja reaktioita. :D

Vastaavassa tilanteessa minäkin toivoisin jaksavani käyttäytyä noin.

Lapsi on vielä vaipoissa, joten jätä ap lapsen vaippa vaihtamatta ennen juhlia. Jossain vaiheessa lykkää vaipanvaihtoa tarvitseva lapsi eksällesi tai hänen tyttöystävälleen ja valittele, kuinka itse vaihtaisit sen mutta just nyt et ehdi.

[QUOTE="vieras";24621388]Vastaavassa tilanteessa minäkin toivoisin jaksavani käyttäytyä noin.

Lapsi on vielä vaipoissa, joten jätä ap lapsen vaippa vaihtamatta ennen juhlia. Jossain vaiheessa lykkää vaipanvaihtoa tarvitseva lapsi eksällesi tai hänen tyttöystävälleen ja valittele, kuinka itse vaihtaisit sen mutta just nyt et ehdi.[/QUOTE]

Ehdottomasti se lapsi aseeksi tässä. Hienoja neuvoja!

Yhteistyössä