HUHHUH, elämäni eka trehvi ilmo jätetty :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
juu, niin menin tekemään kun tää yksin olo ei jaksa enää innostaa ja rajalliset on ulosmeno mahollisuudet. Toivotaan nyt et tulis fiksuja vastauksia.

tein sen omalla kierolla huumorilla, jotta luulis tulevan fiksuja vastauksia samanlaisilta, tai sitte kukaa ei vastaa, ken tietää. Jännittää! :D

no hei, kopsaa edes se sun ilmoitusteksti tähän, sitten ei kukaan tiiä että se oot sä :D
mä oikeesti oon tosi utelias aina näitten suhteen, kun liian monta "tavisilmoa" on tullut tavattua.

Alkuperäinen kirjoittaja mullakin oli joskus:
no hei, kopsaa edes se sun ilmoitusteksti tähän, sitten ei kukaan tiiä että se oot sä :D
mä oikeesti oon tosi utelias aina näitten suhteen, kun liian monta "tavisilmoa" on tullut tavattua.

ei kandee tehä niin. Pidä omana tietonas tekstit. sen perusteella löytää sun ilmoituksen hyvin ja voit joutua k... kohteex

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Alkuperäinen kirjoittaja mullakin oli joskus:

ei kandee tehä niin. Pidä omana tietonas tekstit. sen perusteella löytää sun ilmoituksen hyvin ja voit joutua k... kohteex

no huhhuhu. jotain rajaa vainoharhaisuudellakin.

mulla ei ensinnäkään raksuta, millä konstilla voisin sen tekstin avulla "löytää" apn, toisekseen mä en keksi syytä sille miks mä haluaisin alkaa vainoomaan apta ja kolmanneks.. ihan oikeesti, jotain rajaa.

Kuinka kipeä ihmisen pitää olla, että jotain tuommosta tulee edes mieleen?

Mut ihan miten vaan. Ei oo pakko, unohtakaa.

Yhteistyössä