HUHHUH!-alkuraskaus ja saamattomuus!!kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvokaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvokaa!

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta samanlaisista alkuraskauden oireista kuin mulla. Elikkäs:
Mä en jaksa päivisin tehdä mitään, en jaksa ulkoilla, vaikka haluaisin, mutta väsymys voittaa kaiken. ja pahoinvointi. vaik tiedän,et ulkoilma saattaisi tehdä hyvää, miksen kuitenkaan pääse pihalle asti!!!! :S tämä ärsyttää..
Olen rv 6+5, ja tätä on jatkunut jo pari viikkoa, ja tulee varmaan jatkumaan aika pitkään vielä.
Miten vakavaa on kun en jaksa edes ulkoilla? Viikko sitten viimeksi käyny lenkillä...
en jaksa edes pitää ystäviin yhteyttä, kun VÄSYTTÄÄ niin valtavasti, tai on sitten paha olo.
Päivisin on noin pari tuntia, joilloin ei okseta, silloin teen pikaisesti miehelle ruuan, jotta hän saisi edes jotain ravintoa. Itsehän en oikein iljetä syödä mitään, kun kaikki oksettaa. Tomaatti ja viili on ainoat mitkä ei ainakaan vielä tee pahaa.... Muut menee pakolla!

Onko tämä kauheaa teidän mielestä, kun en jaksa mennä pihalle?? neuvokaa keino, kuinka saan itseni väännettyä pihalle??

:hug: Tutulta kuulostaa mutta lohdutuksen sana että mulla ainakaan ei kestänyt kuin pari viikkoa, sitten helpotti.
Ota iisisti vaan jos mahdollista, kyllä se olo siitä paranee ja jaksaminenkin palaa :)

No eihän aikuisen ihmisen ole pakko sinne pihalle mennä jos ei halua! Kyllä se väsymys jossain vaiheessa helpottaa. Mutta ei siinä muu auta kun ottaa itseään niskasta kiinni ja pakottaa itsensä ulos jos asia on sinulle niin kovin tärkeä.

Kiitos =) Niin, kyllähän tämä varmasti tästä pian helpottaakin, varmaan tää hormonitoiminta tekee näin aluksi tepposet! Mut on tää väsymys hurjaa. Tuntuu vaan oikeasti aika hurjalta, ettei jaksa edes ulkoilemaan mennä. Mutta koitan huomenna mennä sitten, tänään en enää viitsi, kun on jo niin myöhä. väsyttää.. vaihteeksi..

Mutta, sitten joskus keskellä yötä saatan herätä ja olla aivan pirteänä. On tässä rytmit sekaisin. ;)

Noh, hyvä että muillakin on kokemusta samasta. En ole oikeasti tiennyt, että raskausaikana voi väsyttää näin mahdottomasti! Vaikka sen olen aina tiennyt, että alkuraskaudessa väsyttää.....

Yhteistyössä