V
vierailija
Vieras
Sain jostain influenssan, elämäni ensimmäisen. Oli 200% varma että on korona, koska olin heti ihan todella sairas, se siis tuli kuin puuntakaa ja melkein tappoi tunnissa. Koronatesti nega, lääkäri sanoi että liian rajut oireet ollakseen koronaa ja niinpä influenssatesti oli positiivinen. A-virus löytyi. Lääkäri käski pysymään kotona erossa perheestä, kuulemma todella vaarallinen tauti näin korona-aikana. tässä vaiheessa olin jo todella heikkona. Ei saa levittää.
No olikin helppo pysyä sängyssä, kun ei siitä enää päässyt ylös.
Sinnittelin kotona neljä päivää ja sitten mies soitti ambulanssin, kun en ollut enää oikein tässä maailmassa ja kuume huiteli edelleen yli 40 asteessa eikä oikein millään saanut alas. Muistan jotain pätkiä kun mua vietiin.
Sairaalassa olin yli viikon eristyksissä ja hirveä määrä lääkettä.
Nyt parantelen kotona jo ties kuinka monetta viikkoa ja antibioottia kuluu. Olo on todella uupunut, mutta parempaan päin menee. Haaveena että jouluna saisi itsensä siihen kuntoon, että voisi olla jalkeilla.
Siis ihan järkky raju tauti tää influenssa!!
No olikin helppo pysyä sängyssä, kun ei siitä enää päässyt ylös.
Sinnittelin kotona neljä päivää ja sitten mies soitti ambulanssin, kun en ollut enää oikein tässä maailmassa ja kuume huiteli edelleen yli 40 asteessa eikä oikein millään saanut alas. Muistan jotain pätkiä kun mua vietiin.
Sairaalassa olin yli viikon eristyksissä ja hirveä määrä lääkettä.
Nyt parantelen kotona jo ties kuinka monetta viikkoa ja antibioottia kuluu. Olo on todella uupunut, mutta parempaan päin menee. Haaveena että jouluna saisi itsensä siihen kuntoon, että voisi olla jalkeilla.
Siis ihan järkky raju tauti tää influenssa!!