Jep, helpointa muodostaa mielipide asiasta, josta ei tiedä mitään.palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
Kun syventyy asiaan ja tutustuu siihen niin usein huomaa, että asialla on toinenkin puoli.
Jep, helpointa muodostaa mielipide asiasta, josta ei tiedä mitään.palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
OT?Jaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."palstalla kuuluukin kommentoida juurikin niitä asioita joita ei ymmärrä
Laitetaan muutama lisää:"Joka kysyy, on hetken tyhmä. Joka ei kysy, ikänsä."
Liukkosen juttu on kyllä monta kuukautta vanhaOon ollu töissä koko päivän, tsekkailin vain palstaa!
Ihme, että palstalla ei ole yhtään otsikkoa aiheesta.
Tietenkin jotakin järkyttävää se on, haluankohan edes tietää.
Kiitos infosta.Liukkosen juttu on kyllä monta kuukautta vanha
hänestä aiemmin eronnut tyttis ja upee artisti Behm vetäytyi pois julkisuudesta ainakin kuukaudeksi surunsa takia
Toivottavasti pikkuhiljaa pääsee tolpilleen taas
Enpä ole lukenut, liekö nähnyt kertaakaanAjankohtaisia asioita, törkeää keskustelua
ekkä paljon mitään muutakaanJaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
mikähän se kadotus mahtaa olla?Nuo tekopyhän valheet voivat seurata myös taivaalliseen tuomioistuimeen ja saada syyttömän putoamaan kadotukseen!
Kannattaisi poistua täältä pysyvästi kun ihan aina sinulle käy noinJaaha, kato ku minä en jummarra näitä asioita.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat