Huh, onneksi kävin pojan huoneessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Menin laittamaan peittoa pojan päälle ja huh mikä haju mua oli vastassa.
Poika nukkui tyytyväisenä kuravellit vaipassa.
Onneks ei heränny, kun vaihdoin vaipat ja märällä pyyhkeellä pyyhin pyllyä.
Jännä miten nuo pienet voivat nukkua lastit housussa :D :heart:

Oli muuten kolmas kakka tän illan aikana. Ennen nukkumaan menoa kauhee lasti, toinen kun olin jo passittanu sänkyy niin tuli pulla, kolmas velli sit nukkuessa. Toivottavasti ei enteile vatsatautia, mul itel on vattaa väännelly.
Oiskin sit eka vatsatauti pojalla :whistle:

Ei onnistuis meillä. Ensinnäkin tuo nuorempi herää kaikkeen, saati että pysyis untenmailla vielä vaipanvaihdon ajan. Perinyt minun unimallin.

Esikoinen taas tietyssä vaiheessa untaan vois käyttää melkein suihkussa pesemässä sen kakkapyllyn, eikä välttämättä heräis B) Tullut isäänsä. Toivottavasti ei aiheuta samanlaisia hankaluuksia tuo "vaiva" sitten joskus tulevaisuudessa, niin kuin isällään nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Menin laittamaan peittoa pojan päälle ja huh mikä haju mua oli vastassa.
Poika nukkui tyytyväisenä kuravellit vaipassa.
Onneks ei heränny, kun vaihdoin vaipat ja märällä pyyhkeellä pyyhin pyllyä.
Jännä miten nuo pienet voivat nukkua lastit housussa :D :heart:

Siis tosi ällöö, mut kuitenkii niin niinku sillee ihkuuki.

*pi55is*

pojalla oli kans kerran iso satsi vaipassa ja kyllä heräs kun rupesin vaihtaa vaippaa ja huuto oli kyl sen mukanen...mitäs menis herättää heh ku tyytyväisenä poika nukkuu...kaiken lisäks pyllypystys nukku... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:
pojalla oli kans kerran iso satsi vaipassa ja kyllä heräs kun rupesin vaihtaa vaippaa ja huuto oli kyl sen mukanen...mitäs menis herättää heh ku tyytyväisenä poika nukkuu...kaiken lisäks pyllypystys nukku... =)

Ihana, tyytyväisenä tuokin nukkui. Hoidin puhdasta päälle ja toinen vaan nukkuu. Käänsi kylkeä kun lähdin. Ei tuo herää jos on jo umpitunnelissa. Yleensä vaan kyl tulee heti ilmoittamaan jos on kakka tullut. En sit tiiä oisko tullu lasti pierressä :D :heart:

ja mä kävin äsken kattomassa meidän poikaa, oli riisunu kaikki vaatteet pois! ja sitä mä ihmettelin kun sillä oli karmee.... stondis! :D :O pippeli jöpötti kovana kohti taivasta!
jouluna täytti 3v

Yhteistyössä