Huh mikä päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
aamusella heti kauhia jysäri... migreeninpoikanen tulossa... nappasin sitte vähän lääkettä ja nukuin neitin kanssa päikkärit. ja kappas vaan: hirviä tarmonpuuska sen jäläkeen! :o

tähän mennessä tehtyä:

- pesty viis koneellista pyykkiä, kuudes pyörimässä
- tyhjennetty ja ladattu astianpesukone
- tehty 8 x 400 gramman vuokaa canneloneja pakastimeen, puolet juustokastikkeella ja puolet tomaattikastikkeella
- pesty uuni ennen sitä
- tehty kukkakaali-kesäkurpitsagratiini
- järjestetty ja aakkostettu kaikki dvd:t
- järjestetty ja aakkostettu kaikki cd:t
- pesty kylppäri
- imuroitu muut huoneet
- pyyhitty pölyt
- siivottu vaatekaappi
- siistitty parveke
- kasteltu ja lannotettu kukat

ja vielä on tarmoa... mitähän sitä sitte tekis... tässä ku samalla nuita olympialaisia kahtelee.

ja se eviläkään ei hemmetti vieköön voinu hypätä pitemmälle... nih!:snotty:

ai niin... ja unohin vielä että oon ommellu neljä tyynynpäällistä ja päällystäny tyttären tuolin... sängynpäädynki oisin myös tehny vaan ei oo sitä vaneria vielä... :/

On kyllä olut melekonen päivä..Minä menin 6:ksi töihin siivoamaan,meni puoleen päivään..Sitten kotiin siivoamaan ja nyt taas lähdössä 18-22 siivoamaan töihin..Puuh ja lääh!

Alkuperäinen kirjoittaja iss:
On kyllä olut melekonen päivä..Minä menin 6:ksi töihin siivoamaan,meni puoleen päivään..Sitten kotiin siivoamaan ja nyt taas lähdössä 18-22 siivoamaan töihin..Puuh ja lääh!

no huh! kukkia siulle jaksamisesta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kiitos,kyllä tää tästä..Tarmoa sinne vielä lisää!:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kiitos,kyllä tää tästä..Tarmoa sinne vielä lisää!:)

kiitosta vaan. tarmoa riittää vaan ei ennää tekemistä :laugh: :laugh: :laugh:

no, lähen tuon neitin kanssa rakentamaan nalle puhin fantasiamaailmaa :wave: :wave:

Yhteistyössä