Huh, mikä päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mun piti huilata. Nousin aamulla kuudelta ja rupesin siivoamaan keittiön kaappeja. Klo 11 kämppä oli putipuhdas, matot tampattu, lattiat pesty ja imuroitu, pölyt pyyhitty... Sen jälkeen painuin hiomaan poikien kerrossänkyjä, kun sain ne hiottua, niin aloin maalaamaan niitä :headwall: Just äsken vasta tulin kotiin :D Josko sitä nyt menis sohvalle makaamaan ja ottais hetken rennosti :whistle: Ai joo, tuli vessakin siivottua äsken ku tulin kotiin :laugh:

Mä oon heränny klo 5, lähdetty kuopuksen kanssa tarhalle ennen klo 6, töissä olin vasta 7:30, 8 tuntia duunia, hain muksun tarhasta, tultiin kotiin klo 17, laitoin ruokaa, esikoinen tuli yökylästä, sitten aloin valmistaa hänen synttärikakkuaan huomiseksi. Nyt pesen vielä pyykkiä ja tiskikonekin päällä. Vieraat tulevat huomenna ja täällä on kamala sotku. Anna voimia mullekin!

Mä en tajua, kuinka noin paljo on saanu aikaseksi yhen päivän aikana. Varsinki ku huomenna tulee rv 20 täyteen :D Nyt ei oo enää voimia jaettavana mihinkään suuntaan. Pojat on isänsä luona ja tulee vasta sunnuntaina, niin nyt ajattelin hakea pizzaa ja painua sohvalle tuijottamaan leffaa... ehkä tässä on ansainnu makoilu-illan :saint: Huomenna taas sänkyjä maalaamaan, jos jaksaa :/

Yhteistyössä