Huh mikä päivä. Ei kyllä suju taas mikään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Pojalla oli hammaslääkäri aamulla. Menin ihan väärään aikaan sinne. En tiedä mistä sekaannus johtui. Mut mulla oleva aika heitti parilla tunnilla tk:ssa olevaan aikaan. Onneksi ottivat tuon sit väliin kun oli vain tarkistuskäynti.

Huomenna on koulun joulujuhlat ja pojan luokan vanhemmat järjestää kahvituksen. Siitä ei tunnu tulevan yhtään mitään. Yhden toisen äidin kanssa kahdestaan sitä järjestetty. Ja tuo toinenkin jahkaa joka asiaa sataan kertaan. Huoh.

Nyt sitte soitti tuntemattomasta numerosta mies et mulla on huutonetissä huuto maksamatta. On yrittänyt monesti mut en oo vastannu kun ajattelin et joku kauppias. Nyt sit tyhmänä vastasin et sanon vaan ei kiitos ettei soita enää.
Tilanne se et mies mun nimellä huutanut ja unohtanut koko homman. Ei siinä mitään mutta kun sitä huutoa ei ole tullut meille vaikka myyjä väittää laittaneensa sen melk kuukausi sitten postiin. Eli ite olisin kyllä siinä vaiheessa reagoinut kun huuto ois postissa tullut. Sais mies ite selvittää sotkunsa..

Pää leviää. Ei oikein oo stressin sietokyky kohillaan..

Onko jollain kokemusta noista kadonneista huudoista. Miten tuo kannattaa hoitaa? Jos mies ei ois unohtanut maksaa niin myyjä ois saanu rahansa ja mies luultavasti unohtanut jotain huutaneensa ja sit ens kesänä alkanu miettiin et kyl minä jotain huusin.

Aika omituinen myyjä jos lähettää ennen kuin tavara on maksettu. Hyvin epätavallista. Mutta tietty jos noin on sovittu niin sitten ei kannata mitään maksaa, ellei tavaraakaan ole lähetetty.

Aika omituinen myyjä jos lähettää ennen kuin tavara on maksettu. Hyvin epätavallista. Mutta tietty jos noin on sovittu niin sitten ei kannata mitään maksaa, ellei tavaraakaan ole lähetetty.

Ei ollut sovittu mitään kun en tiennyt koko huudosta mitään. S posti osoite sellainen missä en käy jos en tiedä et on jotain kauppoja tms menossa. Mut pitää lukea ajatuksella nuo myyjän s postit läpi.

Myyjä laittanu heti huudon sulkeuduttua tilinumeron ja viestin et laittaa huudon postiin kun ilmoitan sähköpostilla maksaneeni sen.
Miksi ihmeessä sitten lähettänyt jos kerran en ole maksanut enkä edes vastannut sähköpostiin?
Vai alanko oikeasti epäillä huijausta? Jaksaako joku alkaa tappelemaan 15 eurosta jos ei oikeasti ole lähettänyt tavaraa?

Jee kivalle näyttää. Huomenna ei pääse kukaan kuudesta muusta pojan luokkakaverin vanhemmista laittamaan sitä kahvia etukäteen. Lupauduin ja et meen laittamaan pöydät ym kuntoon ja nyt näyttää et saan mennä 2 h ennen juhlan alkua keittämään sen kahvinkin ja laittamaan tarjottavat ym. Ketään vaan ei kiinnosta. Yks äiti sairaana et sen ymmärrän et ei tuu.

Yhteistyössä