Huh mikä homma laittaa kirppikselle vaatteita :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Joo, varattiin siis pariksi viikoksi pöytä ja paljon olis pojan vaatteita menossa myyntiin. Luulis että ne menee kaupaksi kun ite oon ainakin huomannut että ei meinaa poikien vaatteita löytyä, siis kunnollisia. Aika homma täytellä noita lappuja ja sit osa pitäs silittää ja huh huh huh... Mutta hauskaa on, kun vaan lapset ei sillä aikaa tuhoais koko kämppää :| Oli jo hunajat lattialla ja parketti naarmuilla...

Toivottavasti hinnat on paikoillaan, ja voihan niitä laskea jos näyttää ettei mene kaupaks. Paitoja esim. oon hinnoitellut kunnon mukaan sellasta 0,20-1,70 euroon. Not bad eiks jeah? :D

mä en kyllä jaksanut silittää ja kaupaksi menivät muutenkin kun hinnat on kohdillaan:)
Se laputus vie jo tosi paljon aikaa. Monet kuitenkin varmaan pesee ne vaatteet ennen käyttöönottoa.

En mä nyt kaikkia silitäkään, inhoan silittämistä muutenkin! Jotkut pahiten rutussa olevat silautan.
Ja toivokaamme ettei parketti nyt ihan oikeesti ole naarmuilla vaan vahapinta. En tiiä, pahalta kyllä näytti :( Keksivät ajella lelulaatikolla toisella puolen taloa ja niistä renkaista sit tuli naarmut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Paremman hinnan niistä voi pyytää kun ovat siistejä ja silitettyjä :) illalla telkkaa katsellessa vaikka..

Mä en olekaan menossa rikastumaan, kunhan saisi vaan tavarat pois.

Saahan ne pois vaikka lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen ;)

Aiemmin olen kaikki vaatteet lahjoittanutkin pois, nyt kokeilen mielenkiinnosta kirpparia.

Just ton takia en jaksa innostua, ei saa palkkaa itelleen edes siitä laittamisesta ja kaikki tienestit menee pöytävuokran maksuun. Jotain isompia oon myyny huutiksessa, tyyliin vk-haalarit kympillä :)

Yhteistyössä