HUH! Kaija Koo, mitä ihmettä hänelle on tapahtunut?

  • Viestiketjun aloittaja vierailikaija
  • Ensimmäinen viesti
xcv
Hah, taas yksi esimerkki näistä ihmisistä, jotka eivät vaan osaa käyttäytyä ja pitävät sitä ylpeästi suorapuheisuutena. :D Suoraan voi puhua myös fiksusti ja toista loukkaamatta, mutta se vaatii hiukan empatiakykyä ja tilannetajua. Mutta ne jotka ylpeilevät suorapuheisuudellaan, ovat järjestään niitä jotka uskovat voivansa sanoa sen varjolla mitä vaan kelle vaan ja olla hirveän yleviä. :D Eivätkä tosiaan kestä suoraa kritiikkiä itseensä kohdistuneena...
 
vierailija Anastasia
On tuossa liikaa. Miten se syömäpuoli? Muut asiat kunnossa sulla kyllä
T. 170/66
Sinulla on ihanne suhde 170/66. Sepä se... itsekin olin aina samoissa mitoissa, kunnes ->. Heti, kun menopaussini alkoi, noin vuosi sitten, painoni kohosi erittäin nopeasti huippulukemiin 87,5 kg. Painoni on viimein laskenut kesä-syksy välillä sen 7,5 kg, mutta jämähtänyt taas. Nyt siis 80 kg.
Syöminen on hyvin hanskassa: proteiinipitoista, vihannkeksia, tervettä järkeä; enimmäkseen kalaa salaateissa ja leivällä leikkeleen sijaan. Leipää syön kohtuullisen vähän 2-3 kokojyvistä tai saaristolaisleipää paahdettuna.
Mutta siiten ne miinukset: kerran, pari viikossa sorrun jätskiin ja oikein isolla lusikalla : min. 0,5 l-0,75 l kerralla itselleni ja jäätsi on ihanaa Ainoa;
plus lakritsia kuluu viikon aikana noin 2 pussillista Lontoon rakeita... okei ehkä kolmekin...
Mutta alkoholia en taas käytä lainkaan.
Vaikuttaakohan menopaussi noin hurjasti ? Lakuista en voi luopua.
 
vierailija
Sinulla on ihanne suhde 170/66. Sepä se... itsekin olin aina samoissa mitoissa, kunnes ->. Heti, kun menopaussini alkoi, noin vuosi sitten, painoni kohosi erittäin nopeasti huippulukemiin 87,5 kg. Painoni on viimein laskenut kesä-syksy välillä sen 7,5 kg, mutta jämähtänyt taas. Nyt siis 80 kg.
Syöminen on hyvin hanskassa: proteiinipitoista, vihannkeksia, tervettä järkeä; enimmäkseen kalaa salaateissa ja leivällä leikkeleen sijaan. Leipää syön kohtuullisen vähän 2-3 kokojyvistä tai saaristolaisleipää paahdettuna.
Mutta siiten ne miinukset: kerran, pari viikossa sorrun jätskiin ja oikein isolla lusikalla : min. 0,5 l-0,75 l kerralla itselleni ja jäätsi on ihanaa Ainoa;
plus lakritsia kuluu viikon aikana noin 2 pussillista Lontoon rakeita... okei ehkä kolmekin...
Mutta alkoholia en taas käytä lainkaan.
Vaikuttaakohan menopaussi noin hurjasti ? Lakuista en voi luopua.
Täsmennystä juu vähän. Olen mies 50++ ja on tullut sanottua että olen paino-ongelmainen ;)

Kun ei nouse sitten millään. Syön terveellisesti, liikun hyötyliikkumalla lähinnä, olutta on tullut nautittua kuin kunnon tsekki konsanaan. Ei se minua ainakaan lihota koska aineenvaihdunta on hyvä (=läpipasko?) :LOL:

Ja tuo paino, se on ollut viim 30 v sama. Sama eka digivaaka edelleen käytössä.

Tosin nyt olen ollut vielä kuukausia tipattomana, saas nähdä vaikuttaako kun ne pari viikottaista punkkuruokapulloa on jääneet pois?

Terkuin
170/66
 
vierailija
Luulenpa, että Kaijaa kiinnostaa tämä ketju. Varokaa vaan, ettei syytä kunnianloukkauksesta!
Miksi ihmiset eivät osaa enää käyttäytyä? Ja ilmaista asiat nätimmin?:mad:

En ole Kaija Koo fani, olen ehkä joskus teininä kuunnellut jotain Kuka Keksi Rakkauden -biisiä täysiä, mut ei enää kiinnosta.
 
vierailija
Luulenpa, että Kaijaa kiinnostaa tämä ketju. Varokaa vaan, ettei syytä kunnianloukkauksesta!
Miksi ihmiset eivät osaa enää käyttäytyä? Ja ilmaista asiat nätimmin?:mad:

En ole Kaija Koo fani, olen ehkä joskus teininä kuunnellut jotain Kuka Keksi Rakkauden -biisiä täysiä, mut ei enää kiinnosta.
No sitten riittää Kaijan lakimiehillä hommia ;)

Näitä hänen ylilihavuuteensa liittyviä keskusteluja on ollut jo vuosikausien ajan, kun se paisuminenkin alkoi aikoja sitten

Kuukkeloikaa vaan. Vauvasta, Suomi24stä ja täältä niitä löytyy pilvin pimein.

Eli että vaan tämä ketju, hehhhehh
 
vierailija
12.6.2014
Kaija Koo taistelee standardeja vastaan


KONSERTTI
Kaija Koolla on edessä tiivis keikkakesä, johon kuuluu lukuisia festareita Himoksen juhannuksesta DBTL:ään ja Tammerfestiin. Taltiointi Helsinki-päivän keikasta nähdään myös Nelosella. Valmistautuminen keikkoihin alkaa aina biisilistan suunnittelulla.

”Se on vaikeaa, sillä hittejä on paljon. Eikä ole ollenkaan sama, missä järjestyksessä kappaleet tulevat. Niiden valitseminen on vähän kuin ohjaustyötä. Kappaleen voi pilata väärällä ympäristöllä – biisi pitää nostaa omalle jalustalleen, että raamit ympärillä tukevat sitä.”

Vanhemman tuotannon lisäksi mukana on lauluja tuoreelta Kuka sen opettaa -albumilta.

”Uusien kappaleiden esittäminen on vähän kuin teettäisi räätälillä puvun. Ensin ne eivät täysin istu, mutta lopulta paranevat keikoilla entisestään.”

Valmistautumiseen kuuluu myös kuntoilu, ja senkin persoonallinen artisti tekee omalla tyylillään.

”Minulla on mummopyörä, jossa on kolme vaihdetta. Se on todella raskas! Kun sillä vetää ylämäet täysillä, niin kyllä kunto nousee”, Kaija nauraa.

Kaijan yleisö koostuu monenlaisista ihmisistä, ja eturivissä biisejä laulavat mukana niin rokkarit kuin nuoret naisetkin.

”Uskon, että oma ajatusmaailmani heijastuu yleisöstä. Minulla ei ole mitään sellaista ajatusta, että liikkuisin vain tietynlaisten ihmisten kanssa.”

Laulujen välissä Kaija kannustaa jokaista olemaan oma itsensä. Hän voi keikan aikana jutustella hauskasti vaikkapa painostaan tai iästään.

”Meidät tukitaan kaikenlaisilla vaatimuksilla. Mutta kuka käskee, että ihmisten pitäisi olla tietynlaisia?
Eivät poliisit minua pidätä, jos minulla ei ole sesongin väristä takkia päällä. Taistelen standardeja vastaan.”

Kaija uskoo olevansa jonkinlainen esikuva naisille.

”He katsovat menoani lavalla ja ehkä tajuavat, että tuolle merkitsee eniten tulkitseminen ja sanoma, ja muu tulee niiden jälkeen.”

Esimerkin voima kävi ilmi silloin, kun Kaija kiipesi rankan keikan jälkeen takaisin lavalle ”tukka likomärkänä ja ripsivärit niskassa”.

”Kerroin yleisölle, että yritin vähän korjailla meikkiä, eikä siitä tullut mitään, mutta ihan sama. Ystävättäreni oli samalla keikalla yleisössä. Hän törmäsi naistenhuoneessa viiden naisen ryhmään. He lähtivät ulos korjaamatta meikkejään, koska Kaijakin sanoi, että ihan sama!”

Kesän aikana Nelosella nähdään uusintana Vain elämää -sarja huippusuosittu ensimmäinen kausi, jossa Kaija oli mukana. Syksyllä esitettävällä kolmannella kaudella toistensa kappaleita tulkitsevat muun muassa Paula Koivuniemi, Jenni Vartiainen ja Vesa-Matti Loiri.

”Se oli hyvä pätkä elämässä ja toi paljon iloa ihmisille. Olihan se myös raskasta. Kun ohjelma kuvattiin, minulla oli paha koivuallergia, en vain tajunnut sitä silloin. Se aiheutti ongelmia äänen kanssa. Vasta tänä vuonna olen syönyt allergialääkettä”, Kaija sanoo.

Ohjelman tekemisestä jäi kuitenkin hyvät muistot.

”Oli hienoa tutustua Suomen ykkösartisteihin ja nähdä, millaisia persoonia he ovat. Erinin ja Jaren kanssa laitamme välillä tekstiviestejä, ja kyllä muidenkin kanssa tulee joskus viestiteltyä. Meidän kaikkien välille jäi loppuelämän kestävä side.”

Lue Tv-maailmasta 24/2014, mitä Kaija ajattelee nyt 1990-luvun läpimurrostaan ja hittikappaleidensa tulkitsemisesta.

Juha Heinisuo
 
vierailija
On tapahtunu jotain laulamiseenkin ja negatiiviseen suuntaan. Ennen tykkäsin paljon Kaija Koosta, nykyään on pakko vaihtaa radiokanavaa ku alkaa joikaamaa niitä hirveitä kliseitään. Ihan kulunutta touhua nykyään ja väen väkisin väännettyjä riimejä, ja niitä toistetaan miljoona kertaa peräkkäin. Huh, huh!!

Kyllä nyt pitäs Kaijan lopettaa jo ihmisten "työmatkakiusaaminen".
Ura on nähny auringonlaskun jo yli 10 vuotta sitten!
 
vierailija
Piti oikein katsoa sen verran ohjelmaa, että näin hänet. Kaija Koohan on täysin normaalin kokoinen nainen, en edes ymmärrä miksi tämä aloitus on tehty. Jos häntä pitää kamalan ylipainoisena, niin on kyllä veikeät linssit päässä. En kuuntele hänen musiikkiaan, mutta minusta hän on kaunis ja tyylikäs nainen.
 
vierailija
Piti oikein katsoa sen verran ohjelmaa, että näin hänet. Kaija Koohan on täysin normaalin kokoinen nainen, en edes ymmärrä miksi tämä aloitus on tehty. Jos häntä pitää kamalan ylipainoisena, niin on kyllä veikeät linssit päässä. En kuuntele hänen musiikkiaan, mutta minusta hän on kaunis ja tyylikäs nainen.
Instrulla olis hyviä tarjouksia, tarvetta uusiin pokiin sulla on :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Vai katoitko ohjelmaa jossa Koo oli 20-30 v?
 
vierailija
Kaija Koo tienaa hyvin "hirvittävällä ulinallansa".
_________________
Sehän kertoo vaan että suomalaiset ei ymmärrä musiikista mitään! En pysty kutsumaan sitä edes musiikiksi, se on niin tasapaksua, kunnianhimotonta rallattelua junttikansalle

Kaija Koo: Toimiala: 90030 Taiteellinen luominen

Siis pitäisi lukea Kärsimyksen luominen :D
 
vierailija
Kaija K on 54-vuotias, ja siinä iässä kannattaa kahdesti harkita, hyppääkö korkkareilla ilmaan vai ei, jos meinaa jaksaa pitkät, yöpainotteiset kiertueet ilman nilkkavammoja. Painosta riippumatta. Toki tämän palstan 54-vuotiaat ovat edelleen yhtä notkeita kuin parikymppisenä ja heittelevät kuperkeikkoja heti herättyään, mutta tosielämässä aika moni viisikymppinen saa jo miettiä, riittääkö tasapaino ihan kaikkeen keikutteluun mitä se riitti ennen.
Voivoi kuule

tiedän reilusti yli 6kymppisiä miehiä varsinkin jotka on edelleen jänteviä ja nopsia liikkeissään, tietty myös sporttiset naiset on jos ei muutu sidukaksi Kaijan lailla
 
Kaija Koo on ihana!❤
Kuuntelin pienenä Kaijaa ja laulettiin kavereiden kanssa Kaijan biisejä.
Kaija on ihmisenä tosi symppis.
En käännä kanavaa vieläkään jos Kaija siellä lauleloopi.❤
 
vierailija
Kaija Koo on ihana!
Kuuntelin pienenä Kaijaa ja laulettiin kavereiden kanssa Kaijan biisejä.
Kaija on ihmisenä tosi symppis.
En käännä kanavaa vieläkään jos Kaija siellä lauleloopi.
Tottakai se on sinustaihana kun sä tykkäät junttimusasta
Humpat ja iskelmät uppoaa kybällä :(

Mitä olen joskus nähnyt haastattelussa niin se on tympeän ylpeä

Toisen Kaija, eli Kärkisen tunnen, hän on todella miellyttävä ja mukava.
 
Tottakai se on sinustaihana kun sä tykkäät junttimusasta
Humpat ja iskelmät uppoaa kybällä

Mitä olen joskus nähnyt haastattelussa niin se on tympeän ylpeä

Toisen Kaija, eli Kärkisen tunnen, hän on todella miellyttävä ja mukava.
Juuh, mulla on erittäin laaja musamaku. En oikein osaa rankata mitään musaa junttimusaksi. Musiikki kuin musiikki saattaa sytyttää. Myös lapsuudenmuistoissa nuo humpat, valssit ja iskelmät ovat merkityksellisiä, koska ne tuovat mieleen isäni, joka valitettavasti kuoli minun ollessa parikymppinen. Hän lauloi komeasti tuota sinun mainitsemaa ”junttimusaa”❤

Uuh, Kärkisen ja Kallion Sade-biisi on NiiiiNN ehana!❤
 

Yhteistyössä