HUH! Jos mä nyt hetkeks istahdan

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Tän päivän saldo: 3 koneellista pyykkiä, koneellinen tiskiä, pölyt pyyhitty, ylimääräset romut roudattu alakertaan häkkivarastoon, yhdet housut tuunattu ja keittiön kaapit siivottu.
Ja mä oon ollu hereillä vasta 4tuntia :eek:

Vielä pitäis imuroida ja pestä lattiat.... plääh!

Hei nyt äkkiä perä ylös penkistä, eihän tuo ole vielä mitään! Takaisin hommiin siitä vaan. Ei ruveta laiskottelemaan siellä yhtään!

ps. meillä on vielä sängytkin petaamatta, ulkona sentään käytiin :whistle:

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Hei nyt äkkiä perä ylös penkistä, eihän tuo ole vielä mitään! Takaisin hommiin siitä vaan. Ei ruveta laiskottelemaan siellä yhtään!

Jos ihan pienen hetken istun :ashamed: Sopiiko =)
Tyttökin on päikkäreillä, ni en viittis nyt imuroida..

Istahda vain. Minäkin haluaisin tänne hetken rauhan, mutta nyt noiden muksujen päikkärit on mennyt huutamiseksi. Tätä on nyt kestänyt varttitunnin. Odotan vain muksujen simahtamista, niin pääsen viimeistelemään yli puolenyön kestäneen maalausurakan...

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Miten tuunasit housut?
Lyhensin puntit, poistin takataskut (sai pyllyn näyttämään niin kovin leveeltä :whistle: ) ja ompelin vyötärölle ja etutaskujen suulle sellasen petroolin sinisen samettinauhan..
Aika veikeet nyt B)

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:

Jos ihan pienen hetken istun :ashamed: Sopiiko =)
Tyttökin on päikkäreillä, ni en viittis nyt imuroida..
Olet kyllä saanut paljon aikaan tänään! :flower: Mä koitan kohta mennä petaamaan noi sängyt, mut on eka kaikkea tärkeetä täällä palstalla.. :snotty:

Yhteistyössä