huh huh kun oli rankka aamu..

niin
täällä vähän paremmin: oon jo imuroinut ja pessyt lattiat, pessyt pyykkiä, nyt punttikselle lähdössä ja illalla odottaa terassikauden avaus :) lapsikin tulee vasta huomenna takas kesälomareissulta, onpa ihanaa saada hetki hengähtää....

ihna
Mulla on ollu joku v***utuksen multihuipentuma tänään.. Piti lähteä miehen kanssa kahdestaan kaupungille ostaan mööpeleitä pian valmistuvaan taloon.. No ensin perui lapsenvahti, joka oli illalla ottanut sellaiset kalsarikännit, että makaa tän päivän krapulassa. Seuraavaksi soitti mun äiti, joka melskasi, että "isäs on jo teidän raksalla, missä vävy viipyy?" Olis ehkä ollu helpompi mennä ajoissa sinne raksalle polttopuita tekemään, jos olis ylipäätään tienny, että isä on sinne tulossa?! Mutta ei, ajatustenlukijoitahan tässä ollaan.. (kiitollisia toki avusta, mutta hei camooon..! )

Nyt mä olen sitten ottanut lapsellisen mua-ärsyttää-kun-kaikki-ei-mennyt-niinkuin-suunnittelin-joten-en-prkl-tee-mitään-järkevää-tänään -asenteen, ja siivoamisen (ja tiskaamisen, pyykinpesun, yms järkevän ) sijaan makaan tässä sohvannurkassa, laitoin lapsille piirretyt ja kärtyän keskenäni.

:D

Yhteistyössä